W skrócie. Zamówiłem sobie kamerę wraz z blendą. Oryginał. Zamontowałem, zakodowałem. Cieszyłem się, że działa. Któregoś dnia po powrocie z pracy zauważyłem, że kamera straciła obraz foto poniżej.
Wymieniłem ją na drugą (poprzedniej urwała się taśma, dziwne nie)
Wymieniłem kable od kamery do modułu (moduł odpowiedni), oraz kable do mmi (też odpowiednie)
Sprawdziłem wiązki w drzwiach wszystkich 4 wszystko cacy nie widać przetarć.
Podłączyłem wszystko ponownie po założeniu nowych kabli i dalej jest to samo. Ręce mi opadają. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem.
Według VAG kamera jest ok. Czyli działa. Ale za to nie ma obrazu, pokazuje czujniki, że działają.
Rozmawiałem z ADI'M ale nie doszedł do niego obraz. jakieś pomysły? W razie czego mam na lapku Anydesk jak by była potrzeba przejrzenia auta na odległość (może być Teamviev) tylko dajcie wcześniej znać.
_________________ Logistyk, oraz główny maruda w Burbo Team
To nie wygląda na uszkodzenie kamery. Bardziej na MMI. Jeżeli tego jeszcze nie ogarnąłeś to sprawdź adaptacje i kodowania MMI, Kamery i Parktronic.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
[ Twoje IP to: 3.23.127.197, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.