|
|
Audi A3, brak dźwięku w tylnych głośnikach i subie Nokia |
| Autor |
Wiadomość |
|
|
Wysłany: Czw 09 Maj, 2013 21:33 Audi A3, brak dźwięku w tylnych głośnikach i subie Nokia
|
|
|
Witam wszystkich. Mam problem z audio w A3 z 96 roku. Widziałem podobne tematy na forum ale dotyczyły Bose. Posiadam zwykłe nagłośnienie Nokia i nie mam dźwięku w tylnych głośnikach i subwooferze. Moje radyjko to Kenwood 3057. Poprzedni właściciel auta kombinował w kablach, bo kilka nie jest podłączonych:
czerwono-brązowy x2
czerwono-zielony
zielono niebieski
biało-czarny
biały i czerwony z brązowej kości x2
Jestem zielony w tych sprawach i nie wiem co gdzie podłączyć.
Wiem, że muszę kupić odpowiedni adapter ale wydaje mi się, że brakuje 1 kości w instalacji.
Proszę o pomoc, pozdrawiam |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Wysłany: Czw 09 Maj, 2013 22:00
|
|
|
Nic tak nie bawi jak fantazja byłych właścicieli. Ktoś wycharatał mini ISO i chciał podłączyć tylne źródło dźwięku do końcówek mocy. Przy okazji miał nadzieję, że spali sobie subwoofer a tu lipa końcówka w radiu poszła z dymem.
Kup na początek adapter do głośników bo nie ma sensu abyś sztukował mini ISO skoro i tak nie będziesz go używał. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Wysłany: Czw 09 Maj, 2013 22:04
|
|
|
Trochę byłem zaskoczony co tam zobaczyłem ale cóż.... Czyli kupić adapter a potem te wolne kable podłączyć pod adapter bez mini ISO |
|
|
|
|
|
 |
|
|
Wysłany: Czw 09 Maj, 2013 22:10
|
|
|