Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obr. na biegu jałowym
Autor Wiadomość
Thief11 


Model: a4
Silnik: alt
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: kombi
Dołączył: 27 Gru 2016
Wszystkie posty: 4



Skąd: Pleszew
Wysłany: Wto 27 Gru, 2016 13:17   Falujące obr. na biegu jałowym
     



2 Faults Found:
17927 - Camshaft Adjustment: Bank 1: Malfunction
P1519 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded

Cześć wszystkim jestem posiadaczem audi a4 b6 2004 rok kombi
od pewnego czasu mam problem z falującymi obrotami. falują w granicy od 900 do 700 obr i trzęsie autem jakby wypadał zapłon.
Wraz z mechanikiem wymieniłem już cewke na 1 cylindrze bo na vagu wyskakiwał bład wypadającego zapłonu po wymianie błąd znikł ale problem pozostał.
wymieniłem też wszystkie świece i czujnik położenia wałka rozrządu i nadal to samo.

proszę pomóżcie może wy macie jakieś pomysły???
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
grze-mar 
audi-maniak



Model: A4 B6
Silnik: 2.0 ALT
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Maj 2011
Wszystkie posty: 158



Piwa: 3/2
Skąd: Holandia, Ter Aar
Wysłany: Wto 27 Gru, 2016 16:18   
     



Spróbuj odpiąć przepływkę i zobacz czy jest różnica w pracy. Poza tym posprawdzaj dolot i odmę czy nie ma jakiś nieszczelności. W skrajnych przypadkach może być już wariator wykrwawiony. Jaki przebieg auta, jaki olej, czy ma problem ze startem na zimno?

pzdr
_________________
"...nie ma takiego gó***a, z którego nie dało by się wyjść..."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Wto 27 Gru, 2016 18:31   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



sprawdź zawór wariatora
sprawdź sondy i lewe powietrze
Auto nie ma LPG ?
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Thief11 


Model: a4
Silnik: alt
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: kombi
Dołączył: 27 Gru 2016
Wszystkie posty: 4



Skąd: Pleszew
Wysłany: Wto 27 Gru, 2016 20:15   
     



auto ma 200 tys przebiegu chyba :) problemów ze startem nie ma zadnych pali od razu zaznacze ze im cieplejszy silnik to objawy mniejsze i zadziej występują

auto nie ma instalacji LPG
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Sro 28 Gru, 2016 09:09   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



masz VAGa ? przydało by się mieć wgląd chociażby do bieżących parametrów.
sprawdzić nieszczelność no i ten regulator ciśnienia.
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Thief11 


Model: a4
Silnik: alt
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: kombi
Dołączył: 27 Gru 2016
Wszystkie posty: 4



Skąd: Pleszew
Wysłany: Sro 28 Gru, 2016 18:31   
     



mam vaga com. dałbyś mi trochę wskazówek jak i co mogę sprawdzić Vagiem.

a czy na przykład czujnik wału korbowego może dawać takie objawy ??
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
grze-mar 
audi-maniak



Model: A4 B6
Silnik: 2.0 ALT
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Maj 2011
Wszystkie posty: 158



Piwa: 3/2
Skąd: Holandia, Ter Aar
Wysłany: Sro 28 Gru, 2016 20:33   
     



Przepustnica może dawać takie objawy. Czyszczenie i ponowna adaptacja powinna pomóc.

Zawór wariatora bym wykluczył bo jeśli nie ma problemów z odpalaniem to raczej pierścienie ok i trzyma ciśnienie a jeśli nie daje błędu to elektrycznie też jest sprawny.

Sondy lambda nie powodują zakłóceń na biegu jałowym, raczej podczas jazdy dałyby o sobie znać i objawiłoby się to kontrolką na desce i większym spalaniem.

Ale najpierw sprawdź wizualnie czy nie ma jakiś nieszczelności tak jak ci piszemy a nie od razu z vag'iem lecisz. Spróbuj coś pokombinować i to opisz a my wtedy spróbujemy ci pomóc bo na razie widzę że tak na ślepo strzelamy.

pzdr
_________________
"...nie ma takiego gó***a, z którego nie dało by się wyjść..."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Czw 29 Gru, 2016 08:48   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



ALT ma sondę szerokopasmową.
wejdż VAGiem w bloki pomiarowe. Grupe 32 i 9. Na biegu jałowym, dobrze rozgrzany silnik. Podaj screena lub zdjęcie.
Grupe 2 też jak możesz. Na początek :)
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
bombellwr 


Model: A6 C5
Silnik: 2.8 ATQ
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Sedan
Wiek: 41
Dołączył: 15 Sty 2017
Wszystkie posty: 1



Skąd: Radom
Wysłany: Nie 15 Sty, 2017 12:22   
     



Witam czy ktoś mi podpowie jak to się nazywa ??
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
grze-mar 
audi-maniak



Model: A4 B6
Silnik: 2.0 ALT
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Maj 2011
Wszystkie posty: 158



Piwa: 3/2
Skąd: Holandia, Ter Aar
Wysłany: Nie 15 Sty, 2017 19:57   
     



W odpowiedzi na twoje pytanie jest to tzw kierownica kolektora dolotowego która zmienia geometrie dolotu.

Po drugie dziwnie wciąłeś się w temat.

A po trzecie to nawet się nie przedstawiłeś.

pzdr
_________________
"...nie ma takiego gó***a, z którego nie dało by się wyjść..."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Thief11 


Model: a4
Silnik: alt
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: kombi
Dołączył: 27 Gru 2016
Wszystkie posty: 4



Skąd: Pleszew
Wysłany: Sro 15 Lut, 2017 12:50   
     



ok Panowie naprawione po wielu chybionych diagnozach
udało się wszystkiemu winny był zawór wysokiego ciśnienia.
Dziękuje wszystkim za pomoc :) szczególnie jimv8
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Pytajnik, czyli zielono mi ;)

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów falujące obroty na jałowym biegu Audi a3
kołek Elementy silnika 12 Pon 27 Maj, 2013 13:16
pawcio
Brak nowych postów 2.7 TDI 190KM Drgania na biegu jałowym?
robkon3 Pozostałe tematy 15 Sob 07 Wrz, 2013 08:13
robkon3
Brak nowych postów Audi a4 b6 2.0 ALT wibracje na biegu ...
yozu Elementy silnika 7 Sro 28 Wrz, 2016 19:03
yozu
Brak nowych postów [A4 b5 2,4] Wibracje silnika na biegu...
paput Elementy silnika 8 Czw 01 Mar, 2012 23:25
paput
Brak nowych postów Mocne drgania na zimnym silniku, na b...
kris_nl Elementy silnika 0 Pią 18 Maj, 2012 15:24
kris_nl



[ Twoje IP to: 3.238.62.124, używasz: claudebot ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności