Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Błąd sterownika pompy 2.5 tdi 180km bau
Autor Wiadomość
Jimy_GM 



Model: A6 C5
Silnik: 2,5 BAU
Zasilanie: disel
Nadwozie: sedan
Wiek: 35
Dołączył: 07 Sty 2012
Wszystkie posty: 123



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Kłodzko/Leszno
Wysłany: Czw 20 Cze, 2019 08:38   Błąd sterownika pompy 2.5 tdi 180km bau
     



Silnik zgasł. Wywala ciągle błąd

1318 błąd sterownik pompy wtryskowej - J399 madistrala CAN brak sygnału - błąd sporadyczne

17978 moduł sterujący zablokowany
Brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny

Silnik kręci ale nie odpala. Nie widać aby coś się urwało. Kontrolka świec mruga. Przy awarii nie było nic groźnego słychać. Przy rozledzaniu nagle silnik zgasł.

Wyczytałem na necie że ktoś też miał taki problem i ostatecznie tranzystor w sterowniku wymienił i wszystko po wymianie dzialala.
Byłem w trasie. Auto holowałem na razie pod warsztat do Kłodzka gdzie jechałem. Tylko że jak będzie coś grubszego to nie pomogą mi. Jeszcze pozostaje mi sprawdzenie bezpiecznika.

Zależy mi aby w miarę szybko ogarnąć temat. Czy ktoś zna w Kotlinie kłodzkiej osobę która może ogarnac temat? Myślę, że najprędzej będzie to sam sterownik.
Jeszcze zastanawia mnie czy się nie zapowietrzyla. Wężyk przelewowy z lewej głowicy był lekko zsunięty. Sam już nie wiem. Proszę o pomoc.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Łukasz83 zlw 
RS6 MTM



Model: A6 C5
Silnik: 2.5 v6 AFB
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: AVANT
Pomógł: 21 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Gru 2013
Wszystkie posty: 1313



Piwa: 61/17
Skąd: ŁÓDZKIE
Wysłany: Czw 20 Cze, 2019 09:03   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B) Avant   



Sterownik pompy vp44 sam z siebie sie nie spala moze byc juz przytarty tloczek w pompie ktory stawia opor i sie sterownik upala mialem kiedys tak u siebie w 2.5 v6 wymienilem sterownik i dlugo nie zyl skonczylo sie regeneracja pompy ;)
_________________
Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO :*
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 579 razy
Wiek: 46
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13315



Piwa: 662/65
Skąd: MWD
Wysłany: Czw 20 Cze, 2019 09:50   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Tak jak wyżej kolega napisał - pompa do regeneracji.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Jimy_GM 



Model: A6 C5
Silnik: 2,5 BAU
Zasilanie: disel
Nadwozie: sedan
Wiek: 35
Dołączył: 07 Sty 2012
Wszystkie posty: 123



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Kłodzko/Leszno
Wysłany: Czw 20 Cze, 2019 10:51   
     



Czy po wyjęciu pompy wystarczy odpowietrzyc czy jakieś adaptacje trzeba robić?

[ Dodano: Czw 20 Cze, 2019 11:06 ]
Z jakimi kosztami będę musiał się liczyć?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Łukasz83 zlw 
RS6 MTM



Model: A6 C5
Silnik: 2.5 v6 AFB
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: AVANT
Pomógł: 21 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Gru 2013
Wszystkie posty: 1313



Piwa: 61/17
Skąd: ŁÓDZKIE
Wysłany: Czw 20 Cze, 2019 11:07   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B) Avant   



jesli ci ja dobrze ustawia na stole pobierczym kat wtrysku i dawke paliwa to montujesz i musi palic jedna rada przed montarzem pompy zalac ja na maxa paliwem bo w komore pod sterownikiem wchodzi 150ml paliwa a te pompy sa czule na zatarcie a sa smarowane paliwem druga rada to znalesc dobra firme regeneracyjna bo z tym w pl roznie bywa mi jedna pompa wytrzymala 16 tys km a ze auto bylo mało uzywane to okres gwarancyjny sie skonczyl i 2 tys w plecy bylem czestochowe odradzam z wlasnego doswiaczenia ;)
_________________
Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO :*
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Jimy_GM 



Model: A6 C5
Silnik: 2,5 BAU
Zasilanie: disel
Nadwozie: sedan
Wiek: 35
Dołączył: 07 Sty 2012
Wszystkie posty: 123



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Kłodzko/Leszno
Wysłany: Czw 20 Cze, 2019 11:30   
     



Problem taki ze zjechalem na weselew Kotline Kłodzką. W Szalejewie jest jakiś gość co pompami sie zajmuje i opinie ma dobre. Trochę na czasie mi zależy. Dam znać co uda się ustalić.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Łukasz83 zlw 
RS6 MTM



Model: A6 C5
Silnik: 2.5 v6 AFB
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: AVANT
Pomógł: 21 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Gru 2013
Wszystkie posty: 1313



Piwa: 61/17
Skąd: ŁÓDZKIE
Wysłany: Czw 20 Cze, 2019 12:24   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B) Avant   



jesli pełna regeneracja pompy plus demontarz i montarz to 2,5 tys musisz liczyc :kwasny:
_________________
Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO :*
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 579 razy
Wiek: 46
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13315



Piwa: 662/65
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 23 Cze, 2019 19:17   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Przy wymianie sterownika lub pełnej regeneracji trzeba zgrywać pompę do immo. Potrzebny jest PIN do immo.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Jimy_GM 



Model: A6 C5
Silnik: 2,5 BAU
Zasilanie: disel
Nadwozie: sedan
Wiek: 35
Dołączył: 07 Sty 2012
Wszystkie posty: 123



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Kłodzko/Leszno
Wysłany: Czw 27 Cze, 2019 12:38   
     



Sprawa załatwiona. Naprawa elektroniki pompy. Koszt 1000zł. Jak dla mnie ważne że można było wrócić autkiem. Cenowo ? U innego elektronika mogłem zapłacić 700zł ale wolałem osobę która miała lepszą renomę.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Łukasz83 zlw 
RS6 MTM



Model: A6 C5
Silnik: 2.5 v6 AFB
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: AVANT
Pomógł: 21 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Gru 2013
Wszystkie posty: 1313



Piwa: 61/17
Skąd: ŁÓDZKIE
Wysłany: Czw 27 Cze, 2019 15:21   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B) Avant   



Czyli sterownik padł ;)
_________________
Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO :*
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Norbert A4B5 


Model: B5
Silnik: AKN
Zasilanie: ON
Nadwozie: Avt
Dołączył: 06 Sty 2019
Wszystkie posty: 14



Skąd: Żagań
Wysłany: Sob 06 Lip, 2019 02:37   
     



ten pin do immo to z licznika może być?
czy z ecu ?
czy może z zawieszki przy kluczykach?
mam go wpisać w kanale 50?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 579 razy
Wiek: 46
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13315



Piwa: 662/65
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 06 Lip, 2019 11:23   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Norbert A4B5 napisał/a:
ten pin do immo to z licznika może być?
czy z ecu ?
czy może z zawieszki przy kluczykach?
mam go wpisać w kanale 50?

W liczniku i w ECU pin powinien być identyczny. Tak czy inaczej musisz się nim zalogować w ECU i podać go jeszcze raz w kanale 50.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Norbert A4B5 


Model: B5
Silnik: AKN
Zasilanie: ON
Nadwozie: Avt
Dołączył: 06 Sty 2019
Wszystkie posty: 14



Skąd: Żagań
Wysłany: Pon 08 Lip, 2019 03:58   
     



commander wypluł mi niedorzeczny pin w ecu 65535,
na innym forum ktoś pisał że to immo2 i ecu nie mam pinu,
to jak mam adaptować pompę VP bez pinu?
nic już z tego ni rozumiem
sterownik edc15vm+
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 579 razy
Wiek: 46
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13315



Piwa: 662/65
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 08 Lip, 2019 09:47   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Adaptację pompy dokonuje się tylko przy Immo 3 generacji. w 2 generacji adaptacji się nie robi plug & play.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Norbert A4B5 


Model: B5
Silnik: AKN
Zasilanie: ON
Nadwozie: Avt
Dołączył: 06 Sty 2019
Wszystkie posty: 14



Skąd: Żagań
Wysłany: Wto 09 Lip, 2019 03:39   
     



to chyba w mojej a6 2001 możliwe że mam immo 3 poliftowa bo jest pin w ecu i liczniku i są takie same,
ale może się mylę,jak to rozpoznać,proszę mnie poprawić,
natomiast w moim składaku A4 B5 styczeń 2000 będzie immo2 i to już mamy ustalone to teraz jak dobrać ECU na dwie wtyczki do pompy AKN 0281010889,czy istnieje taki ?
w roku 2000 były wypuszczane ECU na 4 wtyczki i potem nowszy model na dwie wtyczki,
i takie pytanie jeszcze z innej beczki jakim ECU jest sterowana pompa AFB 0281010888
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Elektryka i elektronika

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [A4 2,5 180km] Błąd przy podłączaniu ...
air40 Elektryka i elektronika 28 Pon 08 Sie, 2011 21:11
Adi202
Brak nowych postów [A5 2,5 TDi 180KM] Zwiększa się pozio...
Albertus Pozostałe tematy 3 Sro 03 Paź, 2012 19:49
Pasiak
Brak nowych postów Nie mogę uruchomić Audi A4B6 2,5 TDI...
leon 1 Elektryka i elektronika 1 Pią 02 Sie, 2013 19:55
jerrydzwonkow
Brak nowych postów Audi A6 C5 2,5 TDI V6 2001 Pali bezpi...
chicken19 Elektryka i elektronika 5 Sro 12 Paź, 2016 08:16
Adi202
Brak nowych postów tiptronic 2.7 tdi błąd P 1703 wskakuj...
gbh Skrzynie automatyczne 6 Pon 11 Cze, 2018 23:38
gbh



[ Twoje IP to: 3.227.233.55, używasz: CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności