Znowu ja i moje padło... tym razem jest inny problem, jadąc ostatnio do pracy auto jechało noramalnie i nagle zwolniło nie mając siły jechać !! Podłączyłem Vaga i pojawiły się błędy:
16685 do 16687 czyli wypadanie zapłonu cylindry 1,2,3. Pomału zjechałem do garażu postawiłem auto i zabrałem się do pracy.
Przykopałem forum (jak zwykle) i znalazłem kilka wątków. Nawet dzwoniłem do Pasiora, żeby się dowiedzieć czy mam rację.
Zacząłem od prostej rzeczy czyli kabli - nie pomogło.
Wymieniłem świece NGK - nie pomogło.
Wymieniłem cewkę na nową NGK - nie pomogło.
Bartek (mechanik) sprawdził wszystkie przewody, oraz podciśnienia w aucie (odmę też). Naprawił i wymienił, te przewody które były przestarzałe lub zostały w ręku ze starości.
Nie sprawdził jeszcze sond oraz łańcucha, chyba, że to nie to. Bartek oglądał łańcuch i stwierdził, że w porządku, chociaż może się mylić. Czy macie jakieś pomysły drodzy forumowicze , bo mnie się już skończyły.
_________________ Logistyk, oraz główny maruda w Burbo Team
jeśli wymiana cewki,kabli ,oraz swiec nie pomogła ,zrób pomiar cisnienia
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Został tylko czujnik wału przy skrzyni biegów ale to jutro. Na dzień dzisiejszy dalej nie wiem co jest przyczyną problemu.
Aha auto posiada instalację gazową, może ona jest przyczyną.... Chociaż to zachowanie auta jest i na benzynie i na gazie...sam już nie mam pomysłów co z tym zrobić...
Poza tym wyskoczyły mi błędy ABS.
18256 - Błąd pamięci jednostki sterującej silnika
778 - błąd czujnika skrętu
1044 - jednostka sterująca błędnie zakodowana
Co rusz coś nowego.... Już mnie szlag trafia. Pomóżcie coś pasjonaci, bo żal się auta pozbywać.
_________________ Logistyk, oraz główny maruda w Burbo Team
mi to brak pomysłów niech sie wypowiedza inni z wieksza wiedza
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Problem znaleziony ! Okazało się, żę katalizator pod maską się zapchał od gazu i czeka go wymiana.
Sprawdzę i napiszę, czy pomogło. Na razie dotarłem autem do domu o własnych siłach. Jutro na garażu ciąg dalszy walki.
[ Dodano: Nie 27 Maj, 2018 11:40 ]
Tak to był ten winowajca !!! Katalizator z prawej strony. Ale już wszystko zrobione. Cały nowy wydech dla BHP założony i nawet auto ma lepszego buta. Akcja zakończona powodzeniem. Dziękuję wszystkim za porady.
_________________ Logistyk, oraz główny maruda w Burbo Team
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
[ Twoje IP to: 18.119.107.161, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.