Kierunkowskaz w Audi A6
Witam,
Mam takie pytanie dotyczące kierunkowskazów w Audi A6, 2003r. Sedan, otóż od kilku dni jak włączam czy to prawy bądź lewy kierunkowskaz, zawiesza się on, np. włączam lewy - raz mrugnie i się wyłącza, nie mruga, ani wskaźnik na panelu, ani tym bardziej światła na zewnątrz. Dodam, że światła kierunkowskazów są wszystkie dobre, gdy wciskam przycisk awaryjnych świateł, wszystko świeci i działa poprawnie. Mam pewne domysł, że problem może być z rączką od kierunkowskazu, bądź z jakimś przerywnikiem odpowiadającym za mruganie tych świateł, nie wiem, nie znam się, proszę o jakąś pomoc.
Z góry wielkie dzięki

.
Re: Kierunkowskaz w Audi A6
| maxhot napisał/a: |
Witam,
Mam takie pytanie dotyczące kierunkowskazów w Audi A6, 2003r. Sedan, otóż od kilku dni jak włączam czy to prawy bądź lewy kierunkowskaz, zawiesza się on, np. włączam lewy - raz mrugnie i się wyłącza, nie mruga, ani wskaźnik na panelu, ani tym bardziej światła na zewnątrz. Dodam, że światła kierunkowskazów są wszystkie dobre, gdy wciskam przycisk awaryjnych świateł, wszystko świeci i działa poprawnie. Mam pewne domysł, że problem może być z rączką od kierunkowskazu, bądź z jakimś przerywnikiem odpowiadającym za mruganie tych świateł, nie wiem, nie znam się, proszę o jakąś pomoc.
Z góry wielkie dzięki . |
Dwie możliwe rzeczy przełącznik kierunkowskazów lub włącznik awaryjnych. Nic więcej się nie psuło
Nic w samochodzie innego nie jest zepsute, wszystko działa jak najbardziej poprawnie. Jedynie te kierunkowskazy i te ich przełączanie.
| Nic w samochodzie innego nie jest zepsute, wszystko działa jak najbardziej poprawnie. Jedynie te kierunkowskazy i te ich przełączanie. |
O tym właśnie piszę. Przy usterkach kierunkowskazów w C5 wymieniałem albo przełącznik albo włącznik awaryjnych - w nim jest cała elektronika
pzdr
Też tak właśnie myślę, że trzeba wymienić ten przełącznik

. Dzięki za pomoc.