Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 c5 2.8] Opadanie obrotów
Autor Wiadomość
Stratoss 


Model: A6 C5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: sedan
Wiek: 34
Dołączył: 18 Sty 2012
Upomnień: 1/4
Wszystkie posty: 203



Postawił 4 piw(a)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Sob 11 Lut, 2017 00:01   [A6 c5 2.8] Opadanie obrotów
     



Witam potrzebuję pomocy lub chociaż sugestii bo mi już skończyły się pomysły.
Problem jest tego typu, że po przygazowaniu lub podczas jazdy i wciśnieciu sprzęgła obroty szybko opadają i nie zatrzymują się na 720, tylko około 600 i dopiero po chwili podbija na 720 lub podczas toczenia, dopiero po zatrzymaniu wyrówna, dzieje się to na lpg i pb.

Po resecie kompa działa wszystko w drugą stronę, obroty opadają normalnie i przy 1tys bardzo wolno idą w dół na 720 na postoju. Podczas jazdy i wciśnieciu sprzęgła obroty też normalnie opadają ale zatrzymują się na 1tys dopóki się nie zatrzymam i wtedy je obniża na 720 po dłuższej jeździe zaczyna wszystko się normować czyli na 720 ładnie schodzi ale później zpowrotem spadają na 600 i tak w koło do resetu, wielokrotnie próbowałem adaptacji przepustnicy bez efektu. Próbowałem jeździć tylko na pb ale nic to nie zmieniło efekt za każdym razem taki sam.

Wymieniłem ezektor i teraz z jego okolic idzie duży syk w miejsce od odmy. A po wciśnieciu hamulca słychać syk lub zaciąganie czy coś powietrza w serwie, po dodaniu gazu syk zanika aż do wciśniecia hamulca. Wszystko jest tam szczelne nigdzie nic nie leci.
Nie mam już pomysłu. Przekładałem, przepływke bez efektu, sprawdzałem podciśnienia wymieniałem zaworki, przewody, świece, cewke. Została tylko przepustnica i podtlenek lpg ;/ ma ktoś jakieś sugestie ?

[ Dodano: Sob 11 Lut, 2017 01:57 ]
Zapomniałem jeszcze dodać że problemy z obrotami zaczynają się ze wzrostem temperatury od 60 stopni. Wskazania na vagu nie do końca się pokrywają z tymi na blacie podczas nagrzewania różnica jest od 5 do 10 stopni później się wyrównuje. Oryginalny czujnik był niebieski teraz mam zielony może to być jego wina? Jaką powinien mieć rezystancję?

[ Dodano: Sob 11 Lut, 2017 10:06 ]
Chociaż wczoraj po resecie i adaptacji wszystko chodziło idealnie pojechałem do brata w połowie drogi skończyło się LPG, jechałem na pb było idealnie Zatankowałem LPG trochę pojeździłem i znów zabawa. Więc rozłączłem Aku na 15 min po tym czasie jak załączyłem go znów było że obroty spadały bardzo wolno więc zrobiłem adaptację nic nie pomogło po mimo że było adpt.ok, więc jeszcze raz zzaadaptowałem i było dobrze nie przełączałem na LPG ale po krótkiej jeździe znów opadają. Może za krótko zrobiłem reset i nastawy LPG wrzucił, już sam nie wiem. Błędów żadnych nie ma
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 11 Lut, 2017 11:55   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Wachania obrotów biegu jałowego są skutkiem zasysania lewego powietrza.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Stratoss 


Model: A6 C5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: sedan
Wiek: 34
Dołączył: 18 Sty 2012
Upomnień: 1/4
Wszystkie posty: 203



Postawił 4 piw(a)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Sob 11 Lut, 2017 12:18   
     



Myślałem Adi nad tym i szukałem węże podcisnienia wymienione sprawdzałem już gdzie się da i nic. Jedyne co zauważyłem to jeżeli odepne wąż podciśnienia np od zaworka zwrotnego podcisnienia to wszystko jest z obrotami dobrze tyle że wywala sądy na 25℅ 0.200v. wąż od ezektora do serwa jak odepne i zatkany palcem ezektor to tak zasysa że aż palec boli. W serwie ustami zaciągnął em powietrza i trzyma.
Z tym że przy nieszczelności nie były by cały czas niskie ?
Czy nieszczelna odma może powodować takie objawy już naprawdę nie wiem gdzie szukać. Tylko też jest dziwne że po resecie obroty wzrastają i schodzą bardzo powoli dopiero po paru kilometrach zaczynają znów opadać.
Powoli mam wrażenie że komputer jest uwalony.
Masz jakieś propozycje gdzie szukać ?

