Muszę wymienić jeden wahacz górny w mojej Oszustce,
jeszcze tego nie robiłem, myślałem najpierw że to końcówka ale na podniesionym aucie okazało się że to jeden z wahaczy górnych się już tłucze.
Po pierwsze wymienia się jeden czy od razu dwa?
z jednej strony można czy trzeba z obu?
Czy calą operację jestem w stanie wykonać sam na podniesionym aucie czy robi się to jakoś inaczej?
Z góry dzięki za pomoc
[ Dodano: Pią 10 Sty, 2014 17:58 ]
mam w końcu ten wahacz w garażu.
dziś lub jutro zakasam rękawy...
czy jak podniosę, ściagnę koło i zdemontuję wahacz koło zmieni pozycję?
Może jest jakiś myk szybki na tą operację lub jest coś czego nie wiem i dam ciała.
Troszkę się boję że nie wsadzę nowego wahacza bo będzie mi brakowało rąk do pomocy żeby np. ustawić koło w pozycji. Generalnie dłubię sam, prawie zawsze w nocy, co często mnie stresuje że mogę popełnić jakiś klasyczny błąd i utknę bez czyjejś pomocy. Już dwa razy chodziłem po sąsiadach niestety na drugi dzień żeby mi z czymś pomogli, z lekka frustrujące
Z góry dzięki
[ Dodano: Nie 19 Sty, 2014 16:49 ]
no i masz Ci babo...
mam zagwozdkę, nie mam pojęcia jak wyciągnąć jedną śrubę, i jak ją ktoś tam włożył???
śruba wyciąga się do karoserii i koniec, to chyba nawet nie jest połowa.
Teoretycznie mógłbym ją uciąć ale co potem, jak wsadzę nową której nie mam tak na marginesie, obawiam się że z drugiej strony nie wejdzie ale empirycznie jeszcze tego nie sprawdziłem, tam przeszkadza sprężyna.
wszystko poszło gładko, miałem rozkręcone oprócz tego i gdyby nie to byłoby po temacie, z drugą stroną poszło rachucichu, nadmienię iż są to górne wahacze przednie od kierowcy. Jak ten już wymienię, chciałem jeszcze wymienić końcówkę, jak wkręcę nową tyle samo co wykręcę starą będzie okej czy muszę robić zbieżność?
jak wkręcę nową tyle samo co wykręcę starą będzie okej czy muszę robić zbieżność?
dobrze,ze już po strachu zaznacz sobie delikatnie brzeszczotem i jesli wkręcisz identycznie to zbieznośc nie powinna ulec zmianie
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Teoretycznie zaznaczenie na gwincie powino pomuc ale nie zawsze jest tak kolorowo zmierz koncówke ktora kupiłes czy ma taka sama długosc bo np innej firmy moze byc krotsza w tym mieiscu co sie ja wkreca i wtedy ustawianie na zaznaczone mieisce nic ci nie da i tylko zbierznosc
[ Dodano: Pon 20 Sty, 2014 18:28 ]
Ta srube zeby wykrecic musisz odkrecic ugóry te trzy sruby co trzymasja ta podstawe aluminiowa i troche calosc opuscic w dol i wyjdzie miłego grzebania
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
jak wkręcę nową tyle samo co wykręcę starą będzie okej czy muszę robić zbieżność?
Teoretycznie , jak Ci koledzy pisali , będzie dobrze , praktycznie ...pogody są jakie są jest raczej ślizgo a zbierzność jest dość ważna do tego napiszę Ci jeszcze ,że ta przyjemność w Łodzi kosztuje 80 zł . jedna opona ok. 200-300 zł. Zrobisz jak uważasz.
_________________ "Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
Zgadza sie roger110 na bezpieczestwie nie ma co oszczedzac
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
ale się namęczyłem z tym wahaczem... Już wiem czemu tak jojczyli kiedyś w warsztacie że to dużo roboty. Żeby spuścić całość po odkręceniu tych trzech śrub musiałem ściągaczami potraktować sprężynę, czy to była właściwa droga? Udało się, końcówkę również wymieniłem, oczywiście zaznaczyłem ale bez dwóch zdań jadę na zbierzność jutro
Przy skręcie w prawo słychać huczenie opony, cichnie przy jeździe na wprost a przy skręcie w lewo ustaje całkowicie.
Nie ma to wiekszego znaczenia na moją decyzję jeśli chodzi o bezpieczeństwo, ale w Kraku nie kosztuje to 80pln tylko ok 200pln, bo w końcu na cztery kopytka,
Bez sciagaczy raczej bys sprerzyny nie zwolnil tak ze robiles wszystko ksiazkowo
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
[ Twoje IP to: 18.119.118.99, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.