Wysłany: Pon 07 Kwi, 2014 07:31 Brak mocy przy przyspieszaniu
Witajcie. Wczoraj zaobserwowałem problem ze swoim samochodem. Jak co każda niedziela ruszyłem w trasę 220 km. Od samego początku jak ruszyłem auto nie miało mocy. Ciągnął jak jakiś stary diesel bez turbiny. Umęczyłem się, ale dojechałem. Co najlepsze, gdy go zgasiłem podczas przerwy i zapaliłem to już miał moc, ale tak około 70 km/h poczułem pod pedałem takie puknięcie czy coś i moc auto odebrało. Czy ktoś ma jakieś pomysły, od czego mam zacząć? Chciałem nadmienić, że nie wymieniałem filtra paliwa, ale nie wiem, czy to ma jakieś większe znaczenie w takim konkretnym przypadku. Żadne kontrolki mi się nie paliły. Co tutaj by dodać, auto ma 186000 km przebiegu bez kręcenia. Konkretny model to Audi A3 8L 1.9 TDI (110km), rocznik 2000. Może ktoś coś doradzi?
Podłacz pod vaga i podaj błedy na forum wtedy bedzie mozna cos wiecej ci doradzic
_________________ Niech bedzie pochwalony naped QUATTRO
Szóstego dnia Bóg stworzył silnik diesla tak się uradował tą doskonałością że siódmego dnia stworzył do niego Audi .
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Czekam, aż przyjdzie kabelek. Tymczasem sprawdziłem auto jeszcze raz, wyjechałem na trasę, depnąłem go i gdzieś przy 2400 obrotów na piątym biegu (prędkość ok. 90-100 km/h) znowu poczułem odcięcie mocy. Zastanawiam się czy zanim mi przyjdzie kabelek czy mogę coś sprawdzić pod maską.
Prawdopodobnie turbina ci przeładowuje i odcina moc. Sprawdzisz to przy pomocy laptopa i kabla.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Chciałem sprawdzić sobie to wejście OBD, ale pod zdjęciu zaślepki było puste miejsce i palcem w środku coś tam wyczuwałem. Musiało kiedyś komuś wpaść. Jak się do niego dostać? Co trzeba zdjąć i w jakiej kolejności?
[ Dodano: Pon 07 Kwi, 2014 22:07 ]
Mam to auto od 3 tygodni. Rozmawiałem z poprzednim właścicielem i filtr paliwa wymieniany był jakieś 2,5 roku temu. Może to też być jakaś przyczyna?
[ Dodano: Czw 10 Kwi, 2014 18:29 ]
Mam logi i logi dynamiczne z 011 i 003 (z tego drugiego nie udało mi się zrobić do końca bo go przytkało i nie mogłem dojść do 4500 obrotów).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum