Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Astaroth
Czw 12 Wrz, 2013 00:54
Pomoc odnośnie przerobienia układu hamulcowego
Autor Wiadomość
wojtek_gtx 
80 CQ V8



Model: B4
Silnik: AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Coupe
Zaproszone osoby: 1
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lis 2010
Wszystkie posty: 124



Piwa: 1/1
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011 18:45   Pomoc odnośnie przerobienia układu hamulcowego
     



Witam wszystkich
Poszukuję pomocy odnośnie hamulcy w moim audi bo troszkę stanąłem z robotą .


Mam w moim audi B4 silnik 4.2 V8 chciał bym przenieść serwo w inne miejsce ponieważ średnio sie mieści w połączeniu z silnikiem AEC - i tak nie jest to oryginał bo mam wsadzoną taką rzeźbę (serwo od renault kangoo + pompa audi i wy spawany patyk do pedałów ).

Wymyśliłem tak - że zrobię pompę sprzęgła podpiętą pod pedał, połączę ją przewodem miedzianym do wysprzęglika który będzie wciskał oryginalny patyk w serwie (ori Audi) a to wszystko zainstaluje w miejscu po akumulatorze bo i tak jest w bagarku . Czy to dobry pomysł ??

Czy można na przykład wywalić serwo i połączyć wysprzęglik z pompą hamulcową - wspomaganie bym chyba uzyskał używając układu hydraulicznego ??

Pomóżcie bo już nie mam zdrowia do tego a nie chcę mieć spawanych dzwigni lub innych elementów w układzie hamulcowym - chce żeby było bezpiecznie i skutecznie

Taki schemacik poglądowy :
_________________
GTRPROJECT | TEAM - www.gtrproject.pl/forum

In progress - AUDI COUPE Quattro V8


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6850



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011 19:04   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



wojtek_gtx napisał/a:
Wymyśliłem tak - że zrobię pompę sprzęgła podpiętą pod pedał, połączę ją przewodem miedzianym do wysprzęglika który będzie wciskał oryginalny patyk w serwie (ori Audi) a to wszystko zainstaluje w miejscu po akumulatorze bo i tak jest w bagarku . Czy to dobry pomysł ??
myslę,że zda to egzamin, w końcu w wersjach z kierownią z prawej strony serwo jest właśne po tej stronie.
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
wojtek_gtx 
80 CQ V8



Model: B4
Silnik: AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Coupe
Zaproszone osoby: 1
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lis 2010
Wszystkie posty: 124



Piwa: 1/1
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011 20:52   
     



Możesz mi to bardziej naświetlić ?? bo myślałem że serwo w anglikach jest po prawej .
Jak to jest spięte z pedałem itp.
_________________
GTRPROJECT | TEAM - www.gtrproject.pl/forum

In progress - AUDI COUPE Quattro V8


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011 21:57   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Ja sądzę, ze będzie za mały nacisk na pompę. To jest moje zdanie.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
wojtek_gtx 
80 CQ V8



Model: B4
Silnik: AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Coupe
Zaproszone osoby: 1
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lis 2010
Wszystkie posty: 124



Piwa: 1/1
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: Nie 22 Maj, 2011 19:07   
     



jeżeli chodzi o wysunięcie tłoka z wysprzęglika to będzie taki który ma taki ruch że wystarczy
_________________
GTRPROJECT | TEAM - www.gtrproject.pl/forum

In progress - AUDI COUPE Quattro V8


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
wojtek_gtx 
80 CQ V8



Model: B4
Silnik: AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Coupe
Zaproszone osoby: 1
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lis 2010
Wszystkie posty: 124



Piwa: 1/1
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: Sro 01 Cze, 2011 22:50   
     



Wyszło tak - z wyglądu a efekt działania jest mega zadowalający

WSZYSTKO świetnie zadziałało ;-) za pierwszym razem - ciężko było odpowietrzyć układ ale się udało ;-)
Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Łukasza z POWERGARAGE


Zdjęcie z pod maski - jeszcze trzeba do ładu doprowadzić ale na testy było super ...


Testy układu hamulcowego


A tu delikatne spotkanie z S4[url]
_________________
GTRPROJECT | TEAM - www.gtrproject.pl/forum

In progress - AUDI COUPE Quattro V8


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
wojtek_gtx 
80 CQ V8



Model: B4
Silnik: AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Coupe
Zaproszone osoby: 1
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lis 2010
Wszystkie posty: 124



Piwa: 1/1
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: Czw 02 Cze, 2011 20:59   
     



a czy może są jakieś triki odnośnie odpowietrzania układów hamulcowych ?? bo nie do końca mogę odpowietrzyć (pieni się )
_________________
GTRPROJECT | TEAM - www.gtrproject.pl/forum

In progress - AUDI COUPE Quattro V8


Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Układ hamulcowy

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów PIERWSZA POMOC
czyli co i jak w razie wypadku
Pasiak Pomóż potrzebującym 7 Pią 29 Sty, 2021 12:06
wodek
Brak nowych postów Audi A2 Problem z kontrolką układy ha...
lukasor Układ hamulcowy 2 Czw 19 Lip, 2012 23:14
Adi202
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Kilka pytań odnośnie zapłonu(cewki,św...
Audi A4 B6 2.0 FSI
huragan1971 Pozostałe tematy 43 Wto 24 Kwi, 2012 09:36
huragan1971
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi 100 c3 Przekładka układu paliwowego
suchy1704 Pozostałe tematy 7 Pon 09 Wrz, 2013 20:39
roger110
Brak nowych postów Kontrolka układu chłodzenia
bonczek87 Elementy silnika 76 Czw 04 Lut, 2016 21:12
bonczek87



[ Twoje IP to: 3.15.174.76, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności