Wysłany: Pon 22 Kwi, 2013 20:23 kontrolka AIRBAG zapala sie po 15 minutach jazdy
Witam . od zakupu auta borykam sie z problemem poduszek. po opokło 15 minutach jazdy zapala sie i juz nie gasnie kontrolka od poduch . sporo ludzi ma z tym problem i kazdemu udaje sie przyuczając kompa numeru vin tym sposobem
wszedłem w air bag 15
tam w adaptacje 10
następnie wpisalem kanał 081
i wprowadziłem wartość 02905
schematycznie
wpisujemy 081 i klikamy read wczytuje sie 081
okienko niżej
wpisujemy wartość 02905 klikamy test wczytuje sie 2905
klikamy save
klikamy done
niestety u mnie po tej operacji wyskakuje ERROR
opis zapozyczyłem z forum elektroda
powiedzcie mi w czym moze byc problem ?
błędy jakie wyskakuja podczas sprawdzania to
00474 - Control Module for Immobilizer
004 - No Signal/Communication - Intermittent
01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number
000 - - - Intermittent
01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180)
011 - Open Circuit - Intermittent
Po pierwsze uzupełnij swój profil, bo następnym razem nie będzie mi się chciało zaglądać do twoich postów o jaki model Audi chodzi.
Po drugie masz problem z zegarami a nie z sensorem. Jedyny błąd jaki tyczy się poduszek, to otwarty obwód bocznego prawego sensora.
Połącz się z zegarami i sprawdź czy widnieje poprawny VIN. Bardzo częsta usterka po niefachowym cofnięciu licznika.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Dzieki za uwagę! Czy mógłbyś mi powiedzieć jak w takim razie rozwiązac problem z zegarami ?
Jak sprawdzić numer VIN licznika?
Mam podejrzenie ze ktoś mógł podmienić w moim aucie komputer. Co w takiej sytuacji ? każde urzadzenie trzebaby było adaptować ?
Nic nie trzeba adaptować tylko naprawić VIN w zegarach. Sprawdź w wartościach mierzonych blok 81 czy jest pełny VIN. Przy rozpoczęciu sesji w informacji wyświetli się również VIN i nr immobilizera. Prawdopodobnie będzie brakować początku numeru VIN - WAU
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Brakuje bloku 81 zegarów. 82 wkleiłeś 2x. Wklej też obraz głownego okna z odczytu zegarów.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
W okienku extra powinien być zapisany VIN 17 znaków oraz serial Immobilizera 14 znaków.
Immo jest na swoim miejscu, ale z VINu zostało tylko 5 ostatnich cyfr.
Tak jak pisałem masz wysypany wsad zegarów. Ktoś majstrował przy eepromie.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
powiedz mi co moge zrobic zeby wszystko wróciło do normy ? da sie to w ogole naprawic czy mam sobie dac spokoj ?
Już pisałem. Naprawić zegary. Możesz też je wymienić, ale koszt z kolorowym FISem jest dość spory więc taniej wyjdzie naprawa. Takie jest moje zdanie.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Jestes w stanie pomoc mi w tej kwesti ? Da sie to zrobic samemu czy trzeba to komus oddac ? rozumiem ze trzeba wgrac numer VIN do zegarów? tego mam szukac ?
Tego typu usterkę naprawiam przez złącze OBD. Takiego długiego przedłużacza aż do Elbląga nie posiadam.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Jesteś w stanie wysłać mi ten uszkodzony wsad z zegarów?
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
oczywiscie ze jestem tylko musiałbys mi powiedziec jak mam go wyciągnąc z zegarów ? vag tacho rozumiem bedzie potrzebne ?
a nie da sie tego zrobic metoda jakbym wymieniał licznik ? opis zapożyczony z forum VW passat " Najpierw należy zakodować poszczególne komponenty.
Kodujemy CAN:
Wybieramy:
[19 - CAN Gateway]
[Recode - 07]
Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika.
[Do It!]
[Close Controller, Go Back - 06]
Kodujemy Licznik:
Wybieramy:
[17 - Instruments]
[Recode - 07]
Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika.
[Do It!]
Robimy dopasowanie, logujemy się do licznika:
[Login - 11]
Wpisujemy PIN obecnego licznika w formacie 0XXXX.
[OK]
Następnie:
[Adaptation - 10]
Wybieramy kanał 50.
[Read]
W polu [New Value] wpisujemy PIN starego licznika w formacie 0XXXX.
[Test]
[Save]
[OK]
Wyłączamy zapłon i włączamy w ciągu 1 minuty, ale nie uruchamiamy silnika!
Wybieramy:
[17 - Instruments]
Sprawdzamy czy w polu [Extra] pojawił się VIN naszego samochodu.
Teraz trzeba zakodować kluczyki. Prawdopodobnie należy wymienić transpondery na nowe czyste.
Można to sprawdzić w bloku 22 wartości mierzonych, w polu 3 powinna być wartość 1. Jeżeli jest 1 to można przeprowadzić programowanie kluczy.
[Login - 11]
Wpisujemy PIN starego licznika w formacie 0XXXX.
[OK]
[Adaptation - 10]
Wybieramy kanał 21
[Read]
Wpisujemy wartość 0
[Save]
W ten sposób wymazaliśmy stare klucze. Teraz wpisujemy luczbę posiadanych kluczy, które chcemy dopasować.
[Save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Wyciągamy klucz ze stacyjki.
Szybko wkładamy następny klucz i włączamy zapłon, lampka immo powinna zganąć po ok. dwóch sekundach, wtedy możemy wyjąć klucz. Powtarzamy tą procedurę dla wszystkich kluczy które chcemy dopasować.
Uruchomić silnik ostatnim dopasowanym kluczem.
To wszystko jeśli chodzi o metodę VAG-COM. "
zapożyczone z forum VW Passat.
tym sposobem to nie pojdzie ?
Ostatnio zmieniony przez kubajvc Wto 23 Kwi, 2013 20:21, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
[ Twoje IP to: 18.188.61.223, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.