nie działające przednie głośniki (misz masz na kostkach) |
Autor |
Wiadomość |
|
Wysłany: Nie 01 Wrz, 2013 17:57 nie działające przednie głośniki (misz masz na kostkach)
|
|
|
Witam mam problem z przednimi głośnikami niby są podpięte ale najwidoczniej źle na elektronice nie znam się wcale więc nie chcę nic spalić;/ wcześniejszy właściciel wyją zmieniarkę i zostawił kilka kabli bez izolacji proszę o pomoc co z czym połączyć. radio gamma woofer i tylne głośniki ładnie grają. |
|
|
|
|
 |
|
Wysłany: Nie 01 Wrz, 2013 23:00
|
|
|
Na zdjęciu widać dodatkowe przewody podpięte do brązowej kostki. Co to takiego? Zestaw głośnomówiący? |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
 |
|
Wysłany: Pon 02 Wrz, 2013 17:47
|
|
|
musisz sprawdzić gdzie one idą. Oraz sprawdź czy w ogóle masz głośniki. Przewody od przedniego lewego są na swoim miejscu i przynajmniej ten jeden powinien grać. |
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
|
|
|
|
 |
|
Wysłany: Pon 02 Wrz, 2013 19:38
|
|
|
wlazsnie sprawdzalem te przewody i znikaja za schowkiem w desce rozdzielczej a niestety dzisiaj nie mam za wielu kluczy wiec jutro bede je namierzal , glosniki sprawdzalem podpinajac do kostek z tylnych drzwi i graja zarowno sykacze jak i glowne glosniki jutro podam wiecej info dzieki:) |
|
|
|
|
 |
|
Wysłany: Pon 02 Wrz, 2013 19:51
|
|
|
Mowa o przodzie. Chodziło mi o przedni głośnik. |
|
|
|
|
 |
|
Wysłany: Pon 02 Wrz, 2013 20:49
|
|
|
Adi202 napisał/a: | Mowa o przodzie. Chodziło mi o przedni głośnik. |