Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Czerwony wykrzyknik, szukam chętnego do usunięcia
Autor Wiadomość
baldman 


Model: C5
Silnik: 3.0 ASN
Zasilanie: benzyna LPG
Nadwozie: Avant
Dołączył: 04 Maj 2017
Wszystkie posty: 13



Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Czw 04 Maj, 2017 22:32   Czerwony wykrzyknik, szukam chętnego do usunięcia
     



Mam problem już od 3 lat.
Czerwony wykrzyknik na FIS i 3 piknięcia przy włączeniu zapłonu bądź odpaleniu samochodu. Temat jakich wiele ale już piszę co zostało wykonane.
- problem pojawia się niespodziewanie o różnych porach roku, jest przez 2 - 3 miesiące i później np. 3 - 4 miesiące go nie ma
- vcds nie rejestruje żadnych błędów, czasami sporadycznie błąd czujnika G266 w licznikach, ale potrafi pojawić się wykrzyknik a błędu nie ma. W tej chwili już błędy wyeliminowane
- czujnik świateł stop sprawdzony w blokach pomiarowych oraz wymieniony z innego auta, na pewno sprawny
- poziom płynu hamulcowego - odpięty całkiem, wypinany nawet z wtyczki z licznika
- to nie jest związane z klockami - od tego jest żółty komunikat
- ABS cały czas działa poprawnie, nie pojawiają się ani błędy, pomiar prędkości z kół działa, ABS zawsze działa testuje na drodze
- zmieniany czujnik oleju i temperatury oleju - bo jego wypięcie skutkuje błędem oraz pojawianiem się o dziwo wykrzyknika a nie konewki, wymienione kable od czujnika oleju od licznika i bezpieczników do czujnika (ktoś poprzedni tutaj grzebał)
- zmieniany akumulator - pierwszy raz wykrzyknik pojawił się jeden dzień po wymianie akumulatora - chyba za stare auto na adaptację, zresztą na vcds nie była aktywna nawet
- czujnik otwarcia maski jest, ale nie ma sygnalizacji na FIS - nie wiem czy C5 miały
- nie da się wyłączyć w liczniku czujnika oleju

Brak pomysłów co może być, z autem nie mam problemów pali i jeździ. Podczas jazdy np. po przejechaniu np. 50 km potrafi pojawić się podczas jazdy. W zimie jakby dłużej świeci, wygląda na to że jakby się musiał zagrzać i wykrzyknik znika.

Audi jest po lifcie, zegary już z chromowymi oringami, TipTronic.
Jestem z Podkarpacia szukam podpowiedzi albo chętnego kto się tego podejmie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
air40 



Model: A4
Silnik: 1.6
Zasilanie: LPG
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 17 Lut 2011
Wszystkie posty: 115



Postawił 6 piw(a)
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 06 Maj, 2017 22:26   
     



A płyn hamulcowy nie ucieka ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
baldman 


Model: C5
Silnik: 3.0 ASN
Zasilanie: benzyna LPG
Nadwozie: Avant
Dołączył: 04 Maj 2017
Wszystkie posty: 13



Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Pon 08 Maj, 2017 19:49   
     



Nie dolewam płynu wcale a jest stan
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
suchy1704 



Model: C3, c3 quattro
Silnik: 2.0RT 2.3
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Sedan
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Maj 2011
Wszystkie posty: 589



Piwa: 25/27
Skąd: lubelskie
Wysłany: Wto 09 Maj, 2017 21:12   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi 100 C3 (Typ 44)   



Sprawdź aku...
_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć... :)
Vorsprung durch Technik-przewaga dzięki technice...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 13 Maj, 2017 12:11   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Wydaje mi się, że sprawa może być dość banalna. :mrgreen: Wymień akumulator. Dlaczego akumulator skoro na nim odpala silnik? W trakcie rozruchu napiecie na zaciskach spada poniżej 9V i system ABS/ESP rejestruje to jako usterkę ale nie zapisuje jej do pamieci sterownika ponieważ za krótko trwa.
Miałem identyczny przypadek z A6 2003r, ale było to 2,5TDI. Właściciel kupił w ASO oryginalny akumulator - jak ręką odjął. ;)
Bład na FISie pojawiał się zawsze po pierwszym uruchomieniu silnika. Zrobiłem próbę z kablami rozruchowymi i odpalonym drugim autem i usterka nie pojawiała się. Po odpięciu klem pojawiła się ponownie. Spróbuj może w ten sam sposób.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
baldman 


Model: C5
Silnik: 3.0 ASN
Zasilanie: benzyna LPG
Nadwozie: Avant
Dołączył: 04 Maj 2017
Wszystkie posty: 13



Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Nie 21 Maj, 2017 18:27   
     



Analizowałem już to z akumulatorem.
Problem jest taki, że wystarczy sam zapłon i jak się poczeka trochę dłużej to wykrzyknik się pojawia.
Dodatkowo podłączałem inny akumulator, który ma 3 miesiące i to samo. Odpalałem na dwóch złączonych akumulatorach.
Żeby było trudniej to podczas jazdy na autostradzie ze stałą prędkością to np. po 30 km wykrzyknik się pojawił ale tylko na czas 3 piknięć i później znika.
Bo przy odpaleniu po 3 piknięciach wykrzyknik jest nadal znika po jakimś czasie. Im cieplej tym chyba szybciej znika.

Chyba, że coś z kablem plusowym jest nie tak?? Ale podczas jazdy??
Testy miernikiem obciążeniowym wychodzą poprawne odnośnie akumulatora.
Poza tym pierwsze pojawianie się wykrzyknika pojawiło się dzień po wymianie akumulatora na nowy.
Może być problem ze spadkiem napięcia na ABS tyle, że nie mam takiego miernika żeby tak szybko zmierzył. A sterownik ABS to ten chyba 5.7 czyli ten bez usterki chyba nie jak 5.3 - jakoś tak te numerki były.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 21 Maj, 2017 18:51   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



ABS 5,7 był już lepiej zrobiony więc tam bym nic nie szukał. Może być też sprawa zegarów.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
baldman 


Model: C5
Silnik: 3.0 ASN
Zasilanie: benzyna LPG
Nadwozie: Avant
Dołączył: 04 Maj 2017
Wszystkie posty: 13



Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Nie 21 Maj, 2017 19:37   
     



Właśnie już tylko to mi zostało :( Zegary VDO więc jeden z mechaników się dziwił, że może coś być z nimi nie tak.

Jest jedna dziwna przypadłość.

Jak jestem w blokach pomiarowych ABS-u tak kilka minut to wyskakuje błąd sensora (problem z czujnikiem temperatury oleju, nieprawidłowy sygnał) błąd pojawia się w silniku oraz w zegarach. Podczas normalniej jazdy błąd nie wyskakuje.
Mimo tego, że sprawdzałem przejścia między kablami i były ok, puściłem osobne kable z zasilaniem do czujnika oleju oraz osobny do licznika od czujnika.
Wtedy podczas pomiarów w blokach ABS nie pojawił się błąd czujnika oleju - albo za krótko czekałem ale raczej nie było błędu.
Ale mimo tego wykrzyknik się pojawiał :(

Pytanie czy oryginalny komputer diagnostyczny w salonie jest w stanie coś więcej pokazać niż dobrej jakość chińczyk??
Umyłem map sensor i sprawdziłem pomiary i porównałem z passatem odpowiednikiem tego Audi. Wartości ciśnień są te same. Jak odepnę map sensor jest błąd. Chyba że podaje jakieś chwilowe wartości błędne ten map sensor.

Nie mogę odnaleźć co w tym modelu może wywoałć ten wykrzyknik. Na jakimś forum znalazłem, że: płyn, czujnik ciśnienia doładowania oraz jakiś wspomagacz hydrauliczny hamulców np. w Audi S6. Ale zakładam, że takiego czegoś nie mam.

Faktem jest, że mimo bardzo kiepskiego akumulatora u handlarza nie pojawiał się, zrobilem nie 200 km, Wymieniłem akumulator i na drugi dzień po wymianie po drugim w tym dniu odpaleniu auta się pojawił.
I tak bujam się z tym po kilka miesięcy. Później znika i za kilka miesięcy jest znowu.


Licznik rozbierałem z tylko z tyłu, przejścia z gniazd od hamulców i płynu do płytki były, nie było pękniętych lutów.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 22 Maj, 2017 09:00   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



baldman napisał/a:

Nie mogę odnaleźć co w tym modelu może wywoałć ten wykrzyknik. Na jakimś forum znalazłem, że: płyn, czujnik ciśnienia doładowania oraz jakiś wspomagacz hydrauliczny hamulców np. w Audi S6. Ale zakładam, że takiego czegoś nie mam.

Błędne założenie. Jeżeli masz automatyczną skrzynię biegów, to masz takie rozwiązanie. Czujnik ciśnienia płynu hamulcowego (nie doładowania) oraz silnik elektryczny który robi za pompę podciśnienia dodatkowego dla serwa.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
baldman 


Model: C5
Silnik: 3.0 ASN
Zasilanie: benzyna LPG
Nadwozie: Avant
Dołączył: 04 Maj 2017
Wszystkie posty: 13



Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Wto 13 Cze, 2017 17:12   
     



Mogę prosić o szerszą informację, bo mam skrzynię automatyczną.
O jaki to czujnik chodzi?
Jedyny czujnik którego nie podmieniłem to czujnik powietrza zamontowany do serva
https://www.czesciauto24.pl/oen/036906051c
To o ten czujnik chodzi G201 jak go wypnę to mam błąd.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sro 14 Cze, 2017 07:10   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Czujnik z linku to czujnik ciśnienia doładowania na kolektorze ssącym.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
baldman 


Model: C5
Silnik: 3.0 ASN
Zasilanie: benzyna LPG
Nadwozie: Avant
Dołączył: 04 Maj 2017
Wszystkie posty: 13



Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Pon 19 Cze, 2017 21:12   
     



Kolego czujnik z linka jest u mnie na serwie, mierzy jakieś chyba ciśnienie w serwie albo podciśnienie sam nie wiem.
A o którym czujniku Adi202 mówiłeś??
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sro 21 Cze, 2017 20:47   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



G201 wkręcony jest w korpus pompy ABS nr ETKa 8E0907597. Czujnik o którym mowa to G294. Numer faktycznie się zgadza. Z tym, że Czujnik ten podłączony jes do sterownika ilnika tak jak przekaźnik sterujący elektryczną pompą wzmacniacza siły hamowania.
Jak sądzę powinieneś zacząć od sprawdzenia samego silnika. Nad kolanami masz przekaźnik oraz bezpiecznik sterujący pompą podciśnienia. Zamiast przekaźnika wstaw na chwilę zworkę pompa pod maską powinna się odezwać. Przekaźnik jest pierwszy od lewej w podstawie na 3 przekaźniki która przykręcona jest do belki konsoli. P
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
baldman 


Model: C5
Silnik: 3.0 ASN
Zasilanie: benzyna LPG
Nadwozie: Avant
Dołączył: 04 Maj 2017
Wszystkie posty: 13



Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Czw 22 Cze, 2017 09:07   
     



A tego silnika nie da się załączyć w grupie 8 podczas testów. Bo coś mi się wydaje, że coś takiego robiłem i coś było słychać pracującego, jakby pompowało??
Bo większość przekaźników rozbierałem związanych z hamulcami - czyściłem styki.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Czw 22 Cze, 2017 10:41   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



baldman napisał/a:
A tego silnika nie da się załączyć w grupie 8 podczas testów.

Też tak można. W grupie 8 masz również podgląd na ciśnienie serva. Robiłeś nastawy grupy 8?
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Pytajnik, czyli zielono mi ;)

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Audi A6 C4 - czerwony wykrzyknik w na...
eleszet Układ hamulcowy 37 Pią 06 Lis, 2015 17:06
eleszet
Brak nowych postów [A4 B5] Wykrzyknik i kontrolka ABS
bonczek87 Układ hamulcowy 93 Nie 15 Cze, 2014 21:15
Bartek87
Brak nowych postów PL menu MMI BASIC (czerwony L:CD)
lampik Car Audio 2 Czw 04 Kwi, 2019 09:31
lampik
Brak nowych postów (A4) szukam alusek
kriss88 Eksploatacja, felgi, opony, oleje, paski 10 Wto 28 Lut, 2012 16:24
kuksiarz
Brak nowych postów W końcu ;) szukam A6 C5
Krzyhoo Audi A6/S6 38 Pon 12 Mar, 2012 20:08
Krzyhoo



[ Twoje IP to: 3.14.142.115, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności