Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6 3,0] Dymi z wydechu.
Autor Wiadomość
bastek71 


Model: a6
Silnik: 3,0
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: avant,quattro
Dołączył: 22 Sty 2013
Wszystkie posty: 13



Skąd: grudziadz
Wysłany: Pią 22 Lis, 2013 18:02   [A6 C6 3,0] Dymi z wydechu.
     



Witam panowie opisze moj problem autko od czasu do czasu zaczelo dymic raz na jakis czas,dymi 5-6 sekunt i przestaje dodam z jezdze prawie tylko po miescie przez ostatnie 4 m-c 3-4 razy zapalila mi sie kontrolka od DPF ale po 5 min. zgasa olej podniusl sie do max.Olej wymienilem chociaz jeszcze nie bylo na niego czas przejechalem okolo 10tys.Trzy dni bylo ok ale dzisiaj wracajac z pracy znow w lusterku zauwazylem ze sie dymi tak jak wczesniej .Prosze o jakies sugestie.Czy dpf wywalic czy go wymienic czy moze przyczyna lezy gdzie indziej.Zgory dziekuje.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6850



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Pią 22 Lis, 2013 18:27   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



zamiast wywalać,lepiej wypalic...
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
bastek71 


Model: a6
Silnik: 3,0
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: avant,quattro
Dołączył: 22 Sty 2013
Wszystkie posty: 13



Skąd: grudziadz
Wysłany: Pią 22 Lis, 2013 19:25   
     



Pasiak napisał/a:
zamiast wywalać,lepiej wypalic...

Na autostradzie bylem juz duzo razy jest lepiej przez 3-4 dni potem to samo A na komputerowym jeszcze nie bylem ale mam problem u mnie nic nie ma musze jechac do Torunia lub Bydgoszczy ale to tylko mi zostaje ASO:Czy mozna jakos inaczej moze sam kupie program ale niewiem jaki moze cos polecisz.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Sergio 



Model: B4
Silnik: 2,0 ABK
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Sedan
Zaproszone osoby: 9
Pomógł: 6 razy
Wiek: 50
Dołączył: 12 Maj 2009
Wszystkie posty: 2789



Piwa: 105/75
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią 22 Lis, 2013 19:34   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi 80 B4 (Typ 8C)   



bastek71 napisał/a:
na komputerowym jeszcze nie bylem ale mam problem u mnie nic nie ma musze jechac do Torunia lub Bydgoszczy

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że w Grudziądzu nie ma diagnostyki komputerowej.
http://www.zumi.pl/diagno...312/18.690752/6
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
bastek71 


Model: a6
Silnik: 3,0
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: avant,quattro
Dołączył: 22 Sty 2013
Wszystkie posty: 13



Skąd: grudziadz
Wysłany: Pią 22 Lis, 2013 19:41   
     



Sergio napisał/a:
bastek71 napisał/a:
na komputerowym jeszcze nie bylem ale mam problem u mnie nic nie ma musze jechac do Torunia lub Bydgoszczy

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że w Grudziądzu nie ma diagnostyki komputerowej.
http://www.zumi.pl/diagno...312/18.690752/6

Djagnostyka jest ale jakos vaga szukalem to nieznalazlem ostatnio bylem to mieli taki duzy ale boscha z vagiem czy vas naprawde jest ciezko chyba ze I takim moge?I podales mi adres ktorych znam I maja boscha
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
szynszylek 
And justice for All



Model: A3
Silnik: 1.9 BLS
Zasilanie: diesel
Nadwozie: hatchback
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 12 Maj 2009
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2672



Piwa: 136/180
Skąd: WE / RZ / Biesy i Czady
Wysłany: Pią 22 Lis, 2013 20:35   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A3 (Typ 8P) 3-drzw.   



Piszesz, ze auto Ci dymi. Filtr DPF sklada sie z systemu wielu odpowiednio ustawionych kanalikow i sluzy odkladaniu sie sadzy. Przepalic filtr jest stosunkowo latwo - duza predkosc, wysokie obroty i niezmienianie biegu. Piszesz, ze przepalales na autostradzie - auto powinno solidnie zadymic i to w czarnym kolorze.
DPF to bardzo droga zabawka - koszty wymiany ida w tysiace (jezeli chce sie jezdzic na oryginale). Podobnie jak Koledzy sugeruje solidna diagnostyke w celu ustalenia, gdzie lezy problem z filtrem. Sprawy nie ma co lekcewazyc, poniewaz mozesz trwale uszkodzic silnik, a nawet go zatrzec (poprzez podnoszacy sie poziom oleju - typowa bolaczka diesli z przytkanym DPFem).
_________________
Gość
pozdrawiam serdecznie



