Wysłany: Nie 17 Mar, 2013 17:14 problem z nierówna praca 2.6 v6
witam wszystkich miłosnikow audi mam problem z 2.6 ABC . przerywa na benzynce i gazie.... podkreslam ze wszystko wymienione swiece,kable na beru...sprawdzane cewki,czujnik temp do ecu, wymienione sondy bo nie chodzily i byly bledy,....zostala przepustnica ale nigdy nie mialem z przepustnica do czynienia...lub jakies wezyki podcisnieniowe zatkane lub przerwane...pomocy
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
witam cie ..mowisz ze to moze byc czujnik g28....bo zadne bledy nie wyskakuja o czujniku....jak sie stoi przy silniku to na glos silnik pracuje ok,ale przy wydechu slychac nierowna prace,,,trzepie buda i szarpie jak jade na 5 stala predkoscia....wymienione filtry gazowe,filtr paliwa........jak dzis odpalilem i chodzil na ssaniu pelnym...i doslownie leciutko dodalem gazu i wskoczyl na 2 tys.obr. i dopiero po 30sec.zszedl do 1.500.....
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Witam. mam podobny problem z silnikiem 2.8 AHH automat. Falują obroty na biegu jałowym i do 2000 obr/min jest odczuwalna nie równa praca. tak samo jest kiety jade do tych 2000 obr cuc ze cos jest nie tak. ale jak wchodzi wskazówka na te 2000 wtedy czuje ze zaczyna równiej pracowac i miał wiecej mocy. jakby ktoś mógł cos doradzic
co mozna sprawdzi. świece sa wymienione a na kablach gołym okiem nie widac przebicia.
no tak, nawet podkładka z otworami pod blokadę była źle założona, i dopiero dobry mechanik to zauważył, a silnik normalnie odpalał i nie było błędów, tylko silnik się trząsł.
_________________ wiele serc, jedno bicie - tylko AUDI ponad życie
Witam cię Gość
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
[ Twoje IP to: 13.59.227.111, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.