Audi A4/S4 » Zakup Audi A4 B5 1.8T
Odpowiedz do tematu
 Zakup Audi A4 B5 1.8T
Witam!
Podaje aukcje z znanego serwisu i proszę o napisanie co sądzicie o niej i na co mam zwrócić uwagę lub o co się spytać sprzedającego.. Jestem zielony w tych sprawach stąd moje pytanie..
Oto link:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2019611828

Z góry dzięki za wszelkie informacje..
Pozdrawiam

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Nie rozumiem takich ludzi którzy sprzedają samochód ale bez radia. Dobrze, że są koła i kierownica. :mrgreen:
Na tych fotkach ciężko stwierdzić czy auto jest OK.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Adi202 napisał/a:
Nie rozumiem takich ludzi którzy sprzedają samochód ale bez radia
przecież radio popchnie jeszcze za dobra kase... co za ludzie...

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Pasiak napisał/a:
Adi202 napisał/a:
Nie rozumiem takich ludzi którzy sprzedają samochód ale bez radia
przecież radio popchnie jeszcze za dobra kase... co za ludzie...

Ja za takie radio 50zł bym nie dał.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Moje pytanie było co sądzicie lub jakie mam zadać pytania sprzedającemu a nie pisać rzeczy czy jest radio czy nie ma.. Radio jest w zestawie tylko ze nie to ze zdjecia a oryginalne radio Audi na dwa piny..

Postaw piwo autorowi tego posta
 
bonczek87 napisał/a:
Moje pytanie było co sądzicie lub jakie mam zadać pytania sprzedającemu a nie pisać rzeczy czy jest radio czy nie ma.. Radio jest w zestawie tylko ze nie to ze zdjecia a oryginalne radio Audi na dwa piny..

Gdybyś czytał uważnie to co piszę to umieściłbyś fotki lepszej jakości do przeglądu. Radio jest rzeczą drugoplanową.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Oto dodatkowe zdjęcia auta które dostałem od właściciela.. Proszę o jakieś informacje czy warto:) Z góry dzięki za wszelkie info



























Postaw piwo autorowi tego posta