Przesunięty przez: Astaroth Czw 12 Wrz, 2013 00:25 |
abs dobranie sterownika |
Autor |
Wiadomość |
mati
Model: b5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: avant
Dołączył: 22 Lut 2013 Wszystkie posty: 42
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Pią 29 Mar, 2013 09:44 abs dobranie sterownika
|
|
|
witam mam problem
padł mi sterownik abs-u elektryk powiedział ze nie da sie go naprawic bo było juz w nim grzebane
musze kupic inny i mam takie pytanko czy wszystkie numery musza sie zgadzac????
moje numery pompy to ;HR 8E0 614 111 A HL
a numery sterownika ;863696 0 273 004 284
a znalazłem pompe z sterownikiem o num pompy;8E0 614 111 AB
i nr ster. 0 2652160481
spasuje to ?????
chyna ze moze ktos z forum ma do sprzedania taki sterownik??? |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 29 Mar, 2013 19:00
|
|
|
Musisz znaleźć sterownik do Quattro. To co znalazłeś pasuje tylko do ośki.
Twoja pompa posiada funkcję EDS i jest zamienna z numerem 8E0614111E.
Ogólnie nie musisz wymieniać całej pompy ABS. Wystarczy przełożyć sam sterownik który przykręcony jest do pompy ABS. Numer sterownika jaki potrzebujesz, to 8E0 998 375. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
mati
Model: b5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: avant
Dołączył: 22 Lut 2013 Wszystkie posty: 42
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Sob 30 Mar, 2013 13:46
|
|
|
a powiedz mi pok którymi pinami powinno dochodzic napiecie do sterownika zobacze czy prąd dochodzi |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 30 Mar, 2013 17:55
|
|
|
Grube przewody w kolorze czerwony z czarnym paskiem piny 17 i 18. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
mati
Model: b5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: avant
Dołączył: 22 Lut 2013 Wszystkie posty: 42
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Sob 30 Mar, 2013 19:27
|
|
|
sprawdze jutro czy dochodzi napiecie
miałem audiczke u elektryka w sprawie tego sterownika stała u niego od poniedziałku do czwartku w srode mi powiedział ze potrzebuje jeszcze pare godzin z tym sterownikiem a w czwartek jak do niego przyjechałem to mi powiedział ze za duzo było przy nim grzebane trzeba wymienic (nic mnie nie skasował za to) ja przyjechałem do domu i zdemontowałem sterownik i jak do tego podchodziłem to zauwarzyłem ze ten elektryk nie demontował sterownika bo powinny byc jakies slady po tym wiec juz niewiem
sterownik wyglada na nie otwierany. ja próbowałem otworzyc go na tej małej kopułce gdzie sie pokazały same styki brak płytki z modułami troche mi ta plastikowa płytka pekła i zrezygnowałem
powiedzcie mi w którym miejscu jest ta płytka z modułami ????
bo duzo czytałem ze jakies drótki sie przepalaja z napieciem i wystarczy to na nowo przylutowac
[ Dodano: Sob 30 Mar, 2013 21:30 ]
zdjecia sterownika
http://imageshack.us/phot...0032013332.jpg/
http://imageshack.us/phot...0032013336.jpg/
http://imageshack.us/phot...0032013334.jpg/
http://imageshack.us/phot...0032013333.jpg/ |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 31 Mar, 2013 14:09
|
|
|
Elektronika znajduje się pod deklem (na ostatnim foto maźnięty czymś na niebiesko)
Nie wiem jakie masz umiejętności, ale ja używam do tego mikroskopu. Połączenia są tak delikatne, że topią się pod wpływem temperatury. Wyjątkiem są połączenia zasilania które są zrobione z trochę grubszych przewodów aluminiowych. Często pęka połączenie klemy 30 czyli głównego zasilania. Jeżeli nie masz doświadczenia w lutowaniu bardzo drobnych połączeń rzędu kilkunastu - kilkuset mikrometrów, to odpuść sobie i zleć to komuś kto ma przy tym doświadczenie. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
mati
Model: b5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: avant
Dołączył: 22 Lut 2013 Wszystkie posty: 42
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Nie 31 Mar, 2013 18:49
|
|
|
dzis z bratem elektronikiem rozebralismy to i dostalismy sie do elektroniki
brat zmierzył połączenie tych cieniutkich drócików i tego aluminiowego wszystko było w porzadku
przyjechałem do domu zmierzyłem czy dochodzi napiecie na sterownik i dochodzi
później przykreciłem sterownik na dwóch sróbkach i odpaliłem audika i nic nie ma błedu
wrzuciłem wsteczny i tez nic(przedtem wyskakiwał gdy sie wbijało bieg)
niewiem co było grane ale sie chyba samo sie naprawiło:) |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 31 Mar, 2013 20:14
|
|
|
Oby tak było. Jeżeli na połączeniu zasilania jest mikro pęknięcie, to długo się nie nacieszysz.
Nie pisałeś czego dotyczył ten błąd. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
mati
Model: b5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: avant
Dołączył: 22 Lut 2013 Wszystkie posty: 42
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Nie 31 Mar, 2013 20:37
|
|
|
mi zadne błedy nie wyskakiwały na laptopie bo sie nie umiał vag połączyc z abs-em
a na fisie wyskakiwał jak sie zapaliło audika bez zmiany biegu po jakis 20 sek albo jak zmieniłem bieg (skrzynia automat) |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 31 Mar, 2013 20:47
|
|
|
Jeżeli nie można było sie połączyć z ABSem, a z innymi sterownikami tak, to wygląda na brak zasilania ABS czyli ułamane te 2 aluminiowe przewody obok siebie. Jest możliwe, że przy pomiarze przejścia połączyły się na jakiś czas i będzie działać, Jak długo? Okaże się.
pzdr |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
mati
Model: b5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: avant
Dołączył: 22 Lut 2013 Wszystkie posty: 42
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Nie 31 Mar, 2013 21:07
|
|
|
a jakby mi sie to znowu stało (oby nie) to mógłbym ci to wysłac i bys mi to zrobił ?????
[ Dodano: Nie 31 Mar, 2013 21:08 ]
a teras jak sie to naprawiło to nie swieci mi wykrzyknik na fis-ie ale kontrolka abs swieci
zobacze jutro podepne audika pod vaga i sprawdze czy sie połaczy |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 31 Mar, 2013 21:57
|
|
|
Wykrzyknik na FIS oznacza awarię ABS. Świecąca kontrolka ABS oznacza, że ABS nie działa co może być spowodowane np uszkodzeniem czujnika (lub połączeń w sterowniku) |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
mati
Model: b5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: avant
Dołączył: 22 Lut 2013 Wszystkie posty: 42
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Nie 31 Mar, 2013 22:19
|
|
|
jutro zapne audika pod laptopa i zobacze czy bd jakies błedy |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 31 Mar, 2013 22:52
|
|
|
Jeżeli kontrolka ABS się świeci, to masz co najmniej jeden błąd. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
mati
Model: b5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: avant
Dołączył: 22 Lut 2013 Wszystkie posty: 42
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013 19:32
|
|
|
a mam takie pytanko w sterowniku te cienkie dróciki i ten aluminiowy powinny byc całe "zalane" tym żelem??? zeby sie nie ruszały(stykały samoczynnie)???? |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|