Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
kontrolka AIRBAG zapala sie po 15 minutach jazdy
Autor Wiadomość
kubajvc 


Model: A4 B6
Silnik: 1,9
Zasilanie: ON
Nadwozie: Kombi
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lis 2012
Wszystkie posty: 40



Postawił 3 piw(a)
Skąd: Elbląg
Wysłany: Pon 22 Kwi, 2013 19:23   kontrolka AIRBAG zapala sie po 15 minutach jazdy
     



Witam . od zakupu auta borykam sie z problemem poduszek. po opokło 15 minutach jazdy zapala sie i juz nie gasnie kontrolka od poduch . sporo ludzi ma z tym problem i kazdemu udaje sie przyuczając kompa numeru vin tym sposobem
wszedłem w air bag 15
tam w adaptacje 10
następnie wpisalem kanał 081
i wprowadziłem wartość 02905

schematycznie

wpisujemy 081 i klikamy read wczytuje sie 081

okienko niżej

wpisujemy wartość 02905 klikamy test wczytuje sie 2905

klikamy save

klikamy done

niestety u mnie po tej operacji wyskakuje ERROR
opis zapozyczyłem z forum elektroda


powiedzcie mi w czym moze byc problem ?

błędy jakie wyskakuja podczas sprawdzania to
00474 - Control Module for Immobilizer
004 - No Signal/Communication - Intermittent
01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number
000 - - - Intermittent
01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180)
011 - Open Circuit - Intermittent


co to za błądy ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 564 razy
Wiek: 46
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 13148



Piwa: 653/64
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 22 Kwi, 2013 21:20   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Po pierwsze uzupełnij swój profil, bo następnym razem nie będzie mi się chciało zaglądać do twoich postów o jaki model Audi chodzi.
Po drugie masz problem z zegarami a nie z sensorem. Jedyny błąd jaki tyczy się poduszek, to otwarty obwód bocznego prawego sensora.
Połącz się z zegarami i sprawdź czy widnieje poprawny VIN. Bardzo częsta usterka po niefachowym cofnięciu licznika.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kubajvc 


Model: A4 B6
Silnik: 1,9
Zasilanie: ON
Nadwozie: Kombi
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lis 2012
Wszystkie posty: 40



Postawił 3 piw(a)
Skąd: Elbląg
Wysłany: Pon 22 Kwi, 2013 21:43   
     



Dzieki za uwagę! Czy mógłbyś mi powiedzieć jak w takim razie rozwiązac problem z zegarami ?
Jak sprawdzić numer VIN licznika?
Mam podejrzenie ze ktoś mógł podmienić w moim aucie komputer. Co w takiej sytuacji ? każde urzadzenie trzebaby było adaptować ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 564 razy
Wiek: 46
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 13148



Piwa: 653/64
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 22 Kwi, 2013 22:09   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Nic nie trzeba adaptować tylko naprawić VIN w zegarach. Sprawdź w wartościach mierzonych blok 81 czy jest pełny VIN. Przy rozpoczęciu sesji w informacji wyświetli się również VIN i nr immobilizera. Prawdopodobnie będzie brakować początku numeru VIN - WAU
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kubajvc 


Model: A4 B6
Silnik: 1,9
Zasilanie: ON
Nadwozie: Kombi
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lis 2012
Wszystkie posty: 40



Postawił 3 piw(a)
Skąd: Elbląg
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013 15:01   
     



Nie wiem czy dobrze sprawdziłem ale jakbys mół zerknąc


ok posprawdzałem wszystko i to co mi sie udało odczytac wklejam
airbag



silnik


immo


i chyba o to chodziło z tym blokiem 81
instruments blok 81:


instruments:


blok pomiarowy 81 w airbag

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 564 razy
Wiek: 46
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 13148



Piwa: 653/64
Skąd: MWD
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013 17:48   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Brakuje bloku 81 zegarów. 82 wkleiłeś 2x. Wklej też obraz głownego okna z odczytu zegarów.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kubajvc 


Model: A4 B6
Silnik: 1,9
Zasilanie: ON
Nadwozie: Kombi
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lis 2012
Wszystkie posty: 40



Postawił 3 piw(a)
Skąd: Elbląg
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013 17:59   
     



ide do auta . daj mi 7 minut :)





nie wiem jak odczytac 81 . nic nie pokazuje sie jak wciskam 81 w instryments :/


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 564 razy
Wiek: 46
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 13148



Piwa: 653/64
Skąd: MWD
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013 18:35   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



W okienku extra powinien być zapisany VIN 17 znaków oraz serial Immobilizera 14 znaków.
Immo jest na swoim miejscu, ale z VINu zostało tylko 5 ostatnich cyfr.
Tak jak pisałem masz wysypany wsad zegarów. Ktoś majstrował przy eepromie.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kubajvc 


Model: A4 B6
Silnik: 1,9
Zasilanie: ON
Nadwozie: Kombi
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lis 2012
Wszystkie posty: 40



Postawił 3 piw(a)
Skąd: Elbląg
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013 18:40   
     



powiedz mi co moge zrobic zeby wszystko wróciło do normy ? da sie to w ogole naprawic czy mam sobie dac spokoj ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 564 razy
Wiek: 46
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 13148



Piwa: 653/64
Skąd: MWD
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013 18:42   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



kubajvc napisał/a:
powiedz mi co moge zrobic zeby wszystko wróciło do normy ? da sie to w ogole naprawic czy mam sobie dac spokoj ?

Już pisałem. Naprawić zegary. Możesz też je wymienić, ale koszt z kolorowym FISem jest dość spory więc taniej wyjdzie naprawa. Takie jest moje zdanie.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kubajvc 


Model: A4 B6
Silnik: 1,9
Zasilanie: ON
Nadwozie: Kombi
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lis 2012
Wszystkie posty: 40



Postawił 3 piw(a)
Skąd: Elbląg
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013 18:45   
     



Jestes w stanie pomoc mi w tej kwesti ? Da sie to zrobic samemu czy trzeba to komus oddac ? rozumiem ze trzeba wgrac numer VIN do zegarów? tego mam szukac ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 564 razy
Wiek: 46
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 13148



Piwa: 653/64
Skąd: MWD
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013 18:47   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Tego typu usterkę naprawiam przez złącze OBD. Takiego długiego przedłużacza aż do Elbląga nie posiadam.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kubajvc 


Model: A4 B6
Silnik: 1,9
Zasilanie: ON
Nadwozie: Kombi
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lis 2012
Wszystkie posty: 40



Postawił 3 piw(a)
Skąd: Elbląg
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013 18:52   
     



A przez forum nie damy rady tego zrobic ? ty bys tłumaczył ja bym wykonywał ? albo moze przez zdalny pulpit ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 564 razy
Wiek: 46
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 13148



Piwa: 653/64
Skąd: MWD
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013 18:53   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Jesteś w stanie wysłać mi ten uszkodzony wsad z zegarów?
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kubajvc 


Model: A4 B6
Silnik: 1,9
Zasilanie: ON
Nadwozie: Kombi
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lis 2012
Wszystkie posty: 40



Postawił 3 piw(a)
Skąd: Elbląg
Wysłany: Wto 23 Kwi, 2013 18:56   
     



oczywiscie ze jestem tylko musiałbys mi powiedziec jak mam go wyciągnąc z zegarów ? vag tacho rozumiem bedzie potrzebne ?

a nie da sie tego zrobic metoda jakbym wymieniał licznik ? opis zapożyczony z forum VW passat " Najpierw należy zakodować poszczególne komponenty.

Kodujemy CAN:
Wybieramy:
[19 - CAN Gateway]
[Recode - 07]
Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika.
[Do It!]
[Close Controller, Go Back - 06]

Kodujemy Licznik:

Wybieramy:
[17 - Instruments]
[Recode - 07]
Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika.
[Do It!]

Robimy dopasowanie, logujemy się do licznika:
[Login - 11]
Wpisujemy PIN obecnego licznika w formacie 0XXXX.
[OK]

Następnie:
[Adaptation - 10]
Wybieramy kanał 50.
[Read]
W polu [New Value] wpisujemy PIN starego licznika w formacie 0XXXX.
[Test]
[Save]
[OK]

Wyłączamy zapłon i włączamy w ciągu 1 minuty, ale nie uruchamiamy silnika!

Wybieramy:
[17 - Instruments]
Sprawdzamy czy w polu [Extra] pojawił się VIN naszego samochodu.

Teraz trzeba zakodować kluczyki. Prawdopodobnie należy wymienić transpondery na nowe czyste.
Można to sprawdzić w bloku 22 wartości mierzonych, w polu 3 powinna być wartość 1. Jeżeli jest 1 to można przeprowadzić programowanie kluczy.

[Login - 11]
Wpisujemy PIN starego licznika w formacie 0XXXX.
[OK]

[Adaptation - 10]
Wybieramy kanał 21
[Read]
Wpisujemy wartość 0
[Save]
W ten sposób wymazaliśmy stare klucze. Teraz wpisujemy luczbę posiadanych kluczy, które chcemy dopasować.
[Save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Wyciągamy klucz ze stacyjki.
Szybko wkładamy następny klucz i włączamy zapłon, lampka immo powinna zganąć po ok. dwóch sekundach, wtedy możemy wyjąć klucz. Powtarzamy tą procedurę dla wszystkich kluczy które chcemy dopasować.
Uruchomić silnik ostatnim dopasowanym kluczem.

To wszystko jeśli chodzi o metodę VAG-COM. "

zapożyczone z forum VW Passat.
tym sposobem to nie pojdzie ?
Ostatnio zmieniony przez kubajvc Wto 23 Kwi, 2013 19:21, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Elektryka i elektronika

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów pali mi sie żółta kontrolka abs oraz ...
pawlas12 Układ hamulcowy 20 Sro 10 Cze, 2015 17:22
luki921206
Brak nowych postów Kontrolka check engin, kontrolka airb...
luki1980x Elektryka i elektronika 7 Czw 07 Gru, 2017 09:16
Adi202
Brak nowych postów [B3 1,6TD]Kontrolka oleju nie zapala się
Astaroth Pozostałe tematy 5 Sob 03 Kwi, 2010 16:23
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [C5 2.4 '99] Zapala się żółta kontrol...
piko Pozostałe tematy 13 Sro 14 Lis, 2012 09:39
Adi202
Brak nowych postów kontrolka airbag mruga
leszko Elektryka i elektronika 9 Wto 15 Gru, 2009 19:57
piecka



[ Twoje IP to: 54.226.209.201, używasz: CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności