Wysłany: Sob 18 Sty, 2014 16:28 Audi 100 C4- komputer
Witam, chodzi o komputer pokładowy. Działa on tylko podczas mrozu ale nie zawsze, jak się nagrzeje w środku trochę to już przestaje działać, jest tylko podświetlony. Podświetlony jest tylko ekranik ze spalaniem, wyższy ekranik z komunikatami nie jest podświetlony. Przeglądałem zegary i nie dojrzałem nigdzie zimnych lutów, czy przyczyna może być gdzie indziej? Jak tak to gdzie szukać? Z góry dziękuję.
Przeglądałem zegary i nie dojrzałem nigdzie zimnych lutów, czy przyczyna może być gdzie indziej? Jak tak to gdzie szukać? Z góry dziękuję.
Szukaj dokładniej lub przelutuj elektronikę.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
Głównie o module wyświetlaczy oraz tylnej płyty zegarów. Możesz też przelutować całość jeżeli masz tyle czasu.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Witam po długim czasie, przelutowałem tą tylną płytę, że tak napiszę dołączaną. Nic to nie pomogło, a żeby dostać się do tej przedniej płyty, pod wyświetlaczem to za kolorowo nie jest. Może ktoś mi podpowie czy jakieś prądy mogę posprawdzać czy dochodzą? Albo podpowiedzi jak tam się do przodu dostać, trzeba rozkręcać w drobny mak?
Jeszcze jedno są takie jakieś przełączniki (benzyna- diesel) i jakaś tam skala jest, jest jeszce jeden ale już nie pamiętam bo włożyłem do auta chyba jeszcze jakieś pokrętło do jakiejś regulacji? Do czego to wszystko jest?
Do modułu wyświetlacza dostaniesz się od strony cyferblatów. Musisz odkręcić wszystkie śruby i wyciągnąć płytę główną z obudowy zegarów. Moduł z LCD przykręcony jest od przodu dwoma małymi śrubkami. Przełączniki o które pytasz służą do kodowania zegarów typ silnika oraz język niemiecki i angielski. Obok powinny być jeszcze 3 mikro switch'e którymi możesz ustawić korekcję na BC spalania paliwa. +/_ 5, 10 i 15%.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
[ Twoje IP to: 3.19.56.45, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.