Falujące obroty |
Autor |
Wiadomość |
bonczek87
Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2012 Wszystkie posty: 263
Postawił 6 piw(a) Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 18 Sie, 2015 21:06 Falujące obroty
|
|
|
Witam
Mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym podczas włączonej klimatyzacji na instalacji LPG, na benzynie falowanie jest bardzo małe w porównaniu do tego co jest na LPG, czy to wina źle ustawionej instalacji? Dodam że gdy wyłączę klimatyzację to przestaje falować..
Instalacja to STAG 4+, reduktor aCR czerwony a wtryski Tomassetto.. Auto nie pali dużo bo na klimatyzacji około 12 litrów gazu więc spoko.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję |
|
|
|
|
|
eleszet
..................
Model: A8 D3
Silnik: 4.2 BFM
Zasilanie: PB & LPG
Nadwozie: Limousine
Pomógł: 31 razy Dołączył: 31 Paź 2012 Wszystkie posty: 1655
Piwa: 79/18 Skąd: Dolny Śląśk
|
Wysłany: Sro 19 Sie, 2015 08:58
|
|
|
Faluje cały czas na klimie czy tylko kilka razy kiedy załącza się sprężarka klimatyzacji? |
_________________ Nie musisz dziękować - wystarczy kliknąć: "piwo" oraz "pomógł"
wszystko się da to tylko kwestia uporu...
|
|
|
|
|
|
bonczek87
Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2012 Wszystkie posty: 263
Postawił 6 piw(a) Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sro 19 Sie, 2015 12:35
|
|
|
Właściwie to cały czas na klimie mi faluja.. I cały czas słychać podczas falowania obrotów jakby ktoś dodawał lekko gazu.. |
|
|
|
|
|
eleszet
..................
Model: A8 D3
Silnik: 4.2 BFM
Zasilanie: PB & LPG
Nadwozie: Limousine
Pomógł: 31 razy Dołączył: 31 Paź 2012 Wszystkie posty: 1655
Piwa: 79/18 Skąd: Dolny Śląśk
|
Wysłany: Sro 19 Sie, 2015 13:40
|
|
|
Sprężarka klimatyzacji nie działa cały czas - chwilkę działa, później rozłącza się na sprzęgiełku po czym ponownie się uruchamia i tak cały czas. Przyjrzyj się czy czasem nie jest tak że obroty falują w momencie załączenia się sprężarki (charakterystyczny usłyszysz dźwięk - cyknięcie). Może się okazać że sprężarka robi chwilowy bardzo duży opór. |
_________________ Nie musisz dziękować - wystarczy kliknąć: "piwo" oraz "pomógł"
wszystko się da to tylko kwestia uporu...
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sro 19 Sie, 2015 15:06
|
|
|
masz klimatronik czy zwykla klime |
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi . |
|
|
|
|
|
bonczek87
Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2012 Wszystkie posty: 263
Postawił 6 piw(a) Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sro 19 Sie, 2015 19:01
|
|
|
klimatronik |
|
|
|
|
|
eleszet
..................
Model: A8 D3
Silnik: 4.2 BFM
Zasilanie: PB & LPG
Nadwozie: Limousine
Pomógł: 31 razy Dołączył: 31 Paź 2012 Wszystkie posty: 1655
Piwa: 79/18 Skąd: Dolny Śląśk
|
Wysłany: Sro 19 Sie, 2015 19:07
|
|
|
Zaobserwuj to o czym Ci pisałem. To jest prawdopodobne. Możesz też nagrać efekt i wrzucić tutaj aczkolwiek nie jest powiedziane że się uda rozpoznać po samym filmie.
Napisz też czy robiłeś skan wszystkich sterowników w pojeździe? |
_________________ Nie musisz dziękować - wystarczy kliknąć: "piwo" oraz "pomógł"
wszystko się da to tylko kwestia uporu...
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sro 19 Sie, 2015 19:29
|
|
|
to jesli to klimatronic ustaw na LO wtedy kompresor chodzi caly czas nie wylacza sie bo nie da rady schlodzic na lo kabiny do tak nieskiej tem i zobaczysz czy to winna klimy |
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi . |
|
|
|
|
|
bonczek87
Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2012 Wszystkie posty: 263
Postawił 6 piw(a) Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 10 Sty, 2016 19:49
|
|
|
Ponawiam temat:)
Zauważyłem że jednak obroty falują mi także przy wyłączonej klimatyzacji. nie jest to zawsze, zauważyłem że występuje to kiedy silnik się nagrzeje a nie jak jest zimny.. Czy może to być wina przepustnicy, chciałbym ją wyczyścić czy muszę się z czymś liczyć lub zakupić np uszczelkę?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
grze-mar
audi-maniak
Model: A4 B6
Silnik: 2.0 ALT
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Maj 2011 Wszystkie posty: 158
Piwa: 3/2 Skąd: Holandia, Ter Aar
|
Wysłany: Sro 13 Sty, 2016 22:14
|
|
|
Odłącz wtyczkę od przepływomierza i zobacz czy falują nadal obroty. Jeśli się wyrówna to przepływka do wymiany. |
_________________ "...nie ma takiego gó***a, z którego nie dało by się wyjść..." |
|
|
|
|
|
bonczek87
Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2012 Wszystkie posty: 263
Postawił 6 piw(a) Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sro 27 Sty, 2016 21:24
|
|
|
Co myślicie o przepływomierzu po regeneracji przez firmę Bosh:
http://www.noweczesci.pl/...86280210-249232
Będzie on pracował normalnie czy lepiej nie eksperymentować z takimi rzeczami i kupić tylko oryginał? |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 28 Sty, 2016 21:12
|
|
|
bonczek87 napisał/a: | Co myślicie o przepływomierzu po regeneracji przez firmę Bosh:
http://www.noweczesci.pl/...86280210-249232
Będzie on pracował normalnie czy lepiej nie eksperymentować z takimi rzeczami i kupić tylko oryginał? | uważam,że oryginał to oryginał, choć niejednokrotnie na życzenie klienta zakładałem zamiennik i jeszcze nie spotkałem się z wadliwym działaniem. |
_________________ Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
|
|
|
|
|
|
bonczek87
Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2012 Wszystkie posty: 263
Postawił 6 piw(a) Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 20 Lut, 2016 09:21
|
|
|
Niestety problem falowania obrotów występuje dalej po nagrzaniu auta. W linku poniżej filmik jak to u mnie wygląda w aucie:
http://wyslijto.pl/download/p6a8gr9p5p
Proszę o pomoc co robić dalej. |
|
|
|
|
|
eleszet
..................
Model: A8 D3
Silnik: 4.2 BFM
Zasilanie: PB & LPG
Nadwozie: Limousine
Pomógł: 31 razy Dołączył: 31 Paź 2012 Wszystkie posty: 1655
Piwa: 79/18 Skąd: Dolny Śląśk
|
Wysłany: Sob 20 Lut, 2016 23:57
|
|
|
Masz instalację LPG. Kiedy opisz jej komponenty ze szczególnym zwróceniem uwagi na wtryskiwacze i czas w którym był robiony przegląd każdego z nich. |
|
|
|
|
|
bonczek87
Model: Audi A4 B5
Silnik: 1.8T ANB
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Avant
Wiek: 36 Dołączył: 01 Sty 2012 Wszystkie posty: 263
Postawił 6 piw(a) Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 21 Lut, 2016 15:12
|
|
|
Czyli tak 28.06.2014 r. przy 253tys. km wymieniłem reduktor na ACR01, następnie zaczęły się problemy z wtryskiwaczami więc dałem do gazownika i zamiast założyć mi Hany to wcisnął za 300zł wtryskiwacze Tomasetto T01 14.08.2014r przy 254 tys km.
Obecnie mam najechane ponad 266tys km czyli zrobiłem około 12 tys km na tych wtryskiwaczach, myślisz że one robią tą złą robotę z falowaniem obrotów? Ogólnie też czuć różnicę nie wiem czy dużą ale trochę na pewno między LPG a benzyny..
Tak wygląda mapa po korekcie:
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|