Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
AKU - falujące oborty po opdłaczeniu akumulatora
Autor Wiadomość
wojtas255 


Model: A6 C4
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Wiek: 48
Dołączył: 14 Lip 2009
Wszystkie posty: 76



Postawił 4 piw(a)
Skąd: Radom
Wysłany: Pią 24 Lip, 2015 09:13   AKU - falujące oborty po opdłaczeniu akumulatora
     



Witam
Kochani krótkie szybkie pytanie ( a własciwie dwa :) )))
ale najpierw ogólne info : silnik ACK 2,8 , auto A6 c4 1997rok - jak w opisie moim :)
Pare dni temu byłem u mechanika i spawał mi dziurke w wydechu . Przed spawaniem kazał odłączyc aku i dopiero wział sie do roboty. Po skonczeniu podłączyłem ponownie i pojechałem do domciu . I cóż dziwnego zauwazyłem : podczas jazdy przy zrzucaniu biegów przez skrzynie do najnizszego ( u mnie automat jest, ten najprostszy , zadne DSG czy takie tam ) obroty spadaja do pierwszej kreski od zera ( czyli pewnie jakies 300obr/min) i potem wraca do 900 obr/min i juz ladnie sie utrzymuje . Natomiast jak stoje , luz wrzucony i przegazuje go do 3-4-5 tys.obr i puszecze gaz , ladnie , plynnie spada do 900 obr/min i tak stoi juz :) )))))
Czy ktos ma wiedze czy to cos powaznego ? Czy po prostu ten typ tak ma ( chociaz wczesniej , przed robota , tego nie mialem ( przynajmniej nie zarejestrowałem takiego spadku obrotów podczas jazdy ......

Natomiast druga rzecz to tez dziwna sprawa : jak jest silnik zimny wsiadam , i ladnie odpala ....
Lecz gdy auto jest rozgrzane , na słoncu podczas próby odpalania rozrusznik kreci i nic ...... dopiero musze wcisnac ze dwa razy pedał gazu i dopiero zaskakuje ...... Myslslem że to pompka paliwa ale jakby byla padnieta to i zimny by nie zapalil ...... Dodam że silnik nie widział gazunku na oczy :)

Proszę wszystkich wiedzacych cos na ten temat o odpowiedz :) )) za co z góry dziekuje :) )))


BTW. orientujecie sie czy AKU 72AH wystarczy o silnika 1,9 TDI ? Tez oczywiscie w Audioli :)
_________________
A6 C4 2.8 Avant --> i wszystko w temacie :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Łukasz83 zlw 
RS6 MTM



Model: A6 C6
Silnik: 3.0 TFSI
Zasilanie: PB
Nadwozie: AVANT
Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Gru 2013
Wszystkie posty: 1400



Piwa: 65/18
Skąd: ŁÓDZKIE
Wysłany: Pią 24 Lip, 2015 10:00   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F) Avant  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro  Avant  2011  



Aku ci starczy do 1.9 taki tylko zeby mial tez rozruch w miare duzxy i bedzie ok
co do tych obrotów to podlocz auto pod kompa najpierw bo tak to wrózenie z wusów :mrgreen:
_________________
Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO :*
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
wojtas255 


Model: A6 C4
Silnik: 2.8 ACK
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Wiek: 48
Dołączył: 14 Lip 2009
Wszystkie posty: 76



Postawił 4 piw(a)
Skąd: Radom
Wysłany: Pią 24 Lip, 2015 10:56   
     



Łukasz83 zlw napisał/a:
Aku ci starczy do 1.9 taki tylko zeby mial tez rozruch w miare duzxy i bedzie ok
co do tych obrotów to podlocz auto pod kompa najpierw bo tak to wrózenie z wusów :mrgreen:




ok lukasz, tak myslalem ze bez kompa sie nie obejdzie :)

a ten rozruch kojarzy Ci sie z czyms ? :)
_________________
A6 C4 2.8 Avant --> i wszystko w temacie :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Łukasz83 zlw 
RS6 MTM



Model: A6 C6
Silnik: 3.0 TFSI
Zasilanie: PB
Nadwozie: AVANT
Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Gru 2013
Wszystkie posty: 1400



Piwa: 65/18
Skąd: ŁÓDZKIE
Wysłany: Pią 24 Lip, 2015 15:44   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F) Avant  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro  Avant  2011  



Rozruch to sila z jaka moca kreci aku motorem a 72 to jego pojemnosc np ten pewnie ma 720 rozruchu np:)
_________________
Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO :*
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Pią 24 Lip, 2015 17:40   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Sądzę, że powodem problemów było (jest) odpięcie zasilania. Po odłączeniu zasilania powyżej 15min kasują się nastawy sterowników do wartości domyślnej. Sterowniki nauczą się jej ponownie w trakcie jazdy. Musisz pojeździć różnymi metodami eco czy bardziej dynamicznymi.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
eleszet 
..................



Model: A8 D3
Silnik: 4.2 BFM
Zasilanie: PB & LPG
Nadwozie: Limousine
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 31 Paź 2012
Wszystkie posty: 1655



Piwa: 79/18
Skąd: Dolny Śląśk
Wysłany: Pią 24 Lip, 2015 20:46   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A3 (Typ 8L) 5-drzw.   



Myślę że na przykład adaptacja przepustnicy mogła by pomóc ale jeśli nie masz jak zrobić to tak jak Adi napisał pojeździć "chwilkę" i autko "nauczy" się wszystkiego od nowa :)
_________________
Nie musisz dziękować - wystarczy kliknąć: "piwo" oraz "pomógł" :zdrowko:


wszystko się da to tylko kwestia uporu...

:ok:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Pytajnik, czyli zielono mi ;)

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [A2 1,6] Falujące obroty
grom546 Elementy silnika 27 Sro 05 Wrz, 2012 21:47
grom546
Brak nowych postów Falujące obroty
bonczek87 Elementy silnika 39 Pią 29 Lip, 2016 08:51
Stratoss
Brak nowych postów [Audi 100 C4 2.3 91.r] Falujące obroty ?
Stratoss Elementy silnika 62 Pią 19 Cze, 2015 17:36
1zaba20
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Audi A4 B5 LPG BRC falujące obroty
Problem
Adrianooo1994 Pozostałe tematy 14 Czw 13 Lis, 2014 21:39
eleszet
Brak nowych postów Falujące obr. na biegu jałowym
Thief11 Pytajnik, czyli zielono mi ;) 10 Sro 15 Lut, 2017 12:50
Thief11



[ Twoje IP to: 54.226.126.38, używasz: claudebot ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności