Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Kodowanie modułu kierownicy/przyuczanie nowego /zmienionego
Autor Wiadomość
Dawid231 
Dawid231


Model: Audi A4 B6
Silnik: 1,9 AWX
Zasilanie: ON
Nadwozie: AVANT
Wiek: 32
Dołączył: 20 Sty 2015
Wszystkie posty: 6



Skąd: Bolesławiec
Wysłany: Sob 24 Sty, 2015 18:20   Kodowanie modułu kierownicy/przyuczanie nowego /zmienionego
     



Witam! Mam zamiar zamontować sobie pełny fis i tempomat. Aby to zrobić jednak najpierw muszę zamienić mój stary moduł z oznaczeniem F ,który niestety posiadam na inny. Kupiłem taki z oznaczeniem N i podobno ma wszystko hulać itd. Teraz moje pytanie i wielka prośba zarazem;
-na co uważać przy montażu
-czy kluczyk ma być włożony podczas wymiany lub kodowania itd
-jak wprowadzić nr VIN do sterownika
- jak go zakodować
-jak przyuczyć nowy sterownik względem kąta skrętu kierownicy
-czy coś jeszcze ?
O tych rzeczach wiem ,że trzeba je zrobić a raczej wprowadzić w VAG com. Bardzo prosiłbym o łopatologiczne wytłumaczenie tego bo połączyć sie z autem heszcze umiem ale gdzie wejsc w VAG-u jakich pinów , wartosci i kodów użyć już zielonego pojęcia nie mam. Jeżeli ktoś jest w stanie mi to rozpisać kroczek po kroczku na PW to nawet zapłacę. Bardzo proszę o pomoc!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 25 Sty, 2015 12:10   Re: Kodowanie modułu kierownicy/przyuczanie nowego /zmienion
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Dawid231 napisał/a:
Witam! Mam zamiar zamontować sobie pełny fis i tempomat. Aby to zrobić jednak najpierw muszę zamienić mój stary moduł z oznaczeniem F ,który niestety posiadam na inny. Kupiłem taki z oznaczeniem N i podobno ma wszystko hulać itd. Teraz moje pytanie i wielka prośba zarazem;
-na co uważać przy montażu
-czy kluczyk ma być włożony podczas wymiany lub kodowania itd
-jak wprowadzić nr VIN do sterownika
- jak go zakodować
-jak przyuczyć nowy sterownik względem kąta skrętu kierownicy
-czy coś jeszcze ?
O tych rzeczach wiem ,że trzeba je zrobić a raczej wprowadzić w VAG com. Bardzo prosiłbym o łopatologiczne wytłumaczenie tego bo połączyć sie z autem heszcze umiem ale gdzie wejsc w VAG-u jakich pinów , wartosci i kodów użyć już zielonego pojęcia nie mam. Jeżeli ktoś jest w stanie mi to rozpisać kroczek po kroczku na PW to nawet zapłacę. Bardzo proszę o pomoc!

Pierwszy etap, to sprawdź i zapisz sobie kodowanie ABSu będzie potrzebne do wygenerowania loginu aby właściwie zakodować ABS po wymianie sterownika kolumny kierownicy.
Następny etap, to wymiana sterownika kolumny + montaż manetki. Po złożeniu całości włączamy zapłon i łączymy się z ze sterownikiem kolumny kierownicy (16) wchodzimy do adaptacji (10) ustawiamy kanał 081, odczyt, nowa wartość 00111, test, zapisz. Wychodzimy z adptacji, wchodzimy do kodowania (07) i wpisujemy wartość 00042. Jest to kodowanie przy standardowej kierownicy bez multifunkcji i tiptronica, Avant, Tempomat i BC. Wchodzimy do zakładki błędy kasujemy je i wychodzimy z sesji diagnostycznej sterownika kolumny kierownicy.
Następnie nawiązujemy sesję ze sterownikiem silnika (01) wchodzimy do zakładki login (11) i wpisujemy wartość 11463 dla aktywacji tempomatu. Teraz wchodzimy do wartości mierzonych (08) ustawiamy blok 006 i w ostatnim 4 okienku sprawdzamy stan tempomatu (załączony, wyłączony ruch manetką).
Po aktywacji tempomatu zostaje sprawa ABS, ESP. Trzeba będzie go zakodować oraz przyuczyć czujnik kąta skrętu. Pierwszy etap, to utworzenie loginu z oryginalnego kodowania ABS którego oczywiście nie podałeś, ale powinien wyglądać mniej więcej w ten sposób 09x55 (Audi A4, 1,9TDI z manualną skrzynią biegów) Literka x oznacza typ hebli możliwość od 2 do 6. Łączymy się z ABS (03), wchodzimy do zakładki login (11) i wpisujemy wygenerowana wartość. Po zalogowaniu wchodzimy do kodowania (07) i wpisujemy nasz stary oryginalny kod 04x55 i potwierdzamy. Następnie odczyt i kasowanie błędów. Wychodzimy z sesji wyłączamy zapłon. Temat kodowania załatwiony i zostaje przyuczenie czujnika kąta skrętu. Załączenie zapłonu (można uruchomić silnik) ponownie wchodzimy do zakładki ABS (03) login wpisujemy 40168 potwierdzamy i następnie wchodzimy do nastaw podstawowych (04) grupa 001, obracamy kierownicą około 30-45° w lewo lub w prawo i wracamy kierownicą na środek. W okienku powinna być wartość nie większa niż +/- 4,5°.
Powodzenia.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
grzegorzbanbury 


