Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 c6 4,2 BAT] drgania silnika, falowanie, błąd mieszanki
Autor Wiadomość
Rabol 


Model: A6 C6
Silnik: 4,2 BAT
Zasilanie: PB
Nadwozie: sedan
Dołączył: 27 Paź 2012
Wszystkie posty: 2



Skąd: TG
Wysłany: Sro 31 Paź, 2012 23:10   [A6 c6 4,2 BAT] drgania silnika, falowanie, błąd mieszanki
     



Witam

Od niedawna jestem posiadaczem Audi A6 C6 4,2 BAT i mam pewien problem. Otóż podczas postoju na luzie samochód strasznie drga oraz obroty troszeczkę falują. Drgania występują na gazie (auto posiada założoną instalację gazową STAG) oraz benzynie. przy czym na PB drgania i falowania są mniejsze. Podejrzewam że na wolnych obrotach wypada zapłon.
Podłaczyłem samochód pod Vag-K+CAM i wywaliło mi następujące błędy grupy 01:
- 4482 zbyt uboga mieszanka na 2 bloku silnika (wartość górna przekroczona)
- 412C - wypadanie zapłonu,
- Zyl. 8 - wypadanie zapłonu
Niepokoją mnie wskazania sond lambda podczas pracy silnika. Osiągają wartości nawet -22 (pierwsza) oraz -14 (druga) jednocześnie.
Obroty to 720obr/min. Czy czasem nie za niskie?

Skasowałem błędy, niestety nie miałem możliwości jazdy testowej, więc tylko odpaliłem auto i przegazowałem kilka razy. Dalej czuję wibrację i delikatne falowanie obrotów, ale błędów nie generuje silnik. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Pozdrwiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6849



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Sro 31 Paź, 2012 23:17   Re: 4,2 BAT, Audi A6C6
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



Rabol napisał/a:
Witam

Od niedawna jestem posiadaczem Audi A6 C6 4,2 BAT i mam pewien problem. Otóż podczas postoju na luzie samochód strasznie drga oraz obroty troszeczkę falują. Drgania występują na gazie (auto posiada założoną instalację gazową STAG) oraz benzynie. przy czym na PB drgania i falowania są mniejsze. Podejrzewam że na wolnych obrotach wypada zapłon.
Podłaczyłem samochód pod Vag-K+CAM i wywaliło mi następujące błędy grupy 01:
- 4482 zbyt uboga mieszanka na 2 bloku silnika (wartość górna przekroczona)
- 412C - wypadanie zapłonu,
- Zyl. 8 - wypadanie zapłonu
Niepokoją mnie wskazania sond lambda podczas pracy silnika. Osiągają wartości nawet -22 (pierwsza) oraz -14 (druga) jednocześnie.
Obroty to 720obr/min. Czy czasem nie za niskie?

Skasowałem błędy, niestety nie miałem możliwości jazdy testowej, więc tylko odpaliłem auto i przegazowałem kilka razy. Dalej czuję wibrację i delikatne falowanie obrotów, ale błędów nie generuje silnik. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Pozdrwiam
720 to zdecydowanie za mało.... należało by zacząć od podstaw, dlatego zapytam czy sprawdzałeś świece, kable i cewki. W mojej niuni doszło jeszcze szarpanie, dopiero wymiana cewki pomogła.
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
Rabol 


Model: A6 C6
Silnik: 4,2 BAT
Zasilanie: PB
Nadwozie: sedan
Dołączył: 27 Paź 2012
Wszystkie posty: 2



Skąd: TG
Wysłany: Sro 31 Paź, 2012 23:23   
     



Świece wymieniane miałem 6tyś km temu. Jestem umówiony na czwartek na akcję serwisową wymiany cewek, ale wydaje mi się, że jakby cewka padła wywaliło by błąd cewki na komputerze. Czy może się mylę?
Jakie w takim razie powinny być nominalne obroty na luzie?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Elementy silnika

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów a6 c5 2.4 falowanie i drgania.
tusiek21 Pozostałe tematy 0 Pon 25 Maj, 2015 20:15
tusiek21
Brak nowych postów [A4B6 1.9 TDI] Drgania silnika-utrata...
suchysuszek Pytajnik, czyli zielono mi ;) 1 Sro 20 Lut, 2013 19:53
Adi202
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [A4 1.6+LPG ADP] Falowanie obrotów
pawlos555 Pozostałe tematy 8 Pią 23 Mar, 2012 18:34
pawlos555
Brak nowych postów falowanie po odpaleniu
pawcio Elementy silnika 14 Sro 11 Kwi, 2018 18:40
Łukasz83 zlw
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi a4 b5 AHL 1.6 + lpg spadek mocy, falo...
oixech Pozostałe tematy 0 Pon 06 Maj, 2013 10:49
oixech



[ Twoje IP to: 18.206.12.31, używasz: claudebot ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności