Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
problem z nierówna praca 2.6 v6
Autor Wiadomość
kincza 


Model: audi a4 2.6 v6
Silnik: ABC
Zasilanie: B,G.
Nadwozie: avant
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lis 2012
Wszystkie posty: 12



Skąd: radomsko
Wysłany: Nie 17 Mar, 2013 17:14   problem z nierówna praca 2.6 v6
     



witam wszystkich miłosnikow audi :mrgreen: mam problem z 2.6 ABC . przerywa na benzynce i gazie.... podkreslam ze wszystko wymienione swiece,kable na beru...sprawdzane cewki,czujnik temp do ecu, wymienione sondy bo nie chodzily i byly bledy,....zostala przepustnica ale nigdy nie mialem z przepustnica do czynienia...lub jakies wezyki podcisnieniowe zatkane lub przerwane...pomocy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 17 Mar, 2013 23:37   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Zapomniałeś o czujniku wału G28.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kincza 


Model: audi a4 2.6 v6
Silnik: ABC
Zasilanie: B,G.
Nadwozie: avant
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lis 2012
Wszystkie posty: 12



Skąd: radomsko
Wysłany: Pon 18 Mar, 2013 07:10   ....
     



:-/ witam cie ..mowisz ze to moze byc czujnik g28....bo zadne bledy nie wyskakuja o czujniku....jak sie stoi przy silniku to na glos silnik pracuje ok,ale przy wydechu slychac nierowna prace,,,trzepie buda i szarpie jak jade na 5 stala predkoscia....wymienione filtry gazowe,filtr paliwa........jak dzis odpalilem i chodzil na ssaniu pelnym...i doslownie leciutko dodalem gazu i wskoczyl na 2 tys.obr. i dopiero po 30sec.zszedl do 1.500..... :-?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Pon 18 Mar, 2013 10:41   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



podmien cewki z innego.
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
kincza 


Model: audi a4 2.6 v6
Silnik: ABC
Zasilanie: B,G.
Nadwozie: avant
Wiek: 37
Dołączył: 27 Lis 2012
Wszystkie posty: 12



Skąd: radomsko
Wysłany: Pon 18 Mar, 2013 10:46   
     



cewki juz byly podmieniane i nadal to samo sie dzieje....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6850



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Pon 18 Mar, 2013 14:44   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



a jak wyglada spalanie?
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
rtoip_2004 



Model: 100 C4 Quattro
Silnik: AAH
Zasilanie: BP + LPG
Nadwozie: Avant
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Cze 2010
Wszystkie posty: 137



Skąd: Hrubieszów
Wysłany: Pon 18 Mar, 2013 18:39   
     



Prześwietl silniczek krokowy, próbowałeś go odpiąć?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Leo_S2 
Fire Walk With Me!


Model: Audi Coupe S2
Silnik: 2.2T 20v
Zasilanie: V-power Racing
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 10 Sie 2012
Wszystkie posty: 26



Skąd: Poznań/okolice
Wysłany: Wto 02 Kwi, 2013 15:54   
     



do sprawdzenia jest kolektor dolotowy, bo popękane prowadnice powietrza w nim mogą takie efekty robić.
_________________

Audi Coupe S2
Audi way of life
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
bialy 



Model: c4
Silnik: ABC
Zasilanie: BENZYNA+LPG
Nadwozie: Avant
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2012
Wszystkie posty: 125



Piwa: 2/2
Skąd: GRÓJEC
Wysłany: Sob 06 Kwi, 2013 01:18   
     



Witam. mam podobny problem z silnikiem 2.8 AHH automat. Falują obroty na biegu jałowym i do 2000 obr/min jest odczuwalna nie równa praca. tak samo jest kiety jade do tych 2000 obr cuc ze cos jest nie tak. ale jak wchodzi wskazówka na te 2000 wtedy czuje ze zaczyna równiej pracowac i miał wiecej mocy. jakby ktoś mógł cos doradzic
co mozna sprawdzi. świece sa wymienione a na kablach gołym okiem nie widac przebicia.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Sob 06 Kwi, 2013 08:39   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



bialy napisał/a:
kablach gołym okiem nie widac przebicia


dobre :mrgreen:

jakieś błędy? lewe powietrze?
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
pawcio 



Model: C5,B5
Silnik: AWX,AVG
Zasilanie: ON
Nadwozie: avant
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Maj 2009
Wszystkie posty: 1942



Piwa: 48/5
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sob 06 Kwi, 2013 09:21   
     



a jak ma się sprawa z rozrządem, miałem tak u siebie, jak jeden wałek był obrócony o 180 stopni, i też wtedy falował
_________________
wiele serc, jedno bicie - tylko AUDI ponad życie
Witam cię Gość

Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Sob 06 Kwi, 2013 09:37   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



pawcio napisał/a:
jeden wałek był obrócony o 180 stopni


:shock:
:?:
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
pawcio 



Model: C5,B5
Silnik: AWX,AVG
Zasilanie: ON
Nadwozie: avant
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Maj 2009
Wszystkie posty: 1942



Piwa: 48/5
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sob 06 Kwi, 2013 09:49   
     



no tak, nawet podkładka z otworami pod blokadę była źle założona, i dopiero dobry mechanik to zauważył, a silnik normalnie odpalał i nie było błędów, tylko silnik się trząsł.
_________________
wiele serc, jedno bicie - tylko AUDI ponad życie
Witam cię Gość

Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
bialy 



Model: c4
Silnik: ABC
Zasilanie: BENZYNA+LPG
Nadwozie: Avant
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2012
Wszystkie posty: 125



Piwa: 2/2
Skąd: GRÓJEC
Wysłany: Pon 08 Kwi, 2013 16:15   
     



a ma ktoś czytelny schemat co do podciśnień. bo własni e bardzo prawdopodobne ze nie tak popodłanczane?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
pawcio 



Model: C5,B5
Silnik: AWX,AVG
Zasilanie: ON
Nadwozie: avant
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Maj 2009
Wszystkie posty: 1942



Piwa: 48/5
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pon 08 Kwi, 2013 17:21   
     



z EGR


i bez EGR


oraz opis:
1. Servo
2. Zawór zwrotny
3. podłączenie klimatyzacja i/lub dyferencjał
4. tłumik hałasu
5. puszka podciśnienia (przełączanie klap kolektora)
6. przepustnica
7. kolektor ssący
8. cewki zapłonowe
9. akumulator podciśnienia
10. regulator ciśnienia paliwa
11. trójnik
12. zawór klap kolektora N156
13. filtr powietrza
14. zbiornik filtra z węglem aktywnym
15. zawór filtra z węglem aktywnym N80
16 - 19 brak
20. podciśnienie
_________________
wiele serc, jedno bicie - tylko AUDI ponad życie
Witam cię Gość

Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Pytajnik, czyli zielono mi ;)

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [A8 D2 4,2] Nierówna praca silnka
Rokutek30 Pozostałe tematy 4 Nie 17 Lis, 2013 19:52
Rokutek30
Brak nowych postów A6 C5 1,9 TDI AWX NIERÓWNA PRACA SILN...
PROŚBA O ANALIZĘ DANYCH Z VAGA, CZY T...
s3rwin Pozostałe tematy 2 Sro 31 Paź, 2012 11:18
s3rwin
Brak nowych postów Nierówna praca silnika Audi A3
jacked100 Pytajnik, czyli zielono mi ;) 3 Pon 23 Maj, 2016 12:12
Adi202
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [RS6 C5]Nierówna praca - brak mocy. [...
tszpak Pozostałe tematy 13 Sob 10 Wrz, 2011 20:42
Adi202
Brak nowych postów [C4 100]Rozmiar opon a praca ASB
itor Skrzynie automatyczne 4 Sob 10 Lis, 2012 22:06
Pasiak



[ Twoje IP to: 13.59.227.111, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności