podczas powrotu z wakacji pedal sprzegla zrobil sie tak twardy ze nie szlo zmieniac biegow trzeba bylo go noga wcuskac i zaraz podnosic bo nie odbijal do gory . zauwazylem tez ze podczas dodoawania gazu obroty skakaly a potem zaraz spadaly wydaje mi sie ze spzregło sie slizgało .nadmieniam ze pzred wyjazdem wyspzreglik bylzalozony nowy LPR a sprzegło bylo zalozone niby po regeneracji .jak moze byc przyczyna usterki? prosze o pomoc
Pedal robi sie twardy jak jest uklad zapowietrzony lub wysprzeglik siada uzywane nie znaczy dobre
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
to był nowy wysprzeglik firmy Lpr. sprawdze jutro obys kolego mial racje
[ Dodano: Pon 31 Sie, 2015 18:58 ]
po sprawdzeniu okazalo sie ze mam pelnom plynu hamulcowego na wycieraczce okazalo sie ze pompka spzregla pekla czy to moze byc przyczyna twardego pedala sprzegła?
[ Dodano: Nie 06 Wrz, 2015 12:24 ]
po odpowietrzeniu sprzęgła pedał nadal jest twardy .jaka może być przyczyna czy trzeba wyjąć skrzynie
Siemka. Z tego co piszesz to raczej obstawiam że masz sprzęgło rozwalone. Napisałeś że jest po regeneracji. Szczerze powiem że za czasów PRL regenerowało się takie rzeczy bo ich po prostu nie było w sklepach. Teraz oryginał lub zamiennik nowy kupisz i śmiało możesz śmigać. A co do płynu na wycieraczce to możliwe że nie dało się wcisnąć sprzęgła i po prostu poprzez naciskanie nogą rozszczelnił się układ i coś puściło. Noga jest silna. Obstawiam że okładziny z tarczy sprzęgłowej się rozleciały. Ale bez dokładnego obejrzenia ciężko zgadywać. No i raczej skrzynia w dół. Pozdro Grzesiek
_________________ "...nie ma takiego gó***a, z którego nie dało by się wyjść..."
podczas powrotu z wakacji pedal sprzegla zrobil sie tak twardy ze nie szlo zmieniac biegow trzeba bylo go noga wcuskac i zaraz podnosic bo nie odbijal do gory . zauwazylem tez ze podczas dodoawania gazu obroty skakaly a potem zaraz spadaly wydaje mi sie ze spzregło sie slizgało .nadmieniam ze pzred wyjazdem wyspzreglik bylzalozony nowy LPR a sprzegło bylo zalozone niby po regeneracji .jak moze byc przyczyna usterki? prosze o pomoc
nie ma z tym dużo roboty, dasz sobię radę. Co prawda nie wiem jak to wygląda w C5, ale w innych modelach to jest tak
musisz odkręcić zbiorniczek wyrównawczy z płynem do chłodnicy i przestawić go deliktanie, by zrobić sobie miejsce i zobacyzć gdzie jest wysprzęglik. On jest na jednej śrubie z tego co pamiętam, odręcęcasz ją, odpczepiesz przewód. i już jesteś. Teraz tylko wymiana, złożenie, odpowietrzenie i można śmigać dalej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
[ Twoje IP to: 3.145.23.123, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.