Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Magnetyzery
Autor Wiadomość
Astaroth 
mystic darkness



Model: B4
Silnik: 1,9 TD AAZ
Zasilanie: olej napędowy
Nadwozie: sedan
Zaproszone osoby: 3
Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 11 Maj 2009
Wszystkie posty: 1630



Piwa: 205/545
Skąd: lódzkie
Wysłany: Sob 10 Paź, 2009 23:49   Magnetyzery
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi 80 B4 (Typ 8C)   



Temat dość kontrowersyjny, oglądnijcie sobie ten artykuł na naszym Portalu i zapraszamy do dyskusji

LINK DO ARTYKUŁU
_________________


Zawsze gratem!!! A nawet dwoma
Audi 80 B4 1.9 TD
Audi A3 8L 1.6 mpi + LPG
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6850



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Nie 11 Paź, 2009 09:01   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



Cóż, nie jestem zwolennikiem takich innowacji, wg. mnie to tylko niepotrzebna strata pieniędzy. W dzisiejszych czasach kiedy EKO jest na pierwszym miejscu koncerny samochodowe same stosowały by seryjnie takie rozwiązanie, gdyby było ono skuteczne.
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 11 Paź, 2009 20:03   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Pasiak napisał/a:
Cóż, nie jestem zwolennikiem takich innowacji, wg. mnie to tylko niepotrzebna strata pieniędzy. W dzisiejszych czasach kiedy EKO jest na pierwszym miejscu koncerny samochodowe same stosowały by seryjnie takie rozwiązanie, gdyby było ono skuteczne.

Nie jest tak do końca jak twierdzisz. Magnetyzery mają swoje zastosowanie dopiero przy jakimś danym przebiegu. Nowe auta nie mają przebiegu więc dlatego nie montuje się takich gadżetów od nowości. Do tego dochodzi też lobby - wszędzie jest business, ale my zwykli ludzie nic o tym nie wiemy.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
GORYL 



Model: C4
Silnik: AAH
Zasilanie: VERVA 98
Nadwozie: AVANT quattro
Pomógł: 10 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Maj 2009
Pochwał: 1
Wszystkie posty: 1065



Piwa: 29/149
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: Nie 11 Paź, 2009 20:11   
     



Adi202 napisał/a:
ale my zwykli ludzie nic o tym nie wiemy.
pzdr



To oznacza ,że ja jestem niezwykłym człowiekiem ,bo o tym wiem... ??? :roll:
_________________

_________________

http://www.youtube.com/watch?v=gBFT5jJaXlU
http://www.youtube.com/watch?v=RddxtACnaJY&NR=1
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 11 Paź, 2009 20:35   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



GORYL napisał/a:
Adi202 napisał/a:
ale my zwykli ludzie nic o tym nie wiemy.
pzdr



To oznacza ,że ja jestem niezwykłym człowiekiem ,bo o tym wiem... ??? :roll:

A czy ja twierdzę, iż jesteś zwykłym człowiekiem? Osobiście twierdzę, że nie jesteś. ;)
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
zuczek 
Zuczek



Model: TT-R
Silnik: 1.8T AUQ
Zasilanie: bęzyna
Nadwozie: Roadster
Wiek: 49
Dołączył: 24 Lut 2010
Wszystkie posty: 10



Skąd: W-wa Otwock
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010 22:29   
     



Pasiak,
Jest dokladnie tak jak mówisz :-? to naciąganie portfela i definicje robiace wodę z mózgu :roll: a w rzeczywistości nie przekladające się w najmniejszym stopniu na oczekiwane efekty :-| ogólnie odradzam lepiej te pieniądze przeznaczyć na poprawę kondycji naszego silnika ;audi; a co za tym idzie jego efektywności i spadku spalania 8-)
POZDRAWIAM
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
szynszylek 
And justice for All



Model: A3
Silnik: 1.9 BLS
Zasilanie: diesel
Nadwozie: hatchback
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 12 Maj 2009
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2672



Piwa: 136/180
Skąd: WE / RZ / Biesy i Czady
Wysłany: Pon 01 Mar, 2010 00:33   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A3 (Typ 8P) 3-drzw.   



Adi202 napisał/a:
Do tego dochodzi też lobby - wszędzie jest business, ale my zwykli ludzie nic o tym nie wiemy.


Pasiak napisał/a:
koncerny samochodowe same stosowały by seryjnie takie rozwiązanie

Kochani pozwolę sobie wtrącić 5 gr. Gdyby miało być tak do końca eko i fantastycznie, nie byłoby sutych czasów ASO i wymiany elementów po określonym przebiegu lub czasie. Pewne rzeczy są z góry skazane na "złą prasę", ponieważ koncerny samochodowe po prostu muszą zarabiać na wymianie części, przede wszystkim osprzęcie silnika. W moim otoczeniu znajduje się wiele osób, które od lat pracują w ceramice i z którymi przedyskutowałam ten temat. Wszyscy są zgodni co do jednego - ma to sens, oczywiście w pewnych warunkach. Tak zwane ceramizery i magnetyzery stosuje się od dłuższego czasu z powodzeniem w przemyśle (m.in. aluminiowym, gdyż zwiekszają żywotność maszyn fabrycznych). Na naciągaczy należy oczywiście uważać ;-)
_________________
Gość
pozdrawiam serdecznie



Samo skur*****stwo na tym świecie.
Skur*****stwo i pogarda.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Chiptuning i tuning mechaniczny



[ Twoje IP to: 18.191.5.239, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności