Audi A3, brak d¼wiêku w tylnych g³o¶nikach i subie Nokia
Witam wszystkich. Mam problem z audio w A3 z 96 roku. Widzia³em podobne tematy na forum ale dotyczy³y Bose. Posiadam zwyk³e nag³o¶nienie Nokia i nie mam d¼wiêku w tylnych g³o¶nikach i subwooferze. Moje radyjko to Kenwood 3057. Poprzedni w³a¶ciciel auta kombinowa³ w kablach, bo kilka nie jest pod³±czonych:
czerwono-br±zowy x2
czerwono-zielony
zielono niebieski
bia³o-czarny
bia³y i czerwony z br±zowej ko¶ci x2
Jestem zielony w tych sprawach i nie wiem co gdzie pod³±czyæ.
Wiem, ¿e muszê kupiæ odpowiedni adapter ale wydaje mi siê, ¿e brakuje 1 ko¶ci w instalacji.
Proszê o pomoc, pozdrawiam
Nic tak nie bawi jak fantazja by³ych w³a¶cicieli. Kto¶ wycharata³ mini ISO i chcia³ pod³±czyæ tylne ¼ród³o d¼wiêku do koñcówek mocy. Przy okazji mia³ nadziejê, ¿e spali sobie subwoofer a tu lipa koñcówka w radiu posz³a z dymem.
Kup na pocz±tek adapter do g³o¶ników bo nie ma sensu aby¶ sztukowa³ mini ISO skoro i tak nie bêdziesz go u¿ywa³.
Trochê by³em zaskoczony co tam zobaczy³em ale có¿.... Czyli kupiæ adapter a potem te wolne kable pod³±czyæ pod adapter bez mini ISO
Dok³adnie taj jak piszesz. Odci±æ gniazdo adaptera i po³±czyæ przewody bezpo¶rednio. Mo¿liwe, ¿e kiedy¶ za kilka lat mo¿e szybciej bedziesz chcia³ sprzedaæ swoje Audi i ten szczê¶liwiec stwierdzi ¿e lesze bêdzie oryginalne radio i te¿ siê za³amie bo nie znajdzie mini ISO. Tym widokiem przewodów nie ma co siê przejmowaæ - widzia³em takie w gorszym stanie.
Aha dziêki wielkie
Jeszcze trochê zawrócê ty³ek, bo nie wiem jaki adapter kupiæ
Adapter 1
czy
Adapter 2
Lepszy bêdzie który¶ z tych
Adapter 1
Adapter 2
Ale ja mam zwyk³y system Nokia
| Gutieres napisa³/a: |
| Ale ja mam zwyk³y system Nokia |
Nie szkodzi. Bêdzie graæ jak nale¿y.
Witam ponownie. Przyszed³ do mnie adapter. Wolne kable z ko¶ci mini ISO:
fioletowy
siwy
czarny
niebieski
zielony
bia³y
Proszê o pomoc z pod³±czeniem ich do kabli wymienionych w pierwszym po¶cie. Pozdrawiam
fioletowy z czerwono-zielonym