Wysłany: Sob 22 Sty, 2011 18:08 [A4 B6 2001r 1,9tdi] Dziwny problem z rozruchem
Witam,
Panowie jeżdżę Audi A4B6 2001r. silnik 1.9tdi 130km,mój problem polega na tym,że auto zapala po dłuższej chwili kręcenia rozrusznikiem bez względu czy silnik jest zimny czy ciepły,natomiast jak włącze światła postojowe to zapala na dotyk. Diagnoza komputerem nie pokazała żadnych błędów. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
Witam,
Panowie jeżdżę Audi A4B6 2001r. silnik 1.9tdi 130km,mój problem polega na tym,że auto zapala po dłuższej chwili kręcenia rozrusznikiem bez względu czy silnik jest zimny czy ciepły,natomiast jak włącze światła postojowe to zapala na dotyk. Diagnoza komputerem nie pokazała żadnych błędów. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
po pierwsze to uzupełnij profil , po drugie myślę,że to czysty przypadek z tymi swiatłami. Proponował bym sprawdzić świece. W dieslu to podstawa
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Nie wygląda mi to na przypadek,bo jeżdżę już tak od pół roku,ale chciałbym teraz ustalić dlaczego tak jest pytałem mechaników ale nikt nie wie co to może być. Jedyne co się dowiedziałem że to coś z elektryką.Może ktoś miał podobny przypadek i wie co jest przyczyną.
Nie wygląda mi to na przypadek,bo jeżdżę już tak od pół roku,ale chciałbym teraz ustalić dlaczego tak jest pytałem mechaników ale nikt nie wie co to może być. Jedyne co się dowiedziałem że to coś z elektryką.Może ktoś miał podobny przypadek i wie co jest przyczyną.
a co sprawdzałes na dzień dzisiejszy?
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Witam,
Panowie jeżdżę Audi A4B6 2001r. silnik 1.9tdi 130km,mój problem polega na tym,że auto zapala po dłuższej chwili kręcenia rozrusznikiem bez względu czy silnik jest zimny czy ciepły,natomiast jak włącze światła postojowe to zapala na dotyk. Diagnoza komputerem nie pokazała żadnych błędów. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
Dziwna sprawa z tym trickiem. Miałeś to od początku posiadania Audi, czy zrobiło się to w trakcie?
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Witam,od początku tak było tylko znajomy mechanik mi pokazał ze na światłach będzie dobrze zapalał,bo miał już kiedyś taki przypadek ale nie ma pojęcia jaka może być przyczyna. Dodam,że bez włączonych postojówkach pompa paliwowa włącza się prawidłowo bo słychac,ale dopiero po właczaniu swiateł pali na dotyk.
Witam,od początku tak było tylko znajomy mechanik mi pokazał ze na światłach będzie dobrze zapalał,bo miał już kiedyś taki przypadek ale nie ma pojęcia jaka może być przyczyna. Dodam,że bez włączonych postojówkach pompa paliwowa włącza się prawidłowo bo słychac,ale dopiero po właczaniu swiateł pali na dotyk.
Jeżeli nie jest to jakaś przeróbka poprzedniego właściciela typu dodatkowe zabezpieczenie czy tym podobne, to jedynym wytłumaczeniem jest wpływ spadku napięcia. Światła prócz wspólnego zasilania nie mają nic wspólnego z układem wtryskowym.
Sądzę, że trzeba by było sprawdzić przede wszystkim napięcia na sterowniku. Odłączyć wtyki z reflektorów (przód i tył) i również spróbować odpalić silnik. Zaobserwować różnice i wyciągnąć wnioski.
pzdr
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
[ Twoje IP to: 3.22.61.246, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.