Samo skur*****stwo na tym świecie.
Skur*****stwo i pogarda.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 23 Lis, 2013 00:02   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Jaki masz przebieg? Od tego trzeba zacząć. Powinieneś sprawdzić poziom sadzy w filtrze oraz stan wtryskiwaczy. To oczywiście sprawdzi się przez OBD. Dodatkowo sprawdź turbinę czy nie chlapie olejem. Przy takiej usterce nigdy nie doczyścisz DPFa.
Aby wypalić filtr cząstek stałych muszą być spełnione odpowiednie warunki - temperatura silnika powyżej 80stC, minimum 1/4 zbiornika paliwa oraz prędkość przynajmniej 60km/h i jechać, jechać i jechać - nie wyłaczać silnika przed ukończeniem regeneracji. Nie dodawać gazu i nie hamować silnikiem - jak masz tempomat, to ustaw sobie jedną prędkość najlepiej 90km/h i w drogę. Podstawa sukcesu, to zapoznać się z usterkami. Jeżeli masz tylko przepełniony filtr, to jest to do ogarnięcia pod warunkiem, że zapełnienie nie przekroczyło 60%. Jeżeli przekroczyło, to na aucie go nie zreanimujesz ponieważ groziłoby to pożarem dlatego w programie założona jest blokada.
Byłoby zajebi**ie abyś również uzupełnił profil lub jeżeli się wstydzisz napisał w temacie o jaki rocznik A6 chodzi. W większości tych pierwszych modeli jest wada w oprogramowaniu sterownika silnika i żadna wymiana filtra czy czujnika różnicy ciśnień służącego do pomiaru zapełnienia nie pomoże dopóki nie zrobi się update softu. Dziękuję za uwagę.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
bastek71 


Model: a6
Silnik: 3,0
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: avant,quattro
Dołączył: 22 Sty 2013
Wszystkie posty: 13



Skąd: grudziadz
Wysłany: Sob 23 Lis, 2013 01:16   
     



Adi202 napisał/a:
Jaki masz przebieg? Od tego trzeba zacząć. Powinieneś sprawdzić poziom sadzy w filtrze oraz stan wtryskiwaczy. To oczywiście sprawdzi się przez OBD. Dodatkowo sprawdź turbinę czy nie chlapie olejem. Przy takiej usterce nigdy nie doczyścisz DPFa.
Aby wypalić filtr cząstek stałych muszą być spełnione odpowiednie warunki - temperatura silnika powyżej 80stC, minimum 1/4 zbiornika paliwa oraz prędkość przynajmniej 60km/h i jechać, jechać i jechać - nie wyłaczać silnika przed ukończeniem regeneracji. Nie dodawać gazu i nie hamować silnikiem - jak masz tempomat, to ustaw sobie jedną prędkość najlepiej 90km/h i w drogę. Podstawa sukcesu, to zapoznać się z usterkami. Jeżeli masz tylko przepełniony filtr, to jest to do ogarnięcia pod warunkiem, że zapełnienie nie przekroczyło 60%. Jeżeli przekroczyło, to na aucie go nie zreanimujesz ponieważ groziłoby to pożarem dlatego w programie założona jest blokada.
Byłoby zajebi**ie abyś również uzupełnił profil lub jeżeli się wstydzisz napisał w temacie o jaki rocznik A6 chodzi. W większości tych pierwszych modeli jest wada w oprogramowaniu sterownika silnika i żadna wymiana filtra czy czujnika różnicy ciśnień służącego do pomiaru zapełnienia nie pomoże dopóki nie zrobi się update softu. Dziękuję za uwagę.

Profil uzupelnie rocznik 2006 silnik asb przebieg 174000 pewny nowy kupil ojciec teraz mam japzdr
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 23 Lis, 2013 01:28   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



W takim razie łapiesz się jeszcze na problemy z EDC. Poszukaj jakiś warsztat w którym mógłbyś zrobić konkretny odczyt danych sterownika silnika. Nr ETKA, wersję softu o błędach już nie wspominam.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
bastek71 


Model: a6
Silnik: 3,0
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: avant,quattro
Dołączył: 22 Sty 2013
Wszystkie posty: 13



Skąd: grudziadz
Wysłany: Sro 19 Lut, 2014 18:39   Dymi
     



Witam ostatni temat rozwiazany problemy byly z dpf zapchany byl w 72% ale problem powrocil jesli chodzi o dymienie tylko ze teraz zauwazylem i wode bezbarwna i bezsmakowa (probowalem ale tylko kropelke)Zadymi tylko na niedogrzanym silniku Dodam ze dym bialy a ze zbiorniczka nic nie ubywa stan taki sam od roku.Moze ktos ma jakas rade-z gory dziekuje.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Sro 19 Lut, 2014 18:44   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



wygląda na opis standardowo skondensowanej wody w wydechu.
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
bastek71 


Model: a6
Silnik: 3,0
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: avant,quattro
Dołączył: 22 Sty 2013
Wszystkie posty: 13



Skąd: grudziadz
Wysłany: Sro 19 Lut, 2014 18:49   Dymi
     



Dzieki ale zabardzo nie rozumiem .A dzieje sie tak i ona niechce wyparowac pogonilem auto na autostradzie i po 3-4 dniach znow zadymilo nie odrazu tylko po jakis 5 km. i to sie powtarza a jak auto postoi to widze malutka plame pod koncowkami one pozniej wyparowoja i sladu nie ma ze tam auto stalo-moge cos z tym zrobic.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Sro 19 Lut, 2014 19:07   Re: Dymi
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



bastek71 napisał/a:
Dzieki ale zabardzo nie rozumiem .A dzieje sie tak i ona niechce wyparowac pogonilem auto na autostradzie i po 3-4 dniach znow zadymilo nie odrazu tylko po jakis 5 km. i to sie powtarza a jak auto postoi to widze malutka plame pod koncowkami one pozniej wyparowoja i sladu nie ma ze tam auto stalo-moge cos z tym zrobic.


w układzie wydechowym skrapla się woda która jest zawarta w spalinach. Nic nadzwyczajnego dla aut które robią małe przebiegi. Zima i chłodniejsze okresy powodują że problem z wodą w układzie wydechowym narasta gdyż układ wydechowy jest wychłodzony i trudniej go rozgrzać. Również powietrze zawiera większej wilgoci.
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
bastek71 


Model: a6
Silnik: 3,0
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: avant,quattro
Dołączył: 22 Sty 2013
Wszystkie posty: 13



Skąd: grudziadz
Wysłany: Sro 19 Lut, 2014 19:40   Re: Dymi
     



jimv8 napisał/a:
bastek71 napisał/a:
Dzieki ale zabardzo nie rozumiem .A dzieje sie tak i ona niechce wyparowac pogonilem auto na autostradzie i po 3-4 dniach znow zadymilo nie odrazu tylko po jakis 5 km. i to sie powtarza a jak auto postoi to widze malutka plame pod koncowkami one pozniej wyparowoja i sladu nie ma ze tam auto stalo-moge cos z tym zrobic.


w układzie wydechowym skrapla się woda która jest zawarta w spalinach. Nic nadzwyczajnego dla aut które robią małe przebiegi. Zima i chłodniejsze okresy powodują że problem z wodą w układzie wydechowym narasta gdyż układ wydechowy jest wychłodzony i trudniej go rozgrzać. Również powietrze zawiera większej wilgoci.
Dzieki poczekam na lepsza pogode.A teraz mi sie przypomina ze takie plamy wody byly wczesniej ale wtedy dymu nie zauwazylem.Ale fakt jest jeden to auto jezdzi tylko po miescie wyskakuje dalej tylko na swieta i wakacje.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
michael-laski 


Model: a6
Silnik: 3.0
Zasilanie: olej napedowy
Nadwozie: avant
Dołączył: 30 Sie 2014
Wszystkie posty: 1



Skąd: Wałcz
Wysłany: Sob 30 Sie, 2014 18:16   
     



witam panowie :-| moja malenka dymi caly czas :( podczas postoju na rozgrzanym silniku daje ostro , na poczatku problem polegal na tym ze przybywalo oleju , auto wstawilem na badania do warsztatu gdzie zajmuja sie wycinaniem DPF stalo 2 dni i stwierdzili , ze DPF jest zapchany ale nie jakos powaznie , sprawdzili tez wtryski i stwierdzil ze czyste , po wywaleniu filtra dymi , wstawilem do warsztatu zajmujacego sie wtryskami , myslalem już a raczej bylem pewny WTRYSKI do wymiany :/ a tu telefon ( wtryski sa sprawne ) nie mam pojecia o co chodzi :( nie swieci sie zadna kontrolka "nic" "0" kolega elektryk wynalazl mi blad egr recyrkulacji spalin jestem terza w szwajcarii i nie mam pojecia co to moze byc :( pomocy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Układ dolotowy i wydechowy

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [S4 C4 2.2T] Grzeje się, dymi...
S4owner Pozostałe tematy 14 Sro 07 Lis, 2012 20:04
S4owner
Brak nowych postów [a6 c4 2.5 tdi 140 KM] mod wydechu
Piotrek_86 Chiptuning i tuning mechaniczny 1 Czw 12 Mar, 2015 23:31
PITER82
Brak nowych postów Dymek z wydechu V8
kapsel Elementy silnika 0 Sro 19 Cze, 2013 00:33
kapsel
Brak nowych postów Metaliczne dudnienie z wydechu [B4 2,0]
Sergio Układ dolotowy i wydechowy 21 Wto 22 Mar, 2011 10:51
Sergio
Brak nowych postów audi a4 1.8T falujące obroty,dymi na ...
metakometa Elementy silnika 5 Pon 23 Gru, 2013 09:58
gregor10



[ Twoje IP to: 3.143.237.52, używasz: claudebot ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności