|
Przesunięty przez: jimv8 Pon 14 Maj, 2012 22:29 |
Kierunkowskaz w Audi A6 |
| Autor |
Wiadomość |
|
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2011 17:36 Kierunkowskaz w Audi A6
|
|
|
Witam,
Mam takie pytanie dotyczące kierunkowskazów w Audi A6, 2003r. Sedan, otóż od kilku dni jak włączam czy to prawy bądź lewy kierunkowskaz, zawiesza się on, np. włączam lewy - raz mrugnie i się wyłącza, nie mruga, ani wskaźnik na panelu, ani tym bardziej światła na zewnątrz. Dodam, że światła kierunkowskazów są wszystkie dobre, gdy wciskam przycisk awaryjnych świateł, wszystko świeci i działa poprawnie. Mam pewne domysł, że problem może być z rączką od kierunkowskazu, bądź z jakimś przerywnikiem odpowiadającym za mruganie tych świateł, nie wiem, nie znam się, proszę o jakąś pomoc.
Z góry wielkie dzięki . |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2011 17:59 Re: Kierunkowskaz w Audi A6
|
|
|
| maxhot napisał/a: | Witam,
Mam takie pytanie dotyczące kierunkowskazów w Audi A6, 2003r. Sedan, otóż od kilku dni jak włączam czy to prawy bądź lewy kierunkowskaz, zawiesza się on, np. włączam lewy - raz mrugnie i się wyłącza, nie mruga, ani wskaźnik na panelu, ani tym bardziej światła na zewnątrz. Dodam, że światła kierunkowskazów są wszystkie dobre, gdy wciskam przycisk awaryjnych świateł, wszystko świeci i działa poprawnie. Mam pewne domysł, że problem może być z rączką od kierunkowskazu, bądź z jakimś przerywnikiem odpowiadającym za mruganie tych świateł, nie wiem, nie znam się, proszę o jakąś pomoc.
Z góry wielkie dzięki . |
Dwie możliwe rzeczy przełącznik kierunkowskazów lub włącznik awaryjnych. Nic więcej się nie psuło |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Moja Stajnia
Audi S6 4,2 Avant
Audi V8 4,2
Audi V8 4,2
Audi A2 1,4 MPI
Autoelektronika Adi naprawa i kodowanie elektroniki samochodowej specjalizacja grupa VAG tel 791541808
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Wysłany: Pią 02 Gru, 2011 20:02
|
|
|