[Audi 100 C4 2.3 91.r] Falujące obroty ? |
Autor |
Wiadomość |
|
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 18:59 [Audi 100 C4 2.3 91.r] Falujące obroty ?
|
|
|
Witam kupiłem dopiero co to autko jestem zadowolony jak najbardziej i wg ale dobra nie w tym problem: auto na biegu jałowym gdy jest zimne na benzynie pracuje dobrze nie patrzyłem na gazie zaś gdy sie nagrzeje obroty leca na łeb na szyje a na gazie znow faluja lekko, gdy ja troche pogonilem zaczely same ponad 1000obr wskakiwac, falowac zarowno na benznie jak i lpg podobno silnik krokowy byl czyszczony(chyba sam go wyczyszcze) czy moze szlag go trafił ?? czy to ten przepływomierz gdzie on sie znajduje jak go sprawdzić lub co to ewentualnie moze być pomocy!!:( gdzie szukać przyczyny ?? z bratem doszlismy do wniosku ze to silniczek ale nie mam czasu go sprawdzic jestem laikiem w benzynie, wole diesle:P brat również a i zapomniałbym na zimnym silniku jak ruszyłem i skrecałem zapaliła się kontrolka temp wody i zaraz zgasła czego moze byc przyczyna mało płynu czy czujnik jak tak gdzie jest?? w ogole to gdy przekrece stacyjke przed zapłonem to kontrolka od płynu cały czas mryga czy tak powinno być?? |
|
|
|
|
|
kamila666
Kamila666
Model: b4
Silnik: abk
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: avant
Pomogła: 2 razy Wiek: 39 Dołączyła: 30 Gru 2010 Wszystkie posty: 425
Piwa: 15/22 Skąd: Racibórz, Rybnik
|
|
|
|
|
Gwidi
Cygaro driver
Model: C3/C3
Silnik: AAR/NF
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Sedan/Avant
Pomógł: 4 razy Wiek: 41 Dołączył: 06 Wrz 2010 Wszystkie posty: 422
Piwa: 14/1 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 19:33
|
|
|
Cześć,
Odnośnie krokowca porady masz w temacie porzuconym od Kamili, a jeżeli chodzi o kontrolkę wody to normalne, że na włączonym zapłonie mruga. Po odpaleniu silnika powinna zgasnąć... jej zapalenie podczas jazdy spowodowane najprawdopodobniej jak sam się domyślasz niskim stanem płynu.
Czujnik jest w zbiorniczku wyrównawczym i podpięta jest do niego wtyczka 2pinowa |
_________________ Pozdrawiam Cię Gość
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kamila666
Kamila666
Model: b4
Silnik: abk
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: avant
Pomogła: 2 razy Wiek: 39 Dołączyła: 30 Gru 2010 Wszystkie posty: 425
Piwa: 15/22 Skąd: Racibórz, Rybnik
|
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 21:19
|
|
|
Miałam tak jak w Twoim przypadku, jak silnik się zagrzał obroty świrowały wtedy wyczyściłam "krokowca". Tak jak piszesz może lambde masz do wymiany albo przepływka jest uszkodzona jeśli były strzały w czasie jazdy na gazie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 21:28
|
|
|
kamila666 napisał/a: | Miałam tak jak w Twoim przypadku, jak silnik się zagrzał obroty świrowały wtedy wyczyściłam "krokowca". Tak jak piszesz może lambde masz do wymiany albo przepływka jest uszkodzona jeśli były strzały w czasie jazdy na gazie. | dobra a teraz kolejne pytanie czy jak odłącze lambde obroty powinny wrocić do normy ?? no coz wyczyszczenie nic mnie nie kosztuje jak sprawdzic przepływke czy działa poprawnie i czy były strzały na gazie ?? i gdzie jest lambda wiem ze gdzies we wydechu lub mam złe info jak sie do niej dostać?? |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 22:38 Re: [Audi 100 C4 2.3 91.r] Falujące obroty ?
