Potrzebuję szybkiej porady, to w skrócie opiszę co jest
Koło 8 mies temu stało się coś takiego, ze światła mijania potrafiły zgasnąc w czasie jazdy i potem samoczynnie sie zapalic Gdy tylko sie zorientowałam, kupiłam natychmiast nowy przełącznik zespolony, tego pająka całego uzywanego
Wszystko było OK... do wczoraj, bo wczoraj problem powtórzył sie tylko, ze z kierunkowskazami... raz sa a raz nie
Otworzyłam dziś te czarną osłonę, włączyłam awaryjne i zaczełam ruszać tymi wszystkimi kablami i wtyczkami z nadzieją, ze po poruszeniu któryms z kabli właśnie zgasną.... ale nie zgasły, wiec jak dla mnie to oznacza ze problem nie lezy po stronie instalacji... zamkełam te pokrywę i nagle kierunkowskazów znów nie ma, wk******m sie i rąbnełam pieścia w te osłonę i nagle kierunkowskazy znów są
Jeden jedyny kabel mi tam podpada, zrobiłam zdjęcie który to i wieczorem wstawie, chociaz po poruszaniu nim nic się nie stało, ale jego końcówka brzydko wygląda, on wchodzi w ten przełącznik bezpośrednio sam
Niestety nie mogę jezdzic samochodem z taką usterką, bo to jest proszenie sie o wypadek, zalezy mi na czasie, doradżcie mi co robic, czy szukać kolejnego przełącznika zespolonego? Czy co inne?
Niestety nie mam żadnego zaufanego autoelektryka, a jak pojade tak z ulicy do pierwszego lepszego, to znając zycie będe wydojona, bo przy takiej usterce to w sumie mozna wcisnąc klientowi wszystko
Dlatego zwracam się do Was o pomoc i rady i sugestie i jak pisałam bardzo mi zalezy na czasie, bo nie mogę tym samochodem jeżdzic teraz, dlatego chcę jak najszybciej naprawić
_________________
Zawsze gratem!!! A nawet dwoma
Audi 80 B4 1.9 TD
Audi A3 8L 1.6 mpi + LPG
A czy problem jest tylko z kierunkami czy światła też? Bo jesli kierunki to może być wina przekaźnika. Nie wiem czy w B3 jest tak jak w B4 ale u mnie znajduje się on pod kierownicą z lewej strony. Musiałabyś zdjąc osłonę nóg i tam go znaleść. Najłatwiej wcisnąć awaryjne (jeśli zapalą) i będzie tykał, znaczy ten przekaźnik. U mnie lut się przerwał i też raz miałem kierunki a raz nie.
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
jak nie działaja kierunkowskazy to wtedy żadne, awaryjne tez nie, nie palą sie wtedy kierunkowskazy na zewnątrz ani ich kontrolki na desce ani też nie słychac "cykania" a jak działaja to jest wszystko normalnie
raz działają, raz nie.., dosłownie jak mu się zachce i tak jest od wczoraj, wczesniej wszystko było OK od czasu wymiany tej manetki, chyba z 8 mies będzie jak działało wszystko perfekt
_________________
Zawsze gratem!!! A nawet dwoma
Audi 80 B4 1.9 TD
Audi A3 8L 1.6 mpi + LPG
Sądzę również, że jest to wina przekaźnika kierunkowskazów. Sprawdź czy masz obrysówki. Załącza się je identycznie jak kierunki tylko, że bez kluczyka w stacyjce.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
nie wiem, co to obrysówki , w B3 awaryjne są przy wycieraczkach jako tez taka "noga" w B4 jest chyba inaczej jak kojarze
ale ten mój przekaźnik jest z kwadratowymi jeszcze końcówkami pałąków, wiem ze w kolejnym roku modelowym w B3 audi zmieniło ten przekażnik, na taki z okrągłymi koncówkami (więc może coś było z nimi na rzeczy) w którym tez awaryjne były przy wycieraczkach jako "noga"
bym kupiła teraz ten z okrągłymi (bo ten co mam to kolejny co się spie... w ciagu jednego roku i boję się, ze kupię trzeci i za za jakiś czas znowu będzie szopka), tylko ponoć w tym nowszym coś trzeba przerabiać, zeby pasował do tej instalacji
_________________
Zawsze gratem!!! A nawet dwoma
Audi 80 B4 1.9 TD
Audi A3 8L 1.6 mpi + LPG
Obrysówki to w tym przypadku pozycyjne, ale świecą się tylko po jednej z góry ustalonej stronie. Włącz bez kluczyka np lewy kierunkowskaz i powinny zapalić się światła pozycyjne tylko po lewej stronie. Swap przełączników sobie odpuść. Za dużo z tym roboty, a efekt tylko wizualny.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
wiem juz o co chodzi, lewy kierunek w dół włącza lewą strone pozycyjnych i oświetlenie deski po wyłączeniu zapłonu, nie wiedziałam tylko, ze to nazywa sie obrysówki
_________________
Zawsze gratem!!! A nawet dwoma
Audi 80 B4 1.9 TD
Audi A3 8L 1.6 mpi + LPG
Też to przerabiałam. Przekaźnik w sklepie powinni mieć na miejscu, kosztuje jakieś 20zł, 5 min roboty i po problemie. Mam właśnie taki tani Topran i jestem zadowolona.
to w końcu manetka jest zwalnona czy jakis przekaźnik, bo juz tego nie ograniam
napiszcie mi jak mogę sprawdzić, co konkretnie jest zwalone, naprawde zalezy mi na czasie
_________________
Zawsze gratem!!! A nawet dwoma
Audi 80 B4 1.9 TD
Audi A3 8L 1.6 mpi + LPG
a to jest taki sam do B3 i B4? i gdzie on dokładnie jest, bo ja czegoś takiego nie przyuważyłam albo może inaczej co mam rozkręcic, zeby się do niego dostac?
etka mi się wysypała, nawet nie mam jak sprawdzić
co jeszcze do tych obrysówek, co Adi pisał, to jest tak, jak jest taki moment, ze migacze akurat działaja, to i lewa strona pozycja dziala, jak migacze nie dzialają to nie działa pozycja i nie ma podświetlenia też deski, po włączeniu lewym kierunkiem obrysówki
_________________
Zawsze gratem!!! A nawet dwoma
Audi 80 B4 1.9 TD
Audi A3 8L 1.6 mpi + LPG
Trzeba zdjąć półke pod kierownica. Przekaźnika nie widać bo jest pod kierownicą, na panelu do którego jest owa półka przykręcona, jest spięty taką jakby klamrą , można go ręką wyczuć. Przekaźniki do b3/b4 są te same, tzn. różnią się bolcami są 3 i 4 bolcowe. W moim przekaźniku są 4 bo mam gniazdo do przyczepy. Także tym numerem ze zdjęcia aż tak sie nie sugeruj
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
[ Twoje IP to: 18.218.38.125, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.