[ Dodano: Sob 11 Lut, 2017 12:33 ]
Ogólnie po resecie wydaje mi się że auto lepiej ciągnie pedał gazu jest miękki później robi się twardy. Coś niedomaga tylko komputer nie chce tego pokazać więc mechanicznie coś pada lub sam komputer. Objawy są zarówno na pb jak i LPG takie same chociaż na LPG w mniejszym stopniu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 12 Lut, 2017 13:34   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Stratoss napisał/a:

Ogólnie po resecie wydaje mi się że auto lepiej ciągnie pedał gazu jest miękki później robi się twardy. Coś niedomaga tylko komputer nie chce tego pokazać więc mechanicznie coś pada lub sam komputer. Objawy są zarówno na pb jak i LPG takie same chociaż na LPG w mniejszym stopniu.

Po resecie sterownik dokonuje automatycznej adaptacji i działa z narzuconymi programowo nastawami. Sądzę że problem tkwi w podcićnieniu.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Stratoss 


Model: A6 C5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: sedan
Wiek: 34
Dołączył: 18 Sty 2012
Upomnień: 1/4
Wszystkie posty: 203



Postawił 4 piw(a)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Nie 12 Lut, 2017 21:02   
     



Skoro tak mówisz poszukam jeszcze dokładniej ale przy tej pogodzie niestety ciężko jest. Póki co po resecie chodzi dobrze trzyma obroty ale nie przełączałem na LPG jeszcze tak pojezdze. Chociaż od60℅ silnik dostaje wibracji i troszkę faluje i też czasem przy wysprzegleniu szybko opadną obroty ale zatrzymują się na 720 jak powinno być.
Adi mam jeszcze pytanie nie wiesz jak ogarnąć lub gdzie dostanę wtyczkę od samopoziomowania xenonów bo przewody przy samym wtyku szlag trafił i nie da się przelutowac pozatym przewody się w palcach łamią i chce nowe pociągnąć troszkę grubsze bo te to porażka jakaś.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 13 Lut, 2017 17:38   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Te wtyczki są rozbieralne i po oczyszczeniu można je ponownie wykorzystać.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Stratoss 


Model: A6 C5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: sedan
Wiek: 34
Dołączył: 18 Sty 2012
Upomnień: 1/4
Wszystkie posty: 203



Postawił 4 piw(a)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Pon 13 Lut, 2017 19:30   
     



Dzisiaj przełączyłem auto po 2 dniach na lpg dosłownie na chwilkę i niestety zaraz miał problem z tymi obrotami. Chyba się zainteresuje lpg, zresetuję jeszcze raz wszystko ustawie i zobaczymy czy się powtórzy, jak będę jeździł na samym pb. Jak zrobi się cieplej wymienię wszystko w podciśnieniu włącznie z plastikowymi rurkami, sprawdzę szczelność kolektora itp.
Co do wtyczek niestety urwane są zapinki i ratuje mnie wyłącznie nowa, ale znalazłem jej nazwę, jak coś jest to wtyczka MQS 6-pinowa
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
maksiu432 


Model: B4
Silnik: ABK
Zasilanie: ON
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 21 Lip 2016
Wszystkie posty: 7



Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 14 Lut, 2017 12:50   
     



No a to możesz mieć racje bo jak gdzieś ciśnienie Ci będzie uciekało to mogą być takie problemy z obrotami.
Prostowanie felg samochodowych Legionowo
Ostatnio zmieniony przez maksiu432 Pią 03 Mar, 2017 09:32, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Stratoss 


Model: A6 C5
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: sedan
Wiek: 34
Dołączył: 18 Sty 2012
Upomnień: 1/4
Wszystkie posty: 203



Postawił 4 piw(a)
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Wto 14 Lut, 2017 19:37   
     



Narazie to mam problem bo sonda lambda padła, a w sklepie gość mi 300zł powiedział za nową ori boscha. Je trzeba obie wymieniać czy można pojedyńczo? Mam tylko 2 przed katami.

[ Dodano: Sob 25 Lut, 2017 19:05 ]
Sondy wymienione. Sprawdzałem szczelność wszystko gra. A obroty nadal gubi ;/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Elementy silnika

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Powolne opadanie obrotów audi A4 B6 2...
Audi A4 B6
pawel1993r Pozostałe tematy 11 Sro 04 Wrz, 2013 14:20
Pasiak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [A4 1.6+LPG ADP] Falowanie obrotów
pawlos555 Pozostałe tematy 8 Pią 23 Mar, 2012 18:34
pawlos555
Brak nowych postów [C4 ABC] brak wolnych obrotów
GSF Elementy silnika 28 Sro 16 Mar, 2011 13:23
GSF
Brak nowych postów [1,9 AAZ] Regulacja obrotów??? Czy je...
Astaroth Pozostałe tematy 1 Pon 07 Sie, 2017 09:38
Adi202
Brak nowych postów C3 2,3 litra brak wolnych obrotów
gogoll Elementy silnika 32 Pią 04 Paź, 2013 19:51
gogoll



[ Twoje IP to: 3.141.100.120, używasz: claudebot ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności