Elektryka i elektronika » [A4 B5 97r.] przycisk do otwierania klapy bagażnika
Odpowiedz do tematu
 [A4 B5 97r.] przycisk do otwierania klapy bagażnika
Witam wszystkich audi-holików ;audi;
Chciał bym mieć przycisk do otwierania klapy bagażnika.
Dokładniej opisując temat:
mam siłownik zamontowany w klapie, po naciśnięciu przycisku na pilocie od klapy, otwiera się klapa. Jak mam odpalony silnik i nacisnę ten przycisk to już klapa się nie chce otwierać.
Nie chcę za każdym razem gasić silnika by otworzyć klapę, więc wpadłem na pomysł by podłączyć przycisk, który będzie jednak otwierał klapę gdy silnik jest już odpalony.
Czy ktoś podpowie jak to rozkminić?

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Pin 12 w 16to pinowej wtyczce. Łączysz go szeregowo ze stycznikiem do 12V.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Adi202 napisał/a:
Pin 12 w 16to pinowej wtyczce. Łączysz go szeregowo ze stycznikiem do 12V.


Kurcze nie jestem elektronikiem ani elektrykiem samochodowym, ale chciał bym to sam zrobić.
Pin znajdę, ale nie wiem jak to podłączyć .
Jakiś nr tego stycznika?
Rozrysował byś piny stycznika i podłączenie?
Mam jakiś przekaźnik albo stycznik z lamp dziennych, może by spasował?

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Najlepiej byłoby zastosować jakiś z oryginału np A8. Sterowanie możesz podłaczyć do głównego zasilania pompki przez ten mikrostyk do pinu 12.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Adi202 napisał/a:
Najlepiej byłoby zastosować jakiś z oryginału np A8. Sterowanie możesz podłaczyć do głównego zasilania pompki przez ten mikrostyk do pinu 12.


Czyli bym dobrze zrozumiał muszę zakupić ten przycisk np z A8, wychodzą z niego dwa kable, jeden podłączam pod zasilanie 12+ a drugi pod pin 12 we wtyczce od pompki?

czy np taki przycisk można by było tak podłączyć?:

http://allegro.pl/audi-pr...3870725284.html

[ Dodano: Pią 07 Lut, 2014 12:38 ]
jeszcze znalazłem od A8:

http://allegro.pl/przycis...3872708914.html

Postaw piwo autorowi tego posta