Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: jimv8
Sro 28 Sty, 2015 17:56
Błędy Vag Audi A4 B5
Autor Wiadomość
bonczek87 


Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2012
Wszystkie posty: 263



Postawił 6 piw(a)
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob 06 Kwi, 2013 16:14   Błędy Vag Audi A4 B5
     



Witam!
Moje autko to Audi A4 B5 2000r. 1.8T 150KM + LPG podłączyłem je kablem do Vaga i wyskoczyło mi niestety kilka błędów.
Po 1 zaczne od błędów silnika:

Control Module Part Number: 4B0 906 018 AL

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0006
Software Coding: 05001
Work Shop Code: WSC 00001

4 Faults Found:

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-00 - -

16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0300 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0302 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17658 - Fuel Level too Low
P1250 - 35-00 - -

Proszę Was o pomoc. Dodam że autko nie ma mocy gdyż turbina mi padła.

Po 2 to błędy poduszek, cały czas świeci mi się kontrolka w zegarach Air Bag:

2 Faults Found:

01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200)
32-10 - Resistance too High - Intermittent

01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)
32-00 - Resistance too High
Dodam że nie idzie skasować Vagiem tych błędów.

Po 3 to mam problem z olejem tzn wariuje mi często kontrolka że mało oleju mimo że jest dużo oraz ostatnio zapala mi się na 2-3 sekundy kontrolka ciśnienia oleju i gaśnie czy to wina popsutej turbiny?

Dzięki za pomoc
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6850



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Sob 06 Kwi, 2013 16:47   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



bonczek87 napisał/a:
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-00 - -
sprawdź,przekaźnik pompy paliwa,drożność przewodów i zawór N112
bonczek87 napisał/a:
16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0300 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
tu jest kilka opcji, wypada zapłon , no i pasowało by zacząc od poczatku,czyli kable ,świece,cewki,czujnik połozenia wałka lub EGR
bonczek87 napisał/a:
16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0302 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

wypadanie zapłonu cylindra drugiego, sprawdź to co pisałem powyżej. Jest jeszcze opcja uszkodzonego wtryskiwacza,lub sama pompa paliwa jest zajechana. I tu kłania się podstawowe pytanie tzn. ile masz paliwa w zbiorniku? Bo wszystko wskazuje ,że jest to znikoma ilość,czyli sam zajechałeś sobie pompę....
bonczek87 napisał/a:
17658 - Fuel Level too Low
P1250 - 35-00 - -
za mało paliwa w zbiorniku.
bonczek87 napisał/a:
01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200)
32-10 - Resistance too High - Intermittent

boczna poduszka pasażera ,sprawdź przewody ,gdyż mozliwe,że rozłaczył się przewód
bonczek87 napisał/a:
01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)
32-00 - Resistance too High

ta sama sytuacja tylko z poduszką boczna kierowcy...
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
bonczek87 


Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2012
Wszystkie posty: 263



Postawił 6 piw(a)
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob 06 Kwi, 2013 20:03   
     



ok dzięki za info a moje pytanie czy na vagu pokazaloby mi ze turbina jest popsuta? Gdyż auto ma bardzo malo mocy, przyspieszenie tragiczne jak na 150KM..
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6850



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 04:27   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



bonczek87 napisał/a:
ok dzięki za info a moje pytanie czy na vagu pokazaloby mi ze turbina jest popsuta? Gdyż auto ma bardzo malo mocy, przyspieszenie tragiczne jak na 150KM..
było juz o tym wielokrotnie pisane, Logi prawdę Ci powiedzą ;-) Druga sprawa,przy pracującym nieprawidłowo zapłonie auto nigdy nie będzie miało mocy.... doprowadź najpierw do porządku podstawowe sprawy. A jak wygląda sytuacja ze spalaniem wzrosło?
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
bonczek87 


Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2012
Wszystkie posty: 263



Postawił 6 piw(a)
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 09:59   
     



Wydaje mi się że spalanie cały czas w normie około 10-11l gazu w mieście więc to chyba nie dużo..

A moje pytanie czy to że wariuje kontrolka ciśnienia oleju ma związek z turbiną?

