Wysłany: Pią 24 Lip, 2015 09:13 AKU - falujące oborty po opdłaczeniu akumulatora
Witam
Kochani krótkie szybkie pytanie ( a własciwie dwa )))
ale najpierw ogólne info : silnik ACK 2,8 , auto A6 c4 1997rok - jak w opisie moim
Pare dni temu byłem u mechanika i spawał mi dziurke w wydechu . Przed spawaniem kazał odłączyc aku i dopiero wział sie do roboty. Po skonczeniu podłączyłem ponownie i pojechałem do domciu . I cóż dziwnego zauwazyłem : podczas jazdy przy zrzucaniu biegów przez skrzynie do najnizszego ( u mnie automat jest, ten najprostszy , zadne DSG czy takie tam ) obroty spadaja do pierwszej kreski od zera ( czyli pewnie jakies 300obr/min) i potem wraca do 900 obr/min i juz ladnie sie utrzymuje . Natomiast jak stoje , luz wrzucony i przegazuje go do 3-4-5 tys.obr i puszecze gaz , ladnie , plynnie spada do 900 obr/min i tak stoi juz )))))
Czy ktos ma wiedze czy to cos powaznego ? Czy po prostu ten typ tak ma ( chociaz wczesniej , przed robota , tego nie mialem ( przynajmniej nie zarejestrowałem takiego spadku obrotów podczas jazdy ......
Natomiast druga rzecz to tez dziwna sprawa : jak jest silnik zimny wsiadam , i ladnie odpala ....
Lecz gdy auto jest rozgrzane , na słoncu podczas próby odpalania rozrusznik kreci i nic ...... dopiero musze wcisnac ze dwa razy pedał gazu i dopiero zaskakuje ...... Myslslem że to pompka paliwa ale jakby byla padnieta to i zimny by nie zapalil ...... Dodam że silnik nie widział gazunku na oczy
Proszę wszystkich wiedzacych cos na ten temat o odpowiedz )) za co z góry dziekuje )))
BTW. orientujecie sie czy AKU 72AH wystarczy o silnika 1,9 TDI ? Tez oczywiscie w Audioli
_________________ A6 C4 2.8 Avant --> i wszystko w temacie
Aku ci starczy do 1.9 taki tylko zeby mial tez rozruch w miare duzxy i bedzie ok
co do tych obrotów to podlocz auto pod kompa najpierw bo tak to wrózenie z wusów
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
Aku ci starczy do 1.9 taki tylko zeby mial tez rozruch w miare duzxy i bedzie ok
co do tych obrotów to podlocz auto pod kompa najpierw bo tak to wrózenie z wusów
ok lukasz, tak myslalem ze bez kompa sie nie obejdzie
a ten rozruch kojarzy Ci sie z czyms ?
_________________ A6 C4 2.8 Avant --> i wszystko w temacie
Rozruch to sila z jaka moca kreci aku motorem a 72 to jego pojemnosc np ten pewnie ma 720 rozruchu np:)
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
Sądzę, że powodem problemów było (jest) odpięcie zasilania. Po odłączeniu zasilania powyżej 15min kasują się nastawy sterowników do wartości domyślnej. Sterowniki nauczą się jej ponownie w trakcie jazdy. Musisz pojeździć różnymi metodami eco czy bardziej dynamicznymi.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Myślę że na przykład adaptacja przepustnicy mogła by pomóc ale jeśli nie masz jak zrobić to tak jak Adi napisał pojeździć "chwilkę" i autko "nauczy" się wszystkiego od nowa
_________________ Nie musisz dziękować - wystarczy kliknąć: "piwo" oraz "pomógł"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum