Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
[A2 1,6] Falujące obroty
Autor Wiadomość
grom546 


Model: A2
Silnik: 1.6
Zasilanie: PB
Nadwozie: Hatchback
Dołączył: 10 Lip 2012
Wszystkie posty: 81



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Wawa
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 20:33   [A2 1,6] Falujące obroty
     



Witam, opiszę nękający mnie problem. Falują mi obroty. Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=KDX-Ct68yfw
Wcześniej była wymieniana cewka bo samochód mulił i czasem obroty spadały. Ale jak widać po wymianie tak samo. Pojechałem do mechanika z reklamacja. Obejrzał powiedział że pali na 3 gary czasem 4 (komp też pokazał błąd), okazało się że cewka była wadliwa i wymienił na Bosha (wcześniej była MILLE) po wymianie obroty dalej falują ... ale mówi że już pali na 4. Jutro jadę do kogo innego na komp ale może ktoś miał podobny przypadek w A2?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 20:53   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



faktycznie jak by wypadał zapłon. Wiązkę silnika ktoś sprawdzał?
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
grom546 


Model: A2
Silnik: 1.6
Zasilanie: PB
Nadwozie: Hatchback
Dołączył: 10 Lip 2012
Wszystkie posty: 81



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Wawa
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 21:36   
     



Tego nie wiem. Jutro podsunę ten pomysł dzięki. Z ciekawości zapytam się jak się ją sprawdza może będę w stanie sam coś zrobić?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 21:47   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



grom546 napisał/a:
Tego nie wiem. Jutro podsunę ten pomysł dzięki. Z ciekawości zapytam się jak się ją sprawdza może będę w stanie sam coś zrobić?


dobrze by było ponownie podłączyć komputer i zobaczyć co nam podpowie.
Ja to widzę tak : silnik faluje - mechanik diagnozuje, stwierdza dodatkowo padnięte cewki, wymienia ale nadal faluje....coś mi się tu nie klei.
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6850



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 22:57   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



jakie błedy pokywał VAG?
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 22:59   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Zajebiś... faluje. :mrgreen: Sprawdź przede wszystkim ciśnienie paliwa przy listwie wtryskowej, pracę sondy Lambda i co ważne czy nie łapie lewego powietrza.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
grom546 


Model: A2
Silnik: 1.6
Zasilanie: PB
Nadwozie: Hatchback
Dołączył: 10 Lip 2012
Wszystkie posty: 81



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Wawa
Wysłany: Pią 10 Sie, 2012 19:09   
     



Dzisiaj został w innym miejscu podpięty pod kompa, był błąd, mechanik powiedział mi że to błąd : "wypadanie zapłonu" po skasowaniu nie ma poprawy. Pozamieniał cewki miejscami żeby zobaczyć czy są sprawne i wyszło że są. Żadnych innych błędów nie było, powiedział że jak nie ma błędu na kompie przepływomierza to jest on sprawny. Na odpalonym silniku po odpięciu przepływomierza silnik w moim odczuciu jeszcze bardziej zaczął falować, no a już na pewno nie przestał. Mechanik powiedział że wymienimy świece (Bosh) i filtr paliwa (Knecht) i zobaczymy czy pomoże.

Objawy dodatkowