Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
[Audi 100 C4 2.3 91.r] Falujące obroty ?
Autor Wiadomość
Stratoss 


Model: A6 C5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: sedan
Wiek: 34
Dołączył: 18 Sty 2012
Upomnień: 1/4
Wszystkie posty: 203



Postawił 4 piw(a)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 18:59   [Audi 100 C4 2.3 91.r] Falujące obroty ?
     



Witam kupiłem dopiero co to autko jestem zadowolony jak najbardziej i wg ale dobra nie w tym problem: auto na biegu jałowym gdy jest zimne na benzynie pracuje dobrze nie patrzyłem na gazie zaś gdy sie nagrzeje obroty leca na łeb na szyje a na gazie znow faluja lekko, gdy ja troche pogonilem zaczely same ponad 1000obr wskakiwac, falowac zarowno na benznie jak i lpg podobno silnik krokowy byl czyszczony(chyba sam go wyczyszcze) czy moze szlag go trafił ?? czy to ten przepływomierz gdzie on sie znajduje jak go sprawdzić lub co to ewentualnie moze być pomocy!!:( gdzie szukać przyczyny ?? z bratem doszlismy do wniosku ze to silniczek ale nie mam czasu go sprawdzic jestem laikiem w benzynie, wole diesle:P brat również a i zapomniałbym na zimnym silniku jak ruszyłem i skrecałem zapaliła się kontrolka temp wody i zaraz zgasła czego moze byc przyczyna mało płynu czy czujnik jak tak gdzie jest?? w ogole to gdy przekrece stacyjke przed zapłonem to kontrolka od płynu cały czas mryga czy tak powinno być??
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
kamila666 
Kamila666



Model: b4
Silnik: abk
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: avant
Pomogła: 2 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Gru 2010
Wszystkie posty: 425



Piwa: 15/22
Skąd: Racibórz, Rybnik
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 19:16   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi 80 B4 (Typ 8C) Avant   



http://www.audi-tech-team...falujace+obroty
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Gwidi 
Cygaro driver



Model: C3/C3
Silnik: AAR/NF
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Sedan/Avant
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 06 Wrz 2010
Wszystkie posty: 422



Piwa: 14/1
Skąd: Szczecinek
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 19:33   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi 100 C3 (Typ 44)   



Cześć,
Odnośnie krokowca porady masz w temacie porzuconym od Kamili, a jeżeli chodzi o kontrolkę wody to normalne, że na włączonym zapłonie mruga. Po odpaleniu silnika powinna zgasnąć... jej zapalenie podczas jazdy spowodowane najprawdopodobniej jak sam się domyślasz niskim stanem płynu.
Czujnik jest w zbiorniczku wyrównawczym i podpięta jest do niego wtyczka 2pinowa
_________________
Pozdrawiam Cię Gość
Piszę poprawnie po polsku.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Stratoss 


Model: A6 C5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: sedan
Wiek: 34
Dołączył: 18 Sty 2012
Upomnień: 1/4
Wszystkie posty: 203



Postawił 4 piw(a)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 20:46   
     



kamila666 napisał/a:
http://www.audi-tech-team.eu/obroty-silnika-same-rosna-vt2312.htm?highlight=falujace+obroty
Kamila wszystko fajnie pięknie ale nie jestem co do tego krokowca pewien ponieważ w temacie pisze ze na zimnym i ciepłym jest to samo a u mnie na Zimnym cacy a gorącym lipa;/ jak by czujnik temp padł ;/ brat siedzi 14 lat w mechanice ale o specjalizacji diesle wiec za bardzo nie umie mi pomoc obstawial tez krokowca ale po powiedzeniu mu objawow zaczął sie zastanawiac czy to nie aby jakiś czujnik nie poszedł w weekend wyruszam do niego bedziemy kombinować zobaczymy co wyjdzie oby nic poważnego btw co to ten nastawnik ?? a i podczas jazdy cos tak miałczy jak by dziwnie jak pompa paliwa do tej pory miałem diesla więc nie kminie o co chodzi ;p czy tak ma byc czy cos, głosne nie jest ale słyszalne co do kontrolki temp podczas jazdy tak miałeś racje chodziło o ilość cieczy chłodzącej :) pozatym na benzynie jak jest rozgrzany obroty spadają do zera ze az auto potrafi zgasnąć na gazie jakoś chodzi ale tez ciężkawo obroty trzyma tak 500 dopiero jak ją;( tak na obrotach przeciągnąłem pożądnie to zaczeła falować na benzynie ale nie gasła tylko ponad 1000obr miała na gazie to samo co to tez ten przepływomierz;p probuje to auto poznac do bolu A może to będzie sonda Lambda co wy na to ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
kamila666 
Kamila666



