GPS i GSM » Jaki to model ? Co da się z nią zrobić
Odpowiedz do tematu
 Jaki to model ? Co da się z nią zrobić
Witam wszystkich i na wstępie przepraszam jeśli już było,ale nie chciałem odgrzewać jakiegoś kotleta w czyimś temacie.Do rzeczy,mam a6 z 99r a w niej navigation plus i stare mapy (po niemcu :-P pokrycie Niemcy 2004\2005 ) marzy mi się aktualizacja map jak również oprogramowania z polskim językiem w navi jak i FIS-ie jeśli było by to możliwe.Czytając troszkę na ten temat natknąłem się na info,że są jakieś dwie wersje DX i NO-DX i podobno jedną da się przerobić a drugiej nie.Zrobiłem kilka zdjęć i mam nadzieję,że one coś wam powiedzą.Bardzo bym prosił o pomoc,najchętniej Adi-ego202 z polecenia Pasiaka (którego serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wszystkie rady,miły kontakt i wyrozumiałość). Wybaczcie jeśli się wygłupiłem/wygłupie,ale jestem zielony w tym temacie.








Postaw piwo autorowi tego posta
 
Z tego co widzę, to jest non DX czyli sprzęt z którym nie poszalejesz. Zrób jeszcze dla pewności fotkę tyłu RNSa

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Na wstępie wielkie dzięki Adi za szybką odp. a jeśli chodzi o temat to mnie nie pocieszyłeś i jedyne co mi przychodzi do głowy to skrót PKP czyli (Pięknie Ku..wa,Pięknie),,ale mam cień nadziei,że coś może by się jednak dało z tym zrobić co ? zrobiłem zdjęcie tyłu i mam nadzieję,że coś się wyjaśni.





Postaw piwo autorowi tego posta
 
gigus13 napisał/a:
mam nadzieję,że coś się wyjaśni.


123% stary system non DX.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Tak więc lipa straszna,a jest coś co można by było jeszcze zrobić z tym sprzętem a żeby jakoś go usprawnić ? jakiś update softu może ?Irytuje mnie strasznie jak coś jest (mam) a nie mogę tego używać jak bym chciał.Proszę o jakąś pomoc,pozdrawiam.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Nie uruchomisz w tym sprzęcie żadnych nowych map. To zupełnie inny system.

Postaw piwo autorowi tego posta