|
Dorabianie wiązki przewodów do subwoofera Nokia |
Autor |
Wiadomość |
seba_999

Model: A3
Silnik: 1.9 AHF
Zasilanie: Diesel
Nadwozie: Hatchback

Postawił 1 piw(a) Skąd: Opole
|
Wysłany: Sro 12 Lut, 2014 19:06 Dorabianie wiązki przewodów do subwoofera Nokia
|
|
|
Witam serdecznie wszystkich,
Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. Mianowicie, mam w aucie subwoofer Nokia, który nie działa. Ktoś grzebał w instalacji audio i krótko mówiąc narozrabiał. Oryginalna wiązka idąca do bagażnika została ucięta i dorobiona "po swojemu". Kable były pomostkowane ze sobą, normalnie aż strach mówić. Postanowiłem, że odtworzę oryginalną wiązkę, z której została wtyczka 14pinowa i około 30 cm przewodów.
Żeby nie było wątpliwości, jestem informatykiem, a nie elektrykiem/elektronikiem
Foto płytki:
http://zapodaj.net/ce8a4f546848d.jpg.html
http://zapodaj.net/91e3ddb2c9c83.jpg.html
Najgorsze jest to, że nie mam pewności czy któryś z elementów nie jest uszkodzony.
Nie udało mi się nigdzie znaleźć opisu tej wtyczki 14pinowej, zatem postanowiłem posiłkując się schematem samego układu TDA8563Q udało mi się ustalić (miernikiem ustawionym na piszczenie jak jest przejście):
Złącze 14pin:
1 - TDA1 pin 4
2 - przekaźnik pin 3, 5
3 - TDA1 pin 7
4 -
5 - TDA1 pin 9
6 - TDA1 pin 6
7 - TDA1 i TDA2 piny 2, 5, 8 (dlaczego masa zasilania połączona jest z masą sygnału wejściowego - pin 2?)
8 - TDA2 pin 4
9 - TDA2 pin 7
10 - TDA2 pin 6
11 -
12 - TDA2 pin 9
13 -
14 -
Co jeszcze potrzebuję ustalić
- plus ze stacyjki
- plus z radia
- kanał lewy line in
- kanał pracy line in
- czy to normalne, że masa line in jest połączona z masą (minusem)?
- czy przekaźnik działa
- czy któryś z elementów nie jest uszkodzony...
Pomóżcie proszę. |
|
|
|
|
 |
|
Wysłany: Sro 12 Lut, 2014 22:41
|
|
|