Model: A4
Silnik: BPW
Zasilanie: Olej napedowy
Nadwozie: Avant
Wiek: 45
Dołączył: 30 Mar 2015
Wszystkie posty: 1



Skąd: Zywiec
Wysłany: Wto 31 Mar, 2015 00:11   
     



Jako iz jest to moj pierwszy wpis wiec zaczne od pozdrowionek zeby sie podlizac :mrgreen: a teraz podepne sie pod temat o ile moge i chialbym zapytac czy majac audi a4 b7 2.0 dieselek avant w manualu jesli chodzi o kodowanie ABS moim loginem bedzie 09x55 ( x- nie wiem czym zastapic bo nie mam ksiazki ani naklejki w kole) a stary oryginalny kod do kodowania to ten 0004401 z dolu z ostatniego "szczytu" z VCDS-a ?

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.clb
Part No SW: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BF
Component: ESP8 FRONT H06 0140
Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
Coding: 0004401
Shop #: WSC 06335 000 00000
VCID: 2C57E23B8FFEEC7E18B-8079

No fault code found.

Zapomnialem napisac ze bede probowal dorzucic tempomat bo mialem "S" i dokupilem modul "N" wraz z manetka. Martwia mnie jeszcze te zera przy serial number czy to normalne ? bo wystepuja u mnie chyba przy 3 pozycjach ABS , INSTRUMENTS, i IMMO

z gory dzieki za pomoc :-) ;audi;
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Wto 31 Mar, 2015 08:41   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Dziwne to kodowanie. Ostatnie 2 miejsca mówią o typie silnika i skrzyni biegów. Powinno być 55 a nie 01 czyli w tym przypadku 4455. Wlepka powinna być wklejona pod tylna kanapą. Próbowałeś zmienić kodowanie na tempomat w tym module z S? Moduł z literką N jest dla modelu B6 i możesz mieć komplikacje np z multimedią.
P.S.
Do podlizywania się jest sumiennie wypełniony opis Audi łącznie z rokiem modelowym, a do witania inny dział. :-P
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
dario 


Model: A8
Silnik: 4,2
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Wiek: 58
Dołączył: 08 Paź 2015
Wszystkie posty: 12



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Bahrain
Wysłany: Pią 09 Paź, 2015 09:19   problem z ABS i trakcją po wymianie akumulatora - Q7
     



Czytam bo mam podobny problem...
Wymieniłem aku w moim Q7, 4.2 benzyna z 2008 roku. I na desce rozdzielczej mam świecace kontrolki kontroli trakcji i ABS. Nie mam VAGa, mam tylko MaxiSys firmy AUTEL. Próbowałem ustawić czujnik kąta skrętu ale nie mam loginu. Głupio powiedzieć ale nie odczytałem przed wymianą akumulatora.... Jak klikam na Login to później mam dostępne dwie wersje - 5 znaków lub 7 znaków.
Może mógłbym liczyc na wyjaśnienie jak mam sobie poradzić z moim problemem?
z góry dzięki :-)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Pią 09 Paź, 2015 10:26   Re: problem z ABS i trakcją po wymianie akumulatora - Q7
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



dario napisał/a:
Czytam bo mam podobny problem...
Wymieniłem aku w moim Q7, 4.2 benzyna z 2008 roku. I na desce rozdzielczej mam świecace kontrolki kontroli trakcji i ABS. Nie mam VAGa, mam tylko MaxiSys firmy AUTEL. Próbowałem ustawić czujnik kąta skrętu ale nie mam loginu. Głupio powiedzieć ale nie odczytałem przed wymianą akumulatora.... Jak klikam na Login to później mam dostępne dwie wersje - 5 znaków lub 7 znaków.
Może mógłbym liczyc na wyjaśnienie jak mam sobie poradzić z moim problemem?
z góry dzięki :-)

Nic nie kombinuj z ustawianiem i loginem tylko odpal brykę i zrób jazdę testową. Prędkość max 20km/h jazda w kółko - kierownica maksymalnie w lewo lub w prawo i kilkadziesiąt metrów na wprost. Czujnik sam się przyuczy.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
dario 


Model: A8
Silnik: 4,2
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Wiek: 58
Dołączył: 08 Paź 2015
Wszystkie posty: 12



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Bahrain
Wysłany: Pią 09 Paź, 2015 11:08   
     



OK, spróbuję zrobić tak jak mówisz. Najpierw kierownica na max w lewo i jazda w kółko później przejadę kawałek prosto i daję na maksa w prawo i znowu w kółko i później znowu na wprost.
Oby to poskutkowało... :-)
Oczywiście dam znać po powrocie z pustyni :-)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Pią 09 Paź, 2015 15:58   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Jazda po prostej nawierzchni - najlepiej jakiś plac. Ja robię zawsze w ten sposób jedno kółko w lewo, potem odbijam lekko w prawo i potem prostuję na około 20m - 30m
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
dario 


Model: A8
Silnik: 4,2
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Wiek: 58
Dołączył: 08 Paź 2015
Wszystkie posty: 12



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Bahrain
Wysłany: Sob 10 Paź, 2015 08:13   Re: problem z ABS i trakcją po wymianie akumulatora - Q7
     



Nic nie kombinuj z ustawianiem i loginem tylko odpal brykę i zrób jazdę testową. Prędkość max 20km/h jazda w kółko - kierownica maksymalnie w lewo lub w prawo i kilkadziesiąt metrów na wprost. Czujnik sam się przyuczy.[/quote]

witam o poranku,

ten trik nie zadziałał, zrobiłem dokładnie tak jak to opisałeś i nic.... może jednak będę musiał powalczyć z ustawieniami. Możesz mnie poprowadzić za rękę jak dziecko we mgle? :-)

pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 10 Paź, 2015 08:41   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Najpierw mi napisz jakie masz błędy w ABS.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
dario 


Model: A8
Silnik: 4,2
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Wiek: 58
Dołączył: 08 Paź 2015
Wszystkie posty: 12



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Bahrain
Wysłany: Sob 10 Paź, 2015 10:29   
     



Adi202 napisał/a:
Najpierw mi napisz jakie masz błędy w ABS.


już podaję ci kody:

03 Brakes 1 - 01486 system funktion test activated - tbd

16 Stering Column Electronics - 01044 - control modul incorrectly coded - tbd

pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 10 Paź, 2015 11:38   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Błąd ABS odnosi się do testu drogowego (jazda próbna). Zrób ponownie jazdę testową, ale... na suchej nawierzchni - żaden śnieg czy piasek na pustyni. Wszystkie 4 koła mają się kręcić z jednakową prędkością, ruszasz powoli i jedziesz z prędkością 15-20km/h.
Błąd elektroniki kierownicy nie jest istotny dla problemu ESP. Odnosi się tylko kodowania sterownika czyli aktualnego wyposażenia elektroniki kierownicy.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
dario 


Model: A8
Silnik: 4,2
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Wiek: 58
Dołączył: 08 Paź 2015
Wszystkie posty: 12



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Bahrain
Wysłany: Sob 10 Paź, 2015 15:47   
     



Adi202 napisał/a:
Błąd ABS odnosi się do testu drogowego (jazda próbna). Zrób ponownie jazdę testową, ale... na suchej nawierzchni - żaden śnieg czy piasek na pustyni. Wszystkie 4 koła mają się kręcić z jednakową prędkością, ruszasz powoli i jedziesz z prędkością 15-20km/h.
Błąd elektroniki kierownicy nie jest istotny dla problemu ESP. Odnosi się tylko kodowania sterownika czyli aktualnego wyposażenia elektroniki kierownicy.


witam ponownie :-)
poszukałem dużego , czystego asfaltowego placu (parking przy dużym centrum handlowym), zrobiłem tak jak pisałeś i bez zmian. przejechałem się kawałek po teście i wróciłem na ten parking. zrobiłem jeszcze raz to samo z tym że najpierw na max skret w lewo, póżniej na kx skret w prawo i później prosto. w obu przypadkach prędkość była pomiędzy 14 a 17 km/h. i po tej drugiej próbie też nic.... rece już mi opadają, ale należe do tych upartych ludzi i pytam się co dalej?
zauważyłem też że nie działają mi też przełączniki na kierownicy do systemu audio. Czy to może być jakoś połączone z problemem z ABS i kontrolą trakcji? A może powinienem go jeszcze raz przeskanować i wysłać ci wyniki?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 10 Paź, 2015 17:43   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Znalazłem film jak zrobić test może to Ci pomoże.

Jeżeli ponownego testu nie przejdzie, to trzeba będzie przyuczać przez OBD.
Brak pracy przełączników Audio ma związek tylko z błędem kodowania elektroniki kierownicy.
Odczytaj kodowanie elektroniki kierownicy i wklej na forum.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
dario 


Model: A8
Silnik: 4,2
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Wiek: 58
Dołączył: 08 Paź 2015
Wszystkie posty: 12



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Bahrain
Wysłany: Wto 13 Paź, 2015 08:48   
     



Adi202 napisał/a:
Znalazłem film jak zrobić test może to Ci pomoże.

Jeżeli ponownego testu nie przejdzie, to trzeba będzie przyuczać przez OBD.
Brak pracy przełączników Audio ma związek tylko z błędem kodowania elektroniki kierownicy.
Odczytaj kodowanie elektroniki kierownicy i wklej na forum.


Wszystko zrobione tak jak na filmie. Próbowałem kilka razy. I ciagle nic. ciągle te same błędy.... Ratunku ! :-)

[ Dodano: Wto 13 Paź, 2015 11:54 ]
07 - DISPLAY CONTROL UNIT
CODING - przesyłam zdjecie

[ Dodano: Wto 13 Paź, 2015 11:56 ]
nie przeszedł załącznik za pierwszym razem

[ Dodano: Wto 13 Paź, 2015 11:58 ]
ma jakiś problem z przesłąniem załącznika więc wpisze po prostu ręcznie

SOFTWARE CODING 0002002
WSC: 00020
IMP: 00767
COMPONENT 0090394

[ Dodano: Wto 13 Paź, 2015 12:05 ]
16 - TREERING COLUMN ELEKTRONICS
CODING:
SOFTWARE CODING: 0111102
WSC: 31414
IMP: 00790
COMPONENT: 0111102

[ Dodano: Wto 13 Paź, 2015 12:10 ]
mam też błąd w
61 - BATTERY REGULATION
błąd - 03041 - passive/sporadic - energy management active - tbd
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Elektryka i elektronika

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [A4 2002r] Problem z kodowaniem moduł...
bishop Elektryka i elektronika 15 Sob 10 Cze, 2017 08:01
Łukasz83 zlw
Brak nowych postów Kodowanie kierownicy MFSW w 00 sterow...
uszek Czujniki, kody i schematy 1 Sob 18 Paź, 2014 08:15
Adi202
Brak nowych postów Dołożenie modułu bt
jano04 GPS i GSM 3 Sro 03 Kwi, 2019 08:22
Adi202
Brak nowych postów wymiana modułu BCM
jano04 Elektryka i elektronika 2 Wto 03 Gru, 2019 21:00
jano04
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Premiera nowego A8 30.11.2009
krzysiekg65 Z ostatniej chwili 30 Sob 16 Sty, 2010 00:14
krzysiekg65



[ Twoje IP to: 44.199.241.53, używasz: claudebot ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności