Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roger110
Nie 18 Kwi, 2010 10:19
szarpanie podczas jazdy a4 1.9tdi
Autor Wiadomość
dexaven 
mlody


Model: A4
Silnik: 1.9tdi 1Z
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: sedan
Dołączył: 17 Kwi 2010
Wszystkie posty: 47



Skąd: lublin
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 09:42   szarpanie podczas jazdy a4 1.9tdi
     



Na poczatku witam wszystkich milosnikow.jestem nowy i prosze mi wybaczyc wszystkie bledy.
Jestem swiezo po zakupie auta i juz mam problem.Podczas jazdy auto szarpie czasem delikatnie a czasem bardzo mocno cos w rodzaju odciecia doplywu paliwa przez elektryke.kilka rzeczy juz sprawdzilem oto one;

-czujnik polozenia walu
-czujnik temp cieczy
-przeplywomierz powietrza
-nastawnik
-przekaznik
-zmiana stacji paliw
-sterownik silnika
zawor odcinajacy paliwo na pompie dodam ze auto jest swiezo po wymianie wszystkich filtrow.Czekam na wasze sugestie.pozdrawiam
_________________
pOOOOwoli
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 10:44   Re: szarpanie podczas jazdy a4 1.9tdi
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



dexaven napisał/a:
Na poczatku witam wszystkich milosnikow.jestem nowy i prosze mi wybaczyc wszystkie bledy.
Jestem swiezo po zakupie auta i juz mam problem.Podczas jazdy auto szarpie czasem delikatnie a czasem bardzo mocno cos w rodzaju odciecia doplywu paliwa przez elektryke.kilka rzeczy juz sprawdzilem oto one;

-czujnik polozenia walu
-czujnik temp cieczy
-przeplywomierz powietrza
-nastawnik
-przekaznik
-zmiana stacji paliw
-sterownik silnika
zawor odcinajacy paliwo na pompie dodam ze auto jest swiezo po wymianie wszystkich filtrow.Czekam na wasze sugestie.pozdrawiam

Na początek sugerowałbym sprawdzić po stronie elektrycznej. Czy są lub były jakieś błędy w sterowniku silnika?
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
dexaven 
mlody


Model: A4
Silnik: 1.9tdi 1Z
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: sedan
Dołączył: 17 Kwi 2010
Wszystkie posty: 47



Skąd: lublin
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 11:03   
     



na poczatku nie bylo zadnych bledow ostatnio zlapal

1237 zawor odcinajacy paliwo N109-przerwa lub zwarcie do masy blad sporadyczny

65??? uszkodzony nastawnik. podmienilem juz 2 nastawniki w tym jeden po regeneracji i dalej to samo.zawor odcinajacy doplyw paliwa tez podmieniony.

aha-dodam ze kilka razy po odpaleniu sam sie przegazowal do 2000 i spadl do normalnych obrotow ale juz jechalem chyba w trybie awaryjnym.

dodam ze to samoistne przegazowanie mialo zawsze miejsce na cieplym silniku.takze w tym momencie po odpaleniu puszczal czarnego dymka.
_________________
pOOOOwoli
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 11:12   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Sprawdzałeś wiązkę elektryczną? W szczególności do zaworka N109.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
dexaven 
mlody


Model: A4
Silnik: 1.9tdi 1Z
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: sedan
Dołączył: 17 Kwi 2010
Wszystkie posty: 47



Skąd: lublin
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 11:30   
     



szczerze mowiac samej wiazki nie sprawdzalem.ale po wyjeciu zaworka widzialem ze brakuje tego tloczka czy jak go sie tam nazywa wiec widac ze ktos juz borykal sie z tym problemem szarpania.po zalozeniu nowego te same objawy takze po odlaczeniu przewodu.sam prad dochodzi a zawor ,,cyka''.to moj pierwszy diesel wiec jeszcze nie jestem bardzo obczajony.
_________________
pOOOOwoli
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 12:11   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



dexaven napisał/a:
szczerze mowiac samej wiazki nie sprawdzalem.ale po wyjeciu zaworka widzialem ze brakuje tego tloczka czy jak go sie tam nazywa wiec widac ze ktos juz borykal sie z tym problemem szarpania.po zalozeniu nowego te same objawy takze po odlaczeniu przewodu.sam prad dochodzi a zawor ,,cyka''.to moj pierwszy diesel wiec jeszcze nie jestem bardzo obczajony.

To współczuję, a tym bardziej jak kupiłeś A4kę jako wolną od wad tzw "igiełkę.
Jeżeli będziesz cierpliwy i nie zrazisz się na samym początku, to w końcu dojdziesz do sedna sprawy i doprowadzisz ją do ładu. Jedyną wadą Audi - głównie tych starszych modeli jest poprzedni właściciel. Właścicieli samochodów można podzielić na dwie główne grupy: na tych co tylko jeżdżą i przemieszczają się oby jak najtaniej od punktu A do punktu B, oraz na tych co dbają i pielęgnują to co mają. Ja tak kupiłem Audi 100 która "była bez wad" i okazało się, że ma uszkodzony układ hamulcowy. Potwierdzeniem "wałka" był dokument z firmy która nie stwierdziła usterki, a zauważyłem go po miesiącu od kupna setki. Seta jeździ do dzisiejszego dnia bezawaryjnie i wiem, że warto włożyć trochę aby wyciągnąć więcej. ;-)
Po załączonej liście widzę, że wymieniłeś już sporo podzespołów łącznie ze sterownikiem silnika, ale czy jesteś pewny ich jakości? Zakładając, że tak, to powinieneś dokładnie przeglądnąć instalację elektryczną. Nic Ci nie przyjdzie po wymianie sterownika i zaworku jeżeli połączenie tych elementów będzie uszkodzone. Wystarczy spadek napięcia na zaworze aby jego praca była zakłócona. Błąd 1237 błąd sporadyczny zwarcie z masą można interpretować dwojako, czyli za niska oporność N109, zwarcie w instalacji czy nawet usterka w sterowniku. Auto w każdym razie nadawało by się do logów dynamicznych. Skupiłeś się obecnie na elementach elektronicznych lecz problem może również leżeć po stronie mechanicznej tj intercooler czy turbina. Osobiście znany mi jest przypadek gdzie klientowi wymienili wiaderko zaworów, czujników itp i miał ciągle szarpnięcia w trakcie jazdy, a powodem był źle założony przewód do chłodnicy powietrza.
Tak więc proponowałbym zacząć od sprawdzenia połączeń elektrycznych i mechanicznych, zrobić logi dynamicznie i statycznie, pomierzyć napięcia na zaworkach i to pomoże w dalszej diagnozie.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
dexaven 
mlody


Model: A4
Silnik: 1.9tdi 1Z
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: sedan
Dołączył: 17 Kwi 2010
Wszystkie posty: 47



Skąd: lublin
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 12:54   
     



na razie zostaje przy nowym(starym)zaworku N109.i sterowniku silnika od anglika.pewien dobry czlowiek wydybal mi od kogos wtrysk sterujacy wiec prawdopodobnie jutro zrobimy podmianke.dodam ze chyba rezystancja na starym wynosi 110.Widze ze moj temat nie wzbudzil zainteresowania.no coz tak sobie popisze..Pozdrawiam kolege.ps.mam nadzieje ze nie zraze sie do swego auta zbyt szybko.Jeszcze raz pozdrawiam.
_________________
pOOOOwoli
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 14:33   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



dexaven napisał/a:
Widze ze moj temat nie wzbudzil zainteresowania.

I tu się mylisz. Przez 24h uzyskać 100 wyświetleń, to jest uważam dobry wynik. Nie każdy może udzielić sensownej odpowiedzi skoro nie miał takiej usterki.
Pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 15:56   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



dexaven napisał/a:
na razie zostaje przy nowym(starym)zaworku N109.i sterowniku silnika od anglika.pewien dobry czlowiek wydybal mi od kogos wtrysk sterujacy wiec prawdopodobnie jutro zrobimy podmianke.dodam ze chyba rezystancja na starym wynosi 110.Widze ze moj temat nie wzbudzil zainteresowania.no coz tak sobie popisze..Pozdrawiam kolege.ps.mam nadzieje ze nie zraze sie do swego auta zbyt szybko.Jeszcze raz pozdrawiam.



nie sztuka napisać byle co lecz konstruktywnie podejść do tematu :)
to są trudne usterki do usunięcia i musisz się liczyć z czasem i cierpliwością (diskusja,podmiany) LUB kosztami (odstawić autko do serwisu)
powodzonka i nie poddawaj się
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
dexaven 
mlody


Model: A4
Silnik: 1.9tdi 1Z
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: sedan
Dołączył: 17 Kwi 2010
Wszystkie posty: 47



Skąd: lublin
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 16:32   
     



Chodzi o to ze wlasnie nie chce sie narazac na koszty.wszystko co zostalo sprawdzone to w miare mozliwosci na zasadzie podmiany.bylem u kilku mechanikow i kazdy postawil inna diagnoze oto niektore z nich;pompa,czujnik pedalu gazu,cos z turbina..dodam nieskromnie sie chwalac ze osobiscie jechalem rowno 200km a ma 90 koni nie wiem czy to dobry wynik ale podczas tej wlasnie jazdy nie bylo nawet ani jednego szarpniecia.Jutro dam znac czy cos sie zmienilo po podmiance wtrysku.
_________________
pOOOOwoli
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 18:21   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



To jak z naszymi lekarzami - każdy ma inną wizję. Nie wiem czy zostawiałeś Audi do sprawdzenia na dłuższą chwilę, czy są to tylko imaginacje serwisantów, ale tego typu usterki nie są łatwe w wykryciu, a że do jednej usterki wyszło kilkanaście diagnoz można się przekonać jak szeroki jest asortyment powodów. Sam widzisz, że bez cierpliwości daleko sie nie zajedzie.
Tak więc życzę wytrwałości i sukcesów. ;-)
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
dexaven 
mlody


Model: A4
Silnik: 1.9tdi 1Z
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: sedan
Dołączył: 17 Kwi 2010
Wszystkie posty: 47



Skąd: lublin
Wysłany: Wto 20 Kwi, 2010 23:06   
     



no i jestem.a w zasadzie jestesmy.wtrysk sterujacy wymieniony jak na razie jest ok.mam wrazenie ze nieco lepiej sie zbiera.zero szarpania,zero przerywania a wtrysk oczywiscie uzywany ale o tych samych numerach.na dzien dzisiejszy bez zastrzezen.az milo :lol:
Pozdrawiam wszystkich czynnych i biernych milosnikow audi ktorzy interesowali sie moim tematem.jeszcze dodam ze z problelem borykalem sie prawie 2 miesiace.
_________________
pOOOOwoli
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Wto 20 Kwi, 2010 23:25   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



dexaven napisał/a:
no i jestem.a w zasadzie jestesmy.wtrysk sterujacy wymieniony jak na razie jest ok.mam wrazenie ze nieco lepiej sie zbiera.zero szarpania,zero przerywania a wtrysk oczywiscie uzywany ale o tych samych numerach.na dzien dzisiejszy bez zastrzezen.az milo :lol:
Pozdrawiam wszystkich czynnych i biernych milosnikow audi ktorzy interesowali sie moim tematem.jeszcze dodam ze z problelem borykalem sie prawie 2 miesiace.

To w takim razie gratuluję sukcesu. Dokonałeś tego, czego nie dokonali "mechanicy". ;-)
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Marianoo 


Dołączył: 21 Kwi 2010
Wszystkie posty: 6



Skąd: WML
Wysłany: Sro 21 Kwi, 2010 23:25   
     



Ciekawe bo ja na pierwszy rzut radzę wymianę paliwa. Dalej to nastawnik, ale to można na diagnostyce sprawdzić. Dalej to N109 do czyszczenia. I na końcu ten wtrysk sterujący. Jeśli po wymianie jest ok to pogratulowac. Ale powiem Ci, że ten stary też ma ok wartość. Bo rezystancja powinna mieścić się w 80-120ohm. Ale nawet jeśli się mieści to podczas włączonego silnika można w ten wtrysk popukać kluczem. Jeśli rezystancja jest ok a silnik zacznie szarpać na postoju podczas pukania kluczem w niego to wtrysk out.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
dexaven 
mlody


Model: A4
Silnik: 1.9tdi 1Z
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: sedan
Dołączył: 17 Kwi 2010
Wszystkie posty: 47



