A więc.
Chcę z przodu zarzucić wydajniejsze hamulce. Co prawda hamulce w moim aucie nie dostają jakoś mocno popalić bo nie męczę auta. Założyłem ten temat gdyż chcę się dowiedzieć jakie zabiegi i co za tym idzie koszty mnie czekają.
Na tą chwilę chcę wymienić tylko przód bo tył mam nowy. Fakt faktem z tyłu nie poszalałem bo założone mam jakieś taniochy ale to była sytuacja awaryjna a w sklepie nie mieli ATE albo TRW więc wziąłem co było z myślą że jak będzie lipa to wymienię ale jestem zdziwiony bo jest OK więc na razie zostawiam. Druga sprawa tył hamuje mniej więc może dlatego nie odczuwam tragedii. W każdym razie do hamulców z przodu chcę podejść konkretnie i zrobić to jak należy.
Moje pierwsze pytanie brzmi:
czy dobrze myślę aby rozglądać się za hamulcami z eSy?
Jak już kiedyś skończę przeróbki (jeśli się uda ) to auto nie będzie miało więcej jak 220KM. Zakładam od 200-220KM.
W eSie 210KM montowane były już tarcze 312 a ja mam teraz 180KM i mam tarcze 288.
Jak to widzicie?
EDYCJA:
Aa i jeszcze jedno. Kurdę mam dwa komplety alusów z nowymi oponami 15". Gdybym zmienił tarcze na 312 to lipa? Najmniej 16"?
Pomóżcie mi proszę bo ten temat jest dla mnie o tyle istotny że zaświeciła mi się kontrolka od klocków i chcę już zmienić klocki i tarcze i muszę zdecydować czy zostawiam takie jakie mam czy zmieniam na inne.
_________________ Nie musisz dziękować - wystarczy kliknąć: "piwo" oraz "pomógł"
Przyspieszyć jest łatwiej niż wyhamować. Rozsądniej będzie zamontować 312 (1LT). To samo montowane jest w TT i daje radę.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Jeśli chodzi o mnie to nie jeżdżę od pewnego czasu szybko. Lubię przyspieszenie do 100
Oczywiście są sytuacje że jadę szybciej ale bardzo rzadko. Szykując się na zmianę muszę kupić to:
http://allegro.pl/hamulce...4977226069.html
Gość pisze tam że zwrotnice też trzeba... Kurdę a ja mam nowe łożyska... To jak to jest trzeba całość jak na zdjęciach czy nie?
_________________ Nie musisz dziękować - wystarczy kliknąć: "piwo" oraz "pomógł"
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
kiedyś patrzyłem do golfa 4 za tymi zwrotnicami i z tego co pamietam to w etce pisało coś ze trzeba było zmienić zwrotnice tylko nie pamietam czy z 256 na 312 czy 280 na 312.
Zaraz poszukam
[ Dodano: Sro 21 Sty, 2015 18:28 ]
EDIT
Wychodzi ze zwrotnice w A3 są takie same dla kazdej wersji z silnikiem ale AUM, AUQ, ASZ, AQA, APP, ARZ, AJQ, AGU
Adi napisał też że teoretycznie nie powinno być potrzeby wymiany zwrotnicy co mnie pociesza bo zmieniałem w swojej łożyska dwa z przodu i szkoda by mi tego było.
W teorii powinno mi zgrać.
Chyba kupię to o czym piszemy i będzie temat załatwiony od A-Z jak należy. Zawsze to bezpieczeństwo większe.
Jeszcze ciekawi mnie kwestia otworu centrującego czy będzie taki sam?
A czy fele 15" wejdą na 312 tarczę? Bo coś mnie się zdaje że chyba już 16" trzeba zapodać bo to mi by nie było na rękę. Nasze piękne drogi każą mi jeździć na 15"...
_________________ Nie musisz dziękować - wystarczy kliknąć: "piwo" oraz "pomógł"
Ta felga mnie boli... Oznaczało by to że dwa komplety alusów z nowymi oponami mam do sprzedania a nikt nie da mi za to tyle żeby się to opłaciło...
A jest jakiś inny sposób na to żeby zwiększyć siłę hamowania na tarczy 288?
...
ale jaja mam dylemat... jest jakaś alternatywa? Czy nie ma żadnej?
_________________ Nie musisz dziękować - wystarczy kliknąć: "piwo" oraz "pomógł"
W katalogu występują 3 rodzaje zwrotnic. 2 pierwsze są dla mniejszych tarcz. 3 typ jest dla tarcz 288mm.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Mówiąc o trzecim typie masz na myśli części o numerze ETKA:
1J0 407 255 AH
1J0 407 256 AH
Jeśli Cię dobrze rozumiem to mam u siebie właśnie te dwie zwrotnice (lewa i prawa).
Ale nie mogę znaleźć info jaka zwrotnica jest pod 312mm.
Znalazłem że w TT jest zwrotnica i numerze 8N0 407 255 E i 8N0 407 256 E ale nie mam info czy ta zwrotnica to to samo co moja tylko inny numer z uwagi na inny model autka.
_________________ Nie musisz dziękować - wystarczy kliknąć: "piwo" oraz "pomógł"
wszystko się da to tylko kwestia uporu...
Ostatnio zmieniony przez eleszet Czw 22 Sty, 2015 11:26, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
[ Twoje IP to: 3.145.60.166, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.