Przesunięty przez: Astaroth Wto 17 Cze, 2014 19:06 |
[v8]Problem ze skrzynią, błąd 17114 |
Autor |
Wiadomość |
|
Wysłany: Pią 06 Cze, 2014 12:56 [v8]Problem ze skrzynią, błąd 17114
|
|
|
witam mam problem ze skrzynia cały czas wyskakuje mi błąd 17114 monitorowanie sprzęgła złe proporcje .daje na d szarpnięcie i tryb awaryjny do tylu normalnie myślałem ze to może kosz wiec rozebrałem skrzynie i w środku wyglądała bardzo dobrze nowy filtr olej i dalej to samo . wymieniłem sprzęgło hydrokinetyczne dalej to samo wymieniłem płytę dalej to samo stan oleju ok proszę o jakąś rade |
_________________ JEDRASSS |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 06 Cze, 2014 21:11
|
|
|
W silniku błędów brak? Jakim olejem zalałeś skrzynię? |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2014 12:37
|
|
|
olej zalałem Mobil ATF LT 71141 a w silniku błędy niskie napięcie do ecu i coś z sonda dodam że teraz jak daje na p to autko cofa się trochę do tyłu lekko auto stoi pod górkę |
_________________ JEDRASSS |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2014 12:46
|
|
|
Nie wiem w jakim stopniu się cofa, ale na pozycji P pompa oleju nie przekazuje ciśnienia i to raczej normalne, że się cofa. Błędy w silniku są sporadyczne czy statyczne? |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2014 18:43
|
|
|
raczej statyczne . |
_________________ JEDRASSS |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2014 19:05
|
|
|
Podaj te błędy wraz z opisem. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2014 21:34
|
|
|
18010 sterownik ecm niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30). sonda lamda podgrzewana 1 bank 1 brak sygnału 16518. teraz jak podłąnczałem kompa to się usunęły trochę pojździłem i nic nie wyskoczył |
_________________ JEDRASSS |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2014 21:39
|
|
|
A napięcie na akumulatorze mierzyłeś? |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2014 21:44
|
|
|
no własnie nie jutro zmierzę i napisze |
_________________ JEDRASSS |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2014 08:39
|
|
|
Napięcie zmierz na wyłączonym silniku oraz na załączonym silniku przy pełnym obciążeniu - światła, wentylator dmuchawy, grzanie foteli itd. Jeżeli będzie w normie, to zostanie jeszcze pomiar za przekaźnikiem zasilającym sterownik silnika. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2014 13:47
|
|
|
a gdzie ten przekaźnik się znajduje ??wieczorem napisze jakie napięcia są |
_________________ JEDRASSS |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2014 18:51
|
|
|
W e-boxie na podszybiu. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2014 21:52
|
|
|
na włączonym m silniku światłach itp 13.80 bez zapłonu sama bateria 12.75 na włączonym zapłonie 11.50
[ Dodano: Pon 09 Cze, 2014 21:53 ]
może te sprzęgło uszkodzone wiesz jak to się kupuje na gębe |
_________________ JEDRASSS |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 09 Cze, 2014 23:05
|
|
|
Załącz zapłon i posprawdzaj napięcia na przekaźnikach. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12 Cze, 2014 17:29
|
|
|
na przekażniku jest 11.66 na jednym bezpieczniku 20 3.56 na drugim 15 6.87 na trzeciej 15 11.56 reszta tak samo . powiem teraz że po poruszaniu tymi przekaźnikami auto normalnie ruszyło dopiero po chwili włączył się tryb awaryjny dodam że wyskoczył taki błąd dzisiaj 17117 3 bieg błędny stosunek 18258 przesył magistrali danych brak informacji z silnika |
_________________ JEDRASSS |
Ostatnio zmieniony przez jedrek1000 Pią 13 Cze, 2014 14:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|