Zrobiłem pomiar tak 003 oraz 011. LOG w załączniku
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6850



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 16:25   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



nie wiem dlaczego ale nie mogę otworzyć tego pliku....
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 18:00   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Te logi są bez sensu. Co chciałeś nimi sprawdzić? Temperaturę silnika? Dodatkowo nie każdy może się domyśleć, że chodzi tutaj o silnik ANB z manualną skrzynią biegów.
Uzupełnij swój profil lub pisz za każdym razem wszystkie dane Audi rok, typ silnika, skrzyni i napędu. Lepiej jest uzupełnić profil - po to on jest aby ktoś kto poświęci swój czas nie musiał się domyślać o co chodzi.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
bonczek87 


Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2012
Wszystkie posty: 263



Postawił 6 piw(a)
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 18:51   
     



Wszedłem w VAG no i Engine 01 potem 08 bloki wartości mierzonych, następnie blok 003 wcisnąłem LOG i przy 1500obr/min start no i do 4500obr/min i stop i tak samo z blokiem 011, co nie tak robię?

W jakie wartości mam wchodzić w takim razie żeby to sprawdzić?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 19:01   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



A co chcesz sprawdzić?
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
bonczek87 


Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2012
Wszystkie posty: 263



Postawił 6 piw(a)
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 19:12   
     



No czy turbina działa oraz inne rzeczy gdyż auto nie ma mocy i wydaje mi się że turbo padło..
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 19:16   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



bonczek87 napisał/a:
No czy turbina działa oraz inne rzeczy gdyż auto nie ma mocy i wydaje mi się że turbo padło..

Napraw najpierw te usterki które wyszły w opisie błędów. Jak uporasz się z tymi problemami dopiero otrzymasz odpowiednie do interpretacji wartości.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
bonczek87 


Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2012
Wszystkie posty: 263



Postawił 6 piw(a)
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 19:20   
     



No ok, kupiłem już świece i zamawiam cewki zapłonowe bo dwie są dziwne a kabli nie ma w moim silniku.. Zawór EGR sprawdzić czy od razu wymienić? Coś jeszcze oprócz tego na pierwszy rzut wymienić?

A co z ciśnieniem oleju że ciągle wyskakuje mi błąd na wyświetlaczu?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 19:42   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



bonczek87 napisał/a:

A co z ciśnieniem oleju że ciągle wyskakuje mi błąd na wyświetlaczu?

To zależy od wyświetlanej informacji. Na żółto wyświetla się poziom oraz
jakość oleju. Na czerwono oczywiście niskie ciśnienie oleju. Jedno i drugie nie musi być spowodowane usterką silnika. Żółta kontrolka może się zaświecić przy złej jakości oleju lub przy uszkodzeniu samego czujnika który znajduje się pod miską olejową. Czerwona kontrolka może wyświetlić się przy uszkodzeniu czujnika. Zmierz ciśnienie oleju i wymień olej.
Prócz tego zainteresuj się układem pompy powietrza wtórnego.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
bonczek87 


Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36
Dołączył: 01 Sty 2012
Wszystkie posty: 263



Postawił 6 piw(a)
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 19:49   
     



Olej który używam to Mobil 2000 10W40, wymieniałem go 4tys km temu i nie jest czarny jeszcze.. Prędzej wyświetlała mi się kontrolka żółta ale przestała gdy dolałem troche oleju a teraz przy każdej jeździe zapala mi się czerwona i pali się przez kilka sekund po czym gaśnie..

A odnośnie tych części to zawór EGR idzie jakoś sprawdzić czy od razu się go wymienia?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013 19:55   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Sprawdź ciśnienie oleju. Możliwe, że masz za niskie. Sprawdź też czujnik ciśnienia. Spotkałem się już z takimi patentami, że ktoś wkręcił pierwszy lepszy czujnik który nie pasował parametrami pracy i niepotrzebnie stresował właściciela.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Pozostałe tematy

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Bannery i buttony AUDI TECH TEAM
kody banerów i buttonów do pobrania
Astaroth Ogłoszenia i regulaminy 0 Pią 15 Maj, 2009 13:09
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin główny forum AUDI TECH TEAM
Uwaga!!! Poszczególne działy i katego...
Astaroth Ogłoszenia i regulaminy 0 Wto 12 Maj, 2009 01:29
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona AUDI TECH TEAM - OOOO na Faceb...
Zostań naszym Fanem ;)
Astaroth Ogłoszenia i regulaminy 0 Wto 09 Lis, 2010 16:12
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Portal AUDI TECH TEAM
strona naszego Klubu AUDI TECH TEAM K...
Astaroth Ogłoszenia i regulaminy 0 Pią 19 Cze, 2009 21:56
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Wszystkie modele Audi, informacje, or...
Astaroth Tylko prawdziwe samochody.. 0 Czw 22 Paź, 2009 17:38
Astaroth



[ Twoje IP to: 18.191.157.186, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności