Car Audio » Audi A3, brak dźwięku w tylnych głośnikach i subie Nokia
Odpowiedz do tematu
 Audi A3, brak dźwięku w tylnych głośnikach i subie Nokia
Witam wszystkich. Mam problem z audio w A3 z 96 roku. Widziałem podobne tematy na forum ale dotyczyły Bose. Posiadam zwykłe nagłośnienie Nokia i nie mam dźwięku w tylnych głośnikach i subwooferze. Moje radyjko to Kenwood 3057. Poprzedni właściciel auta kombinował w kablach, bo kilka nie jest podłączonych:

czerwono-brązowy x2
czerwono-zielony
zielono niebieski
biało-czarny
biały i czerwony z brązowej kości x2

Jestem zielony w tych sprawach i nie wiem co gdzie podłączyć.
Wiem, że muszę kupić odpowiedni adapter ale wydaje mi się, że brakuje 1 kości w instalacji.
Proszę o pomoc, pozdrawiam :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Nic tak nie bawi jak fantazja byłych właścicieli. Ktoś wycharatał mini ISO i chciał podłączyć tylne źródło dźwięku do końcówek mocy. Przy okazji miał nadzieję, że spali sobie subwoofer a tu lipa końcówka w radiu poszła z dymem.
Kup na początek adapter do głośników bo nie ma sensu abyś sztukował mini ISO skoro i tak nie będziesz go używał.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Trochę byłem zaskoczony co tam zobaczyłem ale cóż.... Czyli kupić adapter a potem te wolne kable podłączyć pod adapter bez mini ISO :-/

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Dokładnie taj jak piszesz. Odciąć gniazdo adaptera i połączyć przewody bezpośrednio. Możliwe, że kiedyś za kilka lat może szybciej bedziesz chciał sprzedać swoje Audi i ten szczęśliwiec stwierdzi że lesze będzie oryginalne radio i też się załamie bo nie znajdzie mini ISO. Tym widokiem przewodów nie ma co się przejmować - widziałem takie w gorszym stanie.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Aha dzięki wielkie ;)

Jeszcze trochę zawrócę tyłek, bo nie wiem jaki adapter kupić :-/

Adapter 1
czy
Adapter 2

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Lepszy będzie któryś z tych

Adapter 1

Adapter 2

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Ale ja mam zwykły system Nokia