Blacharstwo i lakiernictwo » [100 C4]Rdza na drzwiach
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
 [100 C4]Rdza na drzwiach
Witam.

Postanowiłem poprosić o porady,bo chcę się z tym uporać do zlotu,bo wstyd takim "parchatym" przyjechać... :oops:

Prosze o podpowiedzi(najlepsze) bo jestem zielony w temacie lakierniczo-blacharskim,a chce to oddać lakiernikowi,ale żeby "nie wyczuł",że nie wiem co on ma z tym zrobić,bo jak "wyczuje "to fuszere odwali i się mam cieszyć...

Z góry dzięki :evil:

Dodaje pare fot "zdechlaka"...

Dla oblukania wklejam linki :evil:




http://www.fotosik.pl/pok...988c637d83.html
http://www.fotosik.pl/pok...d47dded65e.html
http://www.fotosik.pl/pok...f68f08ea27.html
http://www.fotosik.pl/pok...c639c6d825.html
http://www.fotosik.pl/pok...8b87f82121.html
http://www.fotosik.pl/pok...f3eef32715.html

Postaw piwo autorowi tego posta
 
na moje oko to trzeba by zrobić zaprawki, całych elementów napewno nie trzeba malować, ale niech wypowiedzą się fachowcy ;-)

Wystawiono 1 piw(a):
GORYL
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Pasiak napisał/a:
na moje oko to trzeba by zrobić zaprawki, całych elementów napewno nie trzeba malować, ale niech wypowiedzą się fachowcy ;-)

Rozmawiałem z expertem piecka i powiedział wyraźnie jakiekolwiek próby reanimacji mogą zakończyć się późniejszymi problemami przy lakierowniu. więc proponuje tylko odrdzewić blachę środkiem odrdzewiającym i tak zostawić aż ktoś podejmie się roboty.
pzdr

Wystawiono 1 piw(a):
GORYL
Postaw piwo autorowi tego posta
 
Adi202 napisał/a:
aż ktoś podejmie się roboty.


hahahaha ciekawe kto, jak tu u mnie dałem poldka trucka dwuosobowego do pomalowania (sama kabina)to dość,że dostałem muchy i komary na dachu gratis to zapłaciłem bagatela 1000zł... więc lepiej niech nikt się tego nie podejmuje,,, wole żeby mi drzwi zgniły niż dać jakiemuś paprokowi w stodole malować chyba że za darmo... ale nawet za darmo nie chcę takiej usługi... :evil: :evil: :evil: :evil: