Wysłany: Czw 06 Sty, 2011 11:46 B4[2.0 ABT] Dławi się na benzynie
Witam mój problem polega tym iż, po uruchomieniu auta na benzynie,potem gdy zaczynam jechać auta nagle się zadusi i po chwili ciągnie ale tez tak mozolnie.Problem pojawił się po zmianie popychaczy i rozrządu,przed było dobrze.Zapłon ustawiony. Mam jeszcze jedno pytanie czy brak rury powietrza łączącej filtr powietrza z czarną bańką z lewej strony auta może być przyczyną zwiększonego spalania ?
_________________ Była
80 b4 2.0
A4B6 1.9 TDI
Jest
A6C5 1.9 TDI
od razu po wymianie pojechałem do gazowników i ustawili mi gaz tak porządnie ,bo i na gazie tak samo było to normalnie jak by ze 20 km przybyło ale spalanie z 16 l w mieście mi wyszło przy spokojnej jeździe więc sam pokręciłem to teraz tak z 14l miasto trasa przy 90 km/h to 10 niżej już nie zejdę
_________________ Była
80 b4 2.0
A4B6 1.9 TDI
Jest
A6C5 1.9 TDI
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
równiez obstawiam rozrząd+wsio co z tm wspólne
nie znam historie auta, ale patrząc na własne doswiadczenie to właśnie teraz może być dobrze ustawiony, ktoś przed tobą żle ustawił i wyregulował reszte tak ze jezdziło.
nie zostaje nic innego jak sprawdzić wszystko od początku
Rozrząd w tym aucie już kiedyś zmieniałem i było dobrze, tylko teraz tak się stało jeszcze raz jednak muszę sprawdzić rozrząd. A co z ta rurą powietrza może mieć wpływ na spalanie ?
_________________ Była
80 b4 2.0
A4B6 1.9 TDI
Jest
A6C5 1.9 TDI
Witam odświeżę temat dziś auto wróciło od mechanika wymienił mi uszczelniacze zaworowe i ustawił mi zapłon auto ciszej pracuje ale dalej jak jest zimny nie chce pracować idealnie na benzynie kuleje i po dodaniu lekko gazu dusi się i wręcz gaśnie,gdy powoli dodaję gazu auto z mozołem na 3 cylindrach wchodzi na obroty przy tym rzuca silnikiem i całym autem gdy tylko uruchomi się gaz jeszcze przez chwilę pracuje na 3 cylindrach i za chwilę już jest dobrze.Nie wiem czy pisałem rozrząd sprawdzałem jest dobrze a dziś tylko zapłonem podregulował. Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły,co mogę sprawdzić
_________________ Była
80 b4 2.0
A4B6 1.9 TDI
Jest
A6C5 1.9 TDI
Witam odświeżę temat dziś auto wróciło od mechanika wymienił mi uszczelniacze zaworowe i ustawił mi zapłon auto ciszej pracuje ale dalej jak jest zimny nie chce pracować idealnie na benzynie kuleje i po dodaniu lekko gazu dusi się i wręcz gaśnie,gdy powoli dodaję gazu auto z mozołem na 3 cylindrach wchodzi na obroty przy tym rzuca silnikiem i całym autem gdy tylko uruchomi się gaz jeszcze przez chwilę pracuje na 3 cylindrach i za chwilę już jest dobrze.Nie wiem czy pisałem rozrząd sprawdzałem jest dobrze a dziś tylko zapłonem podregulował. Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły,co mogę sprawdzić
proponowałbym zrobić podmiankę sterownika silnika, masz kogoś w okolicach , kto ma taką niunię jak Ty?
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
no a podpięcie vaga nic by nie wskazało. Chodzi ci o cały komp który jest pod półką po stronie pasażera
dokładnie. Nie VAGowałeś jeszcze niuni??
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Z tym VAGowaniem sądzę, że może być problem, ale spróbować warto.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
[ Twoje IP to: 18.226.187.199, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.