Witam
Dzisiaj po nocy odpaliłem auto i po chwili pojawiła się kontrolka płynu na komputerze, sprawdziłem jego stan był maks. Kontrolka świeciła się aż silnik nie rozgrzał się trochę i później przestała. Brak błędów na vagu. W wigilię zalalem silnik koncentratem, wczesnej przez chwilę była woda przez uszkodzony brok. Gdzieś coś przymarzlo ?. Ten czujnik znajduje się w zbiorniczku, czy kontrolka jeszcze z innych miejsc zczytuje? Miał ktoś taką sytuację ? Pierwszy raz mam coś takiego
Miałem tak pare razy ale tylko w tak wielkie mrozy ja dzisiejszej nocy wychodzi na to ze auto wariuje na -25 nie jest nowe
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
Póki co problemu z błędem nie ma zobaczymy rano. Dla świętego spokoju zmierzyłem temperaturę zamarzania płynu, wyszło ponad -50 stopni. Wyciągnąłem płyn ze zbiorniczka dodałem litr zwykłego plus 0,5 koncentratu. Mierząc temperaturę płynu w opakowaniu który miał do -35 wyszło też około -50 chyba ten miernik się nie nadaje chociaż mierzyłem wodę i wyszło 0
[ Dodano: Nie 08 Sty, 2017 10:45 ]
A więc po nocy czujnik znów się odezwał. Sprawdzałem przewody i parę obtarć było ale nie przetarte przewod, zaizolowalem podłączyłem dalej się drze . Zawarłem na krótko kostkę i na fisie problem zniknął po wpieciu w czujnik z mocnym dociskiem też przestał, pewnie zdążył czytać normalnie. Zauważyłem że w zbiorniczku wokół czujnika jest jakiś syf może to powoduje problem? Jest też możliwe że płyn ma zbyt wysoką temperaturę zamarzania i jest za gęsty ?
Jest też możliwe że płyn ma zbyt wysoką temperaturę zamarzania i jest za gęsty ?
raczej watpie, wymiana zbiorniczka wyrównawczego rozwiąże problem
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Odgrzeję kotleta,
Ja w A3 poradziłem sobie inaczej: wziąłem nożyczki, zdjąłem korek zbiorniczka wyrównawczego - w środku widać dwa pręty, które to nas interesują. Włozyłem otwarte nozyczki do środka, tak aby ostrza dotykały pręta i podrapałem po całej długości jeden i drugi pręt. Od tamtego momentu, przez całą zimę nie było informacji o niskim płynie w układzie chłodzenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum