Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o kodowanie PDC i wskaźn8ka paliwa
Autor Wiadomość
Decybell 
Pan Inżynier



Model: A4 B6
Silnik: 3.0 ASN
Zasilanie: podtlenek propan-butanu
Nadwozie: sedan
Wiek: 40
Dołączył: 15 Gru 2016
Wszystkie posty: 14



Skąd: małopolska
Wysłany: Pon 17 Kwi, 2017 19:50   Pytanie o kodowanie PDC i wskaźn8ka paliwa
     



PDC
Posiadam u siebie czujniki PDC z tyłu i z przodu, niestety dwa przednie mi się przewróciły i nie działa cały system. Moje pytanie - skoro można mieć w serii czujniki tylko z tyłu to nie dałoby sie zakodować mojego PDC, żeby myślał że tak właśnie ma i ignorował przednie czujki? Chodzi mi,zeby chociaż tył działał dopuki nie znajdę czasu żeby zderzak zrzucić.

WSKAŹNIK PALIWA

Mam instalację LPG i z tego paliwa korzyatam przez większość czasu rzecz jasna. Denerwuje mnie natomiast paranoiczna praca wskaźnika benzyny, ponieważ po wejściu w okolice czerwonego,"rezerwowego" pola zawsze kiedy jadę, niezależnie na jakim paliwie wskazówka idzie w dół do zera tak jakby FIS nie ufał informacji ze zbiornika i w miarę wzrostu przebiegu symulował ubywanie benzyny mimo że fizycznie jej nie ubywa.
Macie pojęcie czy można go kodowaniem lub inną metodą wyleczyć z tej paranoi?
_________________
Użył -eś/aś wyszukiwarki?
Upewnił -eś/aś się, że nikt wcześniej nie pytał o to samo?

Ok then, jak mogę Ci pomóc? :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2017 11:30   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Ze wskaźnikiem nic nie zrobisz chyba, że pokombinowałbyś w ten sposób aby podłaczyć go równiez do LPG.
Wyłaczenie przednich czujników mógłbyś zrealizować tylko przez wymianę sterownika na 4ro kanałowy (sam tył).
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Decybell 
Pan Inżynier



Model: A4 B6
Silnik: 3.0 ASN
Zasilanie: podtlenek propan-butanu
Nadwozie: sedan
Wiek: 40
Dołączył: 15 Gru 2016
Wszystkie posty: 14



Skąd: małopolska
Wysłany: Sro 19 Kwi, 2017 18:54   
     



Od razu na wstępie - dzięki Adi202 za chęć pomocy.

Adi202 napisał/a:
Ze wskaźnikiem nic nie zrobisz chyba, że pokombinowałbyś w ten sposób aby podłaczyć go równiez do LPG.


No nie bardzo to jest opcja, bo to ma mi służyć jako wskazanie poziomu benzyny właśnie - jak wiadomo sekwencję tak czy siak muszę odpalać na Pb - bo dolewam jej tak ekstremalnie rzadko poza zimą (większe zużycie, bo dłużej się dogrzewa do temperatury pozwalającej na przeskok na LPG), że może się zdarzyć, że jeśli zbyt długo będę widział kontrolkę rezerwy na przykład (mogę tak jeździć ze 3 miesiące nie dolewając wachy w lecie) to zacznę ją ignorować... aż w końcu się rzeczywiście skończy i będę się gimnastykował żeby auto odpalić :)

btw - myślisz że jest opcja wogóle, żeby uzyskać tak dokładne informacje ze wskaźnika poziomu gazu, żeby to zafunkcjonowało?


Adi202 napisał/a:
Wyłaczenie przednich czujników mógłbyś zrealizować tylko przez wymianę sterownika na 4ro kanałowy (sam tył).


Szkoda... no to muszę ten zderzak jednak zrzucić po pracy w któryś dzień :/
_________________
Użył -eś/aś wyszukiwarki?
Upewnił -eś/aś się, że nikt wcześniej nie pytał o to samo?

Ok then, jak mogę Ci pomóc? :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Czw 20 Kwi, 2017 07:36   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Wszystko jest możliwe. Odpalasz na benzynie wskaźnik wskazuje ilość benzyny, przełączasz na LPG wskaźnik wskazuje ilość LPG. Czujnik poziomu LPG działa przecież na tej samej zasadzie co przy benzynie. Kiedyś nad tym myślałem aby zrobić coś takiego w mojej C3, ale szybciej zdemontowałem instalację. W Audi 100 taka kombinacja byłaby prostrza do zrealizowania. Chodzi tu konkretnie o opodność czujnika. W B6 niestety oporność czujnika nie może przekraczać 300Ohm no i do tego litraż zbiornika do wskazań na FIS.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Decybell 
Pan Inżynier



Model: A4 B6
Silnik: 3.0 ASN
Zasilanie: podtlenek propan-butanu
Nadwozie: sedan
Wiek: 40
Dołączył: 15 Gru 2016
Wszystkie posty: 14



Skąd: małopolska
Wysłany: Nie 23 Kwi, 2017 00:03   
     



To przy okazji, zeby podjąć próbę i3 zakłada iw dodatkowego nowego wątku:
Mam problem z xenonem, dziwny problem, dodam od razu. Ale od początku, po kupnie samochodu w grudniu zeszłego roku z moimi lampami nie było absolutnie żadnych problemów. Niestety kiedy wracałem nim po nowym roku z urlopu spowrotem do ni3mi3c (trafiła sie niesamowita śnieżyca całe w zasadzie 1200km) zaczęła mi 2 pewnym momencie świecić kontrolka regulacji zasięgu zenonów. Kiedy zjechałem po jakimś czasie na tankowanie i wyłączyłem silnik, po ponpwnym odpaleniu i ruszeniu dalej kontrolka sie nie pojawiŁa, dopiero po 200km powiedzmy systuacja sie powtórzyła i tak całą drogę. Po przyjeździe na miejsce przez kilka dni auto stało w garażu, a kiedy chcialem wreszcie do tych lamp zajrzeć co tam sie może dziać, to oczywiście problem nie powrócił przez kolejne miesiące. Pomyślałem więc .ze cos mi wtedy po drodze zawilgło w tej zqmieci ale juz jest ok
Niestety... pare tygodni temu kontrolka nj zvtego ni z owego zawiesiła mi znowu, tyle ze tym razem na stałe. Podłączyłem wieć vag-com, a on na to:

Address 55: Xenon Range Labels: 4B0-907-357-AUT.LBL
Controller: 4B0 907 357 C
Component: dynamische LWR D06
Coding: 00060
Shop #: WSC 63351
VCID: 28237BA3DBEB
1 fault found:

01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48)
30-00 - Open or Short to Plus


Czyli myślę sprawa prosta - silniczek w lewej lampie albo jego wiązka.. ale to nie mogło sie tak potoczyć...😊
Wymowntowałem lampę z okazji tego, ze za moją nawet palca nie ma mowy włoxyć i doznałem szoku
.. otóż moja lewa lampa nie miała wcale tego silniczka, przynaniej od kiwdy ja ją posiadam, gdyź jago mocowanie w lampie bylo wylamane wtyczka byla ładbie zaizolowana i schowana w środku. I teraz jak ro możliwe, że na FISie nie miałem śladu tego błędu przez miesiąc po kupnie? Gdzie szukać ewentualnie jakiejś przeróbki ktorą poprzedni wlaściciel oszukał FiS jak uszkodzil lampę? Jakieś podłączenie przewodu z wiązki lampy do masy , coś w ten deseń? Zauważyłem podejrzanego obok tej lampy mam cos takiego (sorry za jakosc ale podejscia tam zadnego nie mam telefonem






ChdI o tą ŻÓŁTĄ KOSTKĘ. jest w nie urwany cienki czarny kabelek, a taki jak dobrze kojarzę występuje w tej malutkiej 3 pinowej wtyczce od silniczka właśnie. Podpowiedzcie co to jest i czy to moze byc winne, bo włożyłem juz nową lampe (ori valeo) ze aprawnym silniczkiem, ale VAg dalej aie upiera przy tym samym bledzie...
_________________
Użył -eś/aś wyszukiwarki?
Upewnił -eś/aś się, że nikt wcześniej nie pytał o to samo?

Ok then, jak mogę Ci pomóc? :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Czw 27 Kwi, 2017 14:08   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Nie jestem pewien do końca czy zrozumiałem o co kaman, ale do silniczka poziomującego lampy dochodzi wtyczka z 4ma przewodami. Żółta wtyczka (na fotce) jest od czujnika uderzenia dla sterownik a Airbag (2 przewody), natomiast wtyk z żółta uszczelką widoczny na pierwszym planie nieprzypomina w ogóle wtyków stosowanych przez Audi.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Czujniki, kody i schematy

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi pytanie o wersje a3
kagetsu Temida radzi 11 Sro 07 Gru, 2011 16:17
Adi202
Brak nowych postów [A3 99r] pytanie o felgi !
karolus111 Eksploatacja, felgi, opony, oleje, paski 11 Wto 24 Kwi, 2012 17:40
szynszylek
Brak nowych postów pytanie o kod silnika
Rokutek30 Elementy silnika 2 Sro 03 Paź, 2018 16:57
Rokutek30
Brak nowych postów Pytanie o program gwarancyjny
Decybel Pytajnik, czyli zielono mi ;) 5 Nie 15 Maj, 2011 09:50
miron124
Brak nowych postów Stopery do dywaników - pytanie
hubercik07 Tapicerka, dywany, plastiki itp. 1 Sob 10 Mar, 2012 16:58
Adi202



[ Twoje IP to: 18.207.161.212, używasz: claudebot ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności