Elektryka i elektronika » Kierunkowskaz w Audi A6
Odpowiedz do tematu
 Kierunkowskaz w Audi A6
Witam,

Mam takie pytanie dotyczące kierunkowskazów w Audi A6, 2003r. Sedan, otóż od kilku dni jak włączam czy to prawy bądź lewy kierunkowskaz, zawiesza się on, np. włączam lewy - raz mrugnie i się wyłącza, nie mruga, ani wskaźnik na panelu, ani tym bardziej światła na zewnątrz. Dodam, że światła kierunkowskazów są wszystkie dobre, gdy wciskam przycisk awaryjnych świateł, wszystko świeci i działa poprawnie. Mam pewne domysł, że problem może być z rączką od kierunkowskazu, bądź z jakimś przerywnikiem odpowiadającym za mruganie tych świateł, nie wiem, nie znam się, proszę o jakąś pomoc.

Z góry wielkie dzięki ;) .

Postaw piwo autorowi tego posta
 Re: Kierunkowskaz w Audi A6
maxhot napisał/a:
Witam,

Mam takie pytanie dotyczące kierunkowskazów w Audi A6, 2003r. Sedan, otóż od kilku dni jak włączam czy to prawy bądź lewy kierunkowskaz, zawiesza się on, np. włączam lewy - raz mrugnie i się wyłącza, nie mruga, ani wskaźnik na panelu, ani tym bardziej światła na zewnątrz. Dodam, że światła kierunkowskazów są wszystkie dobre, gdy wciskam przycisk awaryjnych świateł, wszystko świeci i działa poprawnie. Mam pewne domysł, że problem może być z rączką od kierunkowskazu, bądź z jakimś przerywnikiem odpowiadającym za mruganie tych świateł, nie wiem, nie znam się, proszę o jakąś pomoc.

Z góry wielkie dzięki ;) .

Dwie możliwe rzeczy przełącznik kierunkowskazów lub włącznik awaryjnych. Nic więcej się nie psuło

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Nic w samochodzie innego nie jest zepsute, wszystko działa jak najbardziej poprawnie. Jedynie te kierunkowskazy i te ich przełączanie.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
maxhot napisał/a:
Nic w samochodzie innego nie jest zepsute, wszystko działa jak najbardziej poprawnie. Jedynie te kierunkowskazy i te ich przełączanie.