|
|
|
Stratoss napisał/a: | Witam kupiłem dopiero co to autko jestem zadowolony jak najbardziej i wg ale dobra nie w tym problem: auto na biegu jałowym gdy jest zimne na benzynie pracuje dobrze nie patrzyłem na gazie zaś gdy sie nagrzeje obroty leca na łeb na szyje a na gazie znow faluja lekko, gdy ja troche pogonilem zaczely same ponad 1000obr wskakiwac, falowac zarowno na benznie jak i lpg podobno silnik krokowy byl czyszczony(chyba sam go wyczyszcze) czy moze szlag go trafił ?? czy to ten przepływomierz gdzie on sie znajduje jak go sprawdzić lub co to ewentualnie moze być pomocy!!:( gdzie szukać przyczyny ?? z bratem doszlismy do wniosku ze to silniczek ale nie mam czasu go sprawdzic jestem laikiem w benzynie, wole diesle:P brat również a i zapomniałbym na zimnym silniku jak ruszyłem i skrecałem zapaliła się kontrolka temp wody i zaraz zgasła czego moze byc przyczyna mało płynu czy czujnik jak tak gdzie jest?? w ogole to gdy przekrece stacyjke przed zapłonem to kontrolka od płynu cały czas mryga czy tak powinno być?? |
Zacznę może od czujnika płynu który znajduje się w zbiorniku. Odłącz wtyczkę i sprawdź czy dalej tak samo się zachowuje. Co do problemu z obrotami, to sądzę, że przyczyną będzie albo krokowiec, albo lewe powietrze tym bardziej, że dzieje się to na gorącym silniku. Jak nagrzeje się silnik, to wyciągnij miarkę oleju i sprawdź czy obroty spadną. Jeżeli spadną, to podciśnienie powinno być OK. Wówczas sprawdź sondę Lambda. Możesz ją tez odłączyć - wtyczkę masz obok cewki WN.
pzdr |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 23:51
|
|
|
A apropo właśnie oleju i wyciągania bagnetu i spadku obrotów. To ja mam takie coś (umfal) w mojej Vce, że widzę pęknięty wężyk a mianowicie tak. Patrząc od przodu samochodu na silnik to przy prawej głowicy od strony środkowej (między dolotowym a głowicą) z pokrywy wychodzi wąż gumowy (najprawdopodobniej odpowietrzenie) nie wiem co to dokładnie ale wąż ten jest rozwalony (dziurawy). Zrobię fotkę jutro jak będę zmieniał świece. Czy jest to istotne ? Obroty mi nie falują, ale może to być wina odpalania ciepłego silnika. |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 23:57
|
|
|
adamwit1986 napisał/a: | A apropo właśnie oleju i wyciągania bagnetu i spadku obrotów. To ja mam takie coś (umfal) w mojej Vce, że widzę pęknięty wężyk a mianowicie tak. Patrząc od przodu samochodu na silnik to przy prawej głowicy od strony środkowej (między dolotowym a głowicą) z pokrywy wychodzi wąż gumowy (najprawdopodobniej odpowietrzenie) nie wiem co to dokładnie ale wąż ten jest rozwalony (dziurawy). Zrobię fotkę jutro jak będę zmieniał świece. Czy jest to istotne ? Obroty mi nie falują, ale może to być wina odpalania ciepłego silnika. |
To jest odpowietrzenie silnika. Tych rurek jest w sumie 3 jedna na górze pod deklem, jedna z tyłu i ta o której mowa z przodu. Moje rurki tez się rozsypały i wymieniłem wszystkie 3 . W efekcie zaczął mniej palić. Żadnych innych problemów nie miałem.
pzdr |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19 Sty, 2012 00:10
|
|
|
Znalazłem fotkę
Jak wygląda sprawa z dostępem do tej przedniej ? Bo tylne widziałem jak robiłem tempomat i nagrzewnice. Czyli jest to nieszkodliwe dla silnika tylko dla środowiska i do mnie jak zaciągnie do kabiny ? Ja to w ogóle musiał bym dorwać kogoś z V8 bo po wybuchu gazu i wypaleniu troszki podzespołów nie chodzi mi pneumatyka tj przełączanie klimatronika (na szczescie fabrycznie na szybe jest) i regulacja świateł. Mam nadzieje że tylko to jest do tego układu podłączone. |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19 Sty, 2012 00:17
|
|
|
adamwit1986 napisał/a: |
Jak wygląda sprawa z dostępem do tej przedniej ? Bo tylne widziałem jak robiłem tempomat i nagrzewnice. Czyli jest to nieszkodliwe dla silnika tylko dla środowiska i do mnie jak zaciągnie do kabiny ? |
Ja nic nie czułem aby mi coś zaciągało, ale jest to również możliwe. Z dostępem ciężko stwierdzić ponieważ ja zacząłem od demontażu przepustnicy aby ją również wymyć i sprawdzić czy czegoś nie załapała. Sądzę, że będzie również możliwa wymiana tej rurki bez demontażu przepustnicy. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
karlos2
Model: A6 C5
Silnik: 2.4 AGA
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy Wiek: 56 Dołączył: 01 Sie 2011 Wszystkie posty: 481
Piwa: 20/30 Skąd: katowice
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
karlos2
Model: A6 C5
Silnik: 2.4 AGA
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy Wiek: 56 Dołączył: 01 Sie 2011 Wszystkie posty: 481
Piwa: 20/30 Skąd: katowice
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|