Model: b4
Silnik: abk
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: avant
Pomogła: 2 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Gru 2010
Wszystkie posty: 425



Piwa: 15/22
Skąd: Racibórz, Rybnik
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 21:19   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi 80 B4 (Typ 8C) Avant   



Miałam tak jak w Twoim przypadku, jak silnik się zagrzał obroty świrowały wtedy wyczyściłam "krokowca". Tak jak piszesz może lambde masz do wymiany albo przepływka jest uszkodzona jeśli były strzały w czasie jazdy na gazie.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Stratoss 


Model: A6 C5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: sedan
Wiek: 34
Dołączył: 18 Sty 2012
Upomnień: 1/4
Wszystkie posty: 203



Postawił 4 piw(a)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 21:28   
     



kamila666 napisał/a:
Miałam tak jak w Twoim przypadku, jak silnik się zagrzał obroty świrowały wtedy wyczyściłam "krokowca". Tak jak piszesz może lambde masz do wymiany albo przepływka jest uszkodzona jeśli były strzały w czasie jazdy na gazie.
dobra a teraz kolejne pytanie czy jak odłącze lambde obroty powinny wrocić do normy ?? no coz wyczyszczenie nic mnie nie kosztuje :) jak sprawdzic przepływke czy działa poprawnie i czy były strzały na gazie ?? i gdzie jest lambda wiem ze gdzies we wydechu lub mam złe info jak sie do niej dostać??
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 22:38   Re: [Audi 100 C4 2.3 91.r] Falujące obroty ?
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Stratoss napisał/a:
Witam kupiłem dopiero co to autko jestem zadowolony jak najbardziej i wg ale dobra nie w tym problem: auto na biegu jałowym gdy jest zimne na benzynie pracuje dobrze nie patrzyłem na gazie zaś gdy sie nagrzeje obroty leca na łeb na szyje a na gazie znow faluja lekko, gdy ja troche pogonilem zaczely same ponad 1000obr wskakiwac, falowac zarowno na benznie jak i lpg podobno silnik krokowy byl czyszczony(chyba sam go wyczyszcze) czy moze szlag go trafił ?? czy to ten przepływomierz gdzie on sie znajduje jak go sprawdzić lub co to ewentualnie moze być pomocy!!:( gdzie szukać przyczyny ?? z bratem doszlismy do wniosku ze to silniczek ale nie mam czasu go sprawdzic jestem laikiem w benzynie, wole diesle:P brat również a i zapomniałbym na zimnym silniku jak ruszyłem i skrecałem zapaliła się kontrolka temp wody i zaraz zgasła czego moze byc przyczyna mało płynu czy czujnik jak tak gdzie jest?? w ogole to gdy przekrece stacyjke przed zapłonem to kontrolka od płynu cały czas mryga czy tak powinno być??

Zacznę może od czujnika płynu który znajduje się w zbiorniku. Odłącz wtyczkę i sprawdź czy dalej tak samo się zachowuje. Co do problemu z obrotami, to sądzę, że przyczyną będzie albo krokowiec, albo lewe powietrze tym bardziej, że dzieje się to na gorącym silniku. Jak nagrzeje się silnik, to wyciągnij miarkę oleju i sprawdź czy obroty spadną. Jeżeli spadną, to podciśnienie powinno być OK. Wówczas sprawdź sondę Lambda. Możesz ją tez odłączyć - wtyczkę masz obok cewki WN.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
adamwit1986 


Model: V8
Silnik: 3.6
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lis 2011
Wszystkie posty: 141



Piwa: 4/4
Skąd: Śląsk
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 23:51   
     



A apropo właśnie oleju i wyciągania bagnetu i spadku obrotów. To ja mam takie coś (umfal) w mojej Vce, że widzę pęknięty wężyk a mianowicie tak. Patrząc od przodu samochodu na silnik to przy prawej głowicy od strony środkowej (między dolotowym a głowicą) z pokrywy wychodzi wąż gumowy (najprawdopodobniej odpowietrzenie) nie wiem co to dokładnie ale wąż ten jest rozwalony (dziurawy). Zrobię fotkę jutro jak będę zmieniał świece. Czy jest to istotne ? Obroty mi nie falują, ale może to być wina odpalania ciepłego silnika.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 23:57   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



adamwit1986 napisał/a:
A apropo właśnie oleju i wyciągania bagnetu i spadku obrotów. To ja mam takie coś (umfal) w mojej Vce, że widzę pęknięty wężyk a mianowicie tak. Patrząc od przodu samochodu na silnik to przy prawej głowicy od strony środkowej (między dolotowym a głowicą) z pokrywy wychodzi wąż gumowy (najprawdopodobniej odpowietrzenie) nie wiem co to dokładnie ale wąż ten jest rozwalony (dziurawy). Zrobię fotkę jutro jak będę zmieniał świece. Czy jest to istotne ? Obroty mi nie falują, ale może to być wina odpalania ciepłego silnika.

To jest odpowietrzenie silnika. Tych rurek jest w sumie 3 jedna na górze pod deklem, jedna z tyłu i ta o której mowa z przodu. Moje rurki tez się rozsypały i wymieniłem wszystkie 3 . W efekcie zaczął mniej palić. Żadnych innych problemów nie miałem.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
adamwit1986 


Model: V8
Silnik: 3.6
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lis 2011
Wszystkie posty: 141



Piwa: 4/4
Skąd: Śląsk
Wysłany: Czw 19 Sty, 2012 00:10   
     



Znalazłem fotkę



Jak wygląda sprawa z dostępem do tej przedniej ? Bo tylne widziałem jak robiłem tempomat i nagrzewnice. Czyli jest to nieszkodliwe dla silnika tylko dla środowiska i do mnie jak zaciągnie do kabiny ? Ja to w ogóle musiał bym dorwać kogoś z V8 bo po wybuchu gazu i wypaleniu troszki podzespołów nie chodzi mi pneumatyka tj przełączanie klimatronika (na szczescie fabrycznie na szybe jest) i regulacja świateł. Mam nadzieje że tylko to jest do tego układu podłączone.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Czw 19 Sty, 2012 00:17   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



adamwit1986 napisał/a:

Jak wygląda sprawa z dostępem do tej przedniej ? Bo tylne widziałem jak robiłem tempomat i nagrzewnice. Czyli jest to nieszkodliwe dla silnika tylko dla środowiska i do mnie jak zaciągnie do kabiny ?

Ja nic nie czułem aby mi coś zaciągało, ale jest to również możliwe. Z dostępem ciężko stwierdzić ponieważ ja zacząłem od demontażu przepustnicy aby ją również wymyć i sprawdzić czy czegoś nie załapała. Sądzę, że będzie również możliwa wymiana tej rurki bez demontażu przepustnicy.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
karlos2 


Model: A6 C5
Silnik: 2.4 AGA
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 56
Dołączył: 01 Sie 2011
Wszystkie posty: 481



Piwa: 20/30
Skąd: katowice
Wysłany: Czw 19 Sty, 2012 08:26   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi 80 B4 (Typ 8C)   



Stratoss, co do falujących obrotów, to można również wyczyścić przepustnicę i ponownie ją zaadoptować.
_________________
Przewaga Dzięki Technice.

Audi 80 B4 2.0 jest
http://www.audi-tech-team...iona-vt2222.htm

Audi A6 C5 2.4 V6 jest
http://www.audi-tech-team...olka-vt5988.htm
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Stratoss 


Model: A6 C5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: sedan
Wiek: 34
Dołączył: 18 Sty 2012
Upomnień: 1/4
Wszystkie posty: 203



Postawił 4 piw(a)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Czw 19 Sty, 2012 18:07   
     



dziekuje Panowie i Panie za sugestie w weekend jak pogoda bedzie znosna powalcze z tym i pozzukam co Ją boli ale martwi mnie to lewe powietrze idzie to jakos ogarnąć?? bo za bardzo nie czaje :) ocb ale źle to brzmi ;p jak kupowałem brat kazał mi zwrocił uwage czy na rozgrzanym silniku wlasnie po wyjeciu bagnetu cos sie dymi itp nie dymiło nic same powietrze dmuchało i chyba własnie z obrotów spadł ale lukne jeszcze dziś i dam znać

Edytuje:
Patrzyłem na gorącym silniku po wyciągniecu bagnetu reakcje samochodu i obroty na gazie spadły ale nieznacznie A druga sprawa odłączyłem kabelek od krokowca i co najlepsze auto nie gasło ani na benzynie ani na gazie ale obroty bardzo falowały po podłączeniu krokowca spowrotem no coz na gazie jakos byly ale przy 500 i falowaly lekko a na benzynie jak nie bede dodawał gazu zgaśnie ;/ czyli z moich wnioskow chyba to nie krokowiec;/ co wy na to ??
Ostatnio zmieniony przez Stratoss Czw 19 Sty, 2012 18:42, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
karlos2 


Model: A6 C5
Silnik: 2.4 AGA
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 56
Dołączył: 01 Sie 2011
Wszystkie posty: 481



Piwa: 20/30
Skąd: katowice
Wysłany: Czw 19 Sty, 2012 18:41   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi 80 B4 (Typ 8C)   



Brak dymienia z bagnetu, lub z korka wlewu ojeju na rozgrzanym zapalonym silniku to dobry objaw.
_________________
Przewaga Dzięki Technice.

Audi 80 B4 2.0 jest
http://www.audi-tech-team...iona-vt2222.htm

Audi A6 C5 2.4 V6 jest
http://www.audi-tech-team...olka-vt5988.htm
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Stratoss 


Model: A6 C5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: sedan
Wiek: 34
Dołączył: 18 Sty 2012
Upomnień: 1/4
Wszystkie posty: 203



Postawił 4 piw(a)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Czw 19 Sty, 2012 19:03   
     



Dziwi mnie tylko to że na odłączonym krokowcu auto faluje obrotami na benzynie od 900 do 1200 obr a na podłączonym aż gaśnie jeżeli nie będę trzymał pedału gazu o co tu chodzi a na gazie po odłączeniu też faluje mocno, po podłączeniu wchodzi na 500 obr tak chyba ustawione ;/ i tez slychac ze faluje ale nie znacznie ;/ zaznaczam ze na zimnym silniku na benzynie obr trzyma normalnie na gazie tez;/ o co tu chodzi może jednak rzeczywiście to bedzie krokowie na wymarciu z korka na rozgrzanym tez nie leci żaden dym
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Elementy silnika

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Bannery i buttony AUDI TECH TEAM
kody banerów i buttonów do pobrania
Astaroth Ogłoszenia i regulaminy 0 Pią 15 Maj, 2009 13:09
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin główny forum AUDI TECH TEAM
Uwaga!!! Poszczególne działy i katego...
Astaroth Ogłoszenia i regulaminy 0 Wto 12 Maj, 2009 01:29
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona AUDI TECH TEAM - OOOO na Faceb...
Zostań naszym Fanem ;)
Astaroth Ogłoszenia i regulaminy 0 Wto 09 Lis, 2010 16:12
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Portal AUDI TECH TEAM
strona naszego Klubu AUDI TECH TEAM K...
Astaroth Ogłoszenia i regulaminy 0 Pią 19 Cze, 2009 21:56
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Wszystkie modele Audi, informacje, or...
Astaroth Tylko prawdziwe samochody.. 0 Czw 22 Paź, 2009 17:38
Astaroth



[ Twoje IP to: 3.146.37.35, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności