|
Przesunięty przez: Pasiak Sro 27 Cze, 2012 15:54 |
Audi A4 B6 Cabrio |
Autor |
Wiadomość |
Nejm

Model: .....
Silnik: .....
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: .....

Postawił 1 piw(a) Skąd: Polska
|
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 14:53 Audi A4 B6 Cabrio
|
|
|
Na wiosnę mam zamiar kupić A4 B6 Cabriolet, który natychmiast zagazuję I tu pojawia się pytanie: zależy mi na quattro, więc wybór jest pomiędzy 1.8T 163KM a 3.0 220KM. Dodatkowo, z ciekawości bardziej, to czy ew. tuning tych silników wchodzi w grę przy gazie? Wolnossak to pewnie ciężko i drogo, a turbo pewnie nie zgra się z gazem, czy tak? |
|
|
|
|
 |
roki1990

Model: A4 B6
Silnik: AWX
Zasilanie: Diesel
Nadwozie: Sedan

Otrzymał 1 piw(a) Skąd: wolsztyn
|
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 15:21
|
|
|
Ogólnie co do tuningu na gazie nie będę się wypowiadał - nie znam się aż tak, ale co do wyboru silnika to wybierz 3.0 bo z doświadczenia znajomych wiem, że aby nie naprawiać ciągle 1.8T trzeba naprawdę dobrze trafić. |
|
|
|
|
 |
Więcej szczegółów
|
Wystawiono 1 piw(a): Nejm |
 |
Nejm

|
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 15:36
|
|
|
Z tego co zdążyłem się zorientować, to 3.0 będzie lepszym rozwiązaniem do tak ciężkiej budy, z kolei 1.8T jest czterdzieści pięć kilo lżejszy
Dzięki i jak ktoś by coś wiedział o dłubaniu takich "kuchenek", to będę zobowiązany. |
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
 |
|
Wysłany: Sro 01 Lut, 2012 22:05
|
|
|
osobiscie bym się nie zastanawiał tylko brał 3,0, ale,za żadne skarby bym go nie gazował.... wychodzę z założenia,że gaz jest dobry ale w Junkersie , o czym sie przekonałem wielokrotnie. Ale to tylko moje skromne zdanie |
_________________ Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI