Siemka.
Szybkie pytanie... ale pewnie długa odpowiedź.
Gaz mam na linkę. Czy można, jak i co potrzeba, żeby przerobić na elektryczne sterowanie?
Chodzi mi po głowie tempomat, ale przy tym układzie musiałbym montować gruchę, podciśnienia i całą resztę. Zastanawiam się, czy nie taniej i łatwiej byłoby przerobienie sterowania przepustnicą. O ile to jest możliwe.
_________________ "Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
Siemka.
Szybkie pytanie... ale pewnie długa odpowiedź.
Gaz mam na linkę. Czy można, jak i co potrzeba, żeby przerobić na elektryczne sterowanie?
Chodzi mi po głowie tempomat, ale przy tym układzie musiałbym montować gruchę, podciśnienia i całą resztę. Zastanawiam się, czy nie taniej i łatwiej byłoby przerobienie sterowania przepustnicą. O ile to jest możliwe.
szczerze mówiąc wątpię aby było taniej, gdyż musiałbyś wymienić gej gazu i przepustnicę, nie wiem jak to się ma z ECU ale pewnie też a do tego jeszcze instalacja. mam sterownik z A6 tempomatu (niestety bez gruchy i reszty) jak chcesz to zabiorę go jak będę jechał do PL musiałbyś go tylko odebrać z ziemi świętej
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
szczerze mówiąc wątpię aby było taniej, gdyż musiałbyś wymienić gej gazu i przepustnicę, nie wiem jak to się ma z ECU ale pewnie też a do tego jeszcze instalacja. mam sterownik z A6 tempomatu (niestety bez gruchy i reszty)
Kupić używane, sprawne podciśnienia, graniczy z cudem. Gotowy zestaw, cena z kosmosu http://www.zemco.de/zemco2.html Dlatego taki pomysł.
_________________ "Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
szczerze mówiąc wątpię aby było taniej, gdyż musiałbyś wymienić gej gazu i przepustnicę, nie wiem jak to się ma z ECU ale pewnie też a do tego jeszcze instalacja. mam sterownik z A6 tempomatu (niestety bez gruchy i reszty)
Kupić używane, sprawne podciśnienia, graniczy z cudem. Gotowy zestaw, cena z kosmosu http://www.zemco.de/zemco2.html Dlatego taki pomysł.
wszystko jest do znalezienia , ja bym wolał pozostać w oryginale.
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Schematy elektryczne mówią co innego. Przepustnica ma w sobie też silnik. Tempomat jest programową częścią sterownika ale od modelu 1998 w górę. Jakby nie patrzeć jest szansa na uruchomienie potrzebna jest tylko manetka, wiązka i aktywacja. Podaj ETKa swojego sterownika silnika zobacze gdzie leży różnica.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Tak, to jest to. Z indexem C montowany był do końca roku modelowego 97. Od 98 indedex AK. Od modelu 99 VIN 000001 do 028095 index CN, od 028096 do 150000 index BM.
Sądzę że wystarczy przyuczyć do immo któryś z tych sterowników, podłączyć manetkę i zakodować tempomat.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Sądzę, że wystarczy przyuczyć do immo któryś z tych sterowników, podłączyć manetkę i zakodować tempomat.
Mam możliwość podmiany na BM. Kupiłem go kiedyś razem z wiązką i został.
Tylko teraz jak przyuczyć immo , to nie jest w zegarach ?
Kanał 0 adaptacji zegarów.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum