Witam .
Zakupiłem niedawno Audi A6 C6 3.0TDI bmk 2005 r bez dpf i niestety
troszkę póżno zauważyłem że kopci na biało-niebiesko na postoju, poczytałem
poszperałem najpewniej lejące wtryski. Niestety w pobliżu nie mam żadnych
szpeców od Audi więc proszę o poradę.
Objawy biały gryzący dym na postoju /po ujechaniu 300m spokój/
Przy odpalaniu na ciepłym silniku 1 sekundowe zatrzymanie rozrusznika.
Poniżej załączam zdjęcia z VAG a korekcje. Czy bez wyjmowania wtrysków na
podstawie VAG mógłbym wymienić te najgorsze wtryski , bo mam do podstawienia 3 szt
mieszczące się w normach/ badane na stole pobierczym/
Proszę o analizę moich korekcji ew podpowiedż czy opłaci się regenerować te stare AB.
Pozdrawiam.
1 i 2 mógłbyś wymienić reszta mieści się w normie. Zanim to zrobisz porównaj kody IMA-ISA wpisane w sterowniku (kanały adaptacji 071- 076) z tymi zapisanymi na wtryskiwaczach.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Dzięki za odpowiedz, jutro sprawdzę kody ale jeśli są ok
to gdybym chciał na miejsce tego 1 i 2 wtrysku wrzucić te 2 szt które
mam używane sprawne to czy za każdym razem trzeba dawać nowe podkładki
czy ew jak zagra to mogę jeszcze raz wyjąć i wtedy zapodać mu nowe.
Gdyby nie zagrało, to co proponujesz wywalić wszystko na stół sprawdzić
a potem regeneracja po 600zł od szt czy wymiana na nowe ok 1000zł/szt.?
Znajomy jak tak jeżdził z rok to wypaliło mu dziurę w tłoku i inni na forach też o tym
pisali.Czy taka usterka wtrysku psuje tłok powoli czy nagle rozwala go?
Pozdrawiam.
Podkładki są uszczelnieniem i są jednorazowego użytku. Jeżeli nie zagra, to najlepiej sprawdzić wszystkie na stole. Co do regeneracji - wszystko zalezy od jakości usługi. Tłoku z dnia na dzień nie wypali.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
podkladki pod wtryski to nie sa duze koszta a jak bedziesz jezdzil na starych to komora w ktorych siedza wtryski zajdzie nagarem i pozniej jest problem wyrwac wtrysk lejace wtryski tez moga sie przyczynic do brania oleju przez zapieczenie pierscieni na tlkou co do regeneracj to jak ci adi pisal zalezy czy paproki czy fachowce
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
Wrzuciłem na 1 i 2 cylinder używane ale dużo lepsze wtryski i koleś nie mógł się
połączyć vcds z moim autem w celu zakodowania. Powiedział jednak że kodowanie nie
jest potrzebne?! Te stare wtryski miały nr AA a te założone mają Q czy są kompatybilne?
Auto nadal kopci może trochę mniej.
Podaj pełny nr tych wtryskiwaczy. Co do tego kopcenia skoro nie jest zakodowany sterownik do nowych wtryskiwaczy, to jak to ma działać optymalnie. Po to jest ta adaptacja aby dopasować sterownik do wtryskiwacza.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Witam w Nowym Roku -Najlepszego.
Wtryski zakodowane, korekty lepsze ale auto dalej kopci z tym że na postoju prawie wcale
dopiero jak postoi chwilkę to się uzbiera i przez 300m dym potem czysto. Przeczytałem kilka
forum i myśle o wymianie wszystkich 6 szt na nowe . Myśle że vag nie jest miarodajny tylko
stół , ale samo wyciąganie 150zł + 6 x 50 zł testy + paliwo 50zł = 500zł darmo.
Rozważam też regenerację w Imielinie dzwoniłem do gościa nie powie co wymieniają daje gwarancję 1 rok pisemną koszt ok 500-600 zł /szt i twierdzi że otrzymuje parametry nowego
Trzeba wysłać cały komplet i np 3 leją a 3 dobre robi te 3 złe pozostałe 50 zł sprawdzenie
Co o tym sądzisz? Piezo nie wymieni ale może jakieś zaworki czy końcówkę.
Wkurza mnie to że do A8 4.2 tdi kupisz za 680zł nówkę AM , jest taka sama tylko nie zakodujesz cwane goebelsy.
[ Dodano: Pon 05 Sty, 2015 14:34 ]
Wczoraj i dziś testowałem auto i teraz jest tak:
Auto kopci tylko na zimnym silniku dopóki nie osiągnie temp 90st potem moge jeżdzić czy też
zostawiać auto na chodzie nawet na kilkanaście minut i przy przegazówkach
zero dymu nic. Jęzdzę na starym oleju w którym być może jest on z lejących poprzednich
2 wtrysków czy możliwe że jak wymienię olej i filtry będzie lepiej?
[ Dodano: Czw 29 Sty, 2015 15:33 ]
Wymienione wtryski filtry i olej razem 7000zł
w myśl zasady biedny płaci dwa razy starych nawet nie sprawdzałem.
podrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
[ Twoje IP to: 18.219.189.247, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.