Witam mam pytanie odnośnie tego zaworu zwrotnego znajdującego się na podciśnieniu przy elektrozaworze podciśnieniua. Mój jest czarno biały, z tego co znalazłem jest od silników TDI, patrzyłem w motorach 2.6, 2.4 oraz 2.8 i jest czarno niebieski i jest troszkę mniejszy czy może to mieć jakiś wpływ na pracę silnika ? Ogólnie jak odłącze wąż podciśnienia żeby zasysal lewe powietrze to auto ładnie schodzi z obrotów i ładnie trzyma obroty. Tyle że sądy wywala na 0.200v. Po podłączeniu mam problem z opadaniem obrotów jest szybkie spadają do 500 a później ustala na 730 czasem jak mu odbije to zatrzyma 720 i opadają powoli z przygazowania. Druga kwestia jest jeszcze że jak przygazuje do 3tys to potrafi ładnie schodzić i zatrzymać na 720 choć nie zawsze Potrafił też zrobić tak że podwyższa obroty wolne na 800 i tak trzymał dopiero później podczas jazdy i zatrzymania normował na 720 przepustnica adaptowana wiele razy zawsze pomyślnie przechodzi. I czasem robi się twardy pedał gazu. Ezektor ma wpływ na podciśnienie czy tylko serwo i odma ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
[ Twoje IP to: 18.217.108.11, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.