Skąd: lublin
Wysłany: Czw 22 Kwi, 2010 11:04   
     



kilka szczegolow dla kolegi Marianoo.sprawa z autem wygladala tak ze z wieksza lub mniejsza czestotliwoscia auto szarpalo ale co do rozwijania predkosci nie bylo zadnego problemu.wizyta u mechanika nr.1.wtyczka,komputer i co zero-bledow.mily Pan zdjal dekielek nastawnika i cos tam popatrzyl popsikal wydmuchal niby opilki itd.po probie zadnych zmian.rzucil okiem na jakies czujniki popatrzyl,poprzepinal obejrzal przewody i nic zlego nie zauwazyl.podlaczyl komputer i jazda na trase...turbina ok,zaworki ok cos tam ok.ogolnie zadnych zadnych zastrzezen poza szarpaniem.w sumie wyjezdzilem prawie polowe zbiornika.Goscio zalozyl swoj nastawnik auto szarpalo gorzej niz na moim ale komputer nie zlapal zadnego bledu.po 7 godzinach prob,sprawdzania ,mierzenia,przekladania itd.Pan stwierdzil ze sie poddaje.Koszt wizyty 0zl.Kolejne wizyty ale juz po krotce-Na 100%pompa,rozrzad,cos z turbina,czujnik polozenia pedalu gazu i kilka innych owe wymienione diagnozy to nie byly przypuszczenia a juz konkretne rzeczy do wymiany badz naprawy.strach pomyslec jakie byly by koszta gdybym sie zdecydowal oddac samochod w Panow rece.zakupilem takze dodatek do paliwa wypierajacy wode czy jak sie go tam nazywa.Jezeli chodzi o zawor N109 to nie bylo co czyscic bo wyjety byl calkowicie tloczek.znalazlem mechanika a w zasadzie elektro-mechanika w pewnym sensie samouka.pojechalem,przy mnie otworzyl nastawnik i stwierdzil ze jeszcze nie byl nigdy regenerowany i ze jest cos w rodzaju plomby i szkoda go otwierac.dla pewnosci zalozyl mi swoj nastawnik po regeneracji wzial 300stowki kaucji i kazal jezdzic dla sprawdzenia czy bedzie tak samo.objawy tj.szarpanie pozostalo bez zmian.zaczelo sie sprawdzanie czujnikow,przekaznikow,wtyczek itd.po jakims czasie zaczely pojawiac sie 3bledy-uszkodzony sterownik(65535)Zawor N109,i cosmniej wiecej Przerwa w polaczeniu do masy blad sporadyczny.Owszem pokazalo blad polozenia wzniosu czujnika iglicy ale praktycznie tuz przed wymiana.Wizyta u Pana"samouka"zaowocowala wymiana zaworka N109 i wtrysku sterujacego.dodam ze owy Pan prowadzil dochodzenie przez 8dni.Wrazenie po wizycie i dokonanej naprawie jak najbardziej OK.Na mojej twarzy i zmarszczonym czole po diagnozach innych mechanikow :shock: wreszcie zagoscil symetryczny usmiech :lol: a wszystko czego dokonal Pan''samouk''i podliczajac mnie za owe czesci,czas i prace nie sprawilo debetu na moim koncie.Nic tylko podziekowac Panu ktory nie wzial pieniedzy i Panu ktory owej naprawy dokonal.Pozdrawiam wszystkich.oczywiscie po przkladce na moj nastawnik wszystko Ok.
_________________
pOOOOwoli
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Pozostałe tematy

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi szarpanie podczas jazdy audi a6 2.4 v6
becik Pozostałe tematy 19 Nie 02 Lis, 2014 19:46
brain
Brak nowych postów [A6 C4 2.5 TDI AEL] Huczenie podczas ...
slahos Pytajnik, czyli zielono mi ;) 5 Sro 21 Lis, 2012 20:54
Pasiak
Brak nowych postów [C4 100 2.3 AAR]Gasnie podczas jazdy
itor Elementy silnika 4 Czw 25 Paź, 2012 18:19
itor
Brak nowych postów A8 D2 Telewizja podczas jazdy
papajec Pozostałe tematy 3 Sob 12 Kwi, 2014 10:48
Adi202
Brak nowych postów Zwarcie podczas jazdy
Andreios84 Elektryka i elektronika 6 Czw 27 Lip, 2023 13:10
Pasiak



[ Twoje IP to: 3.135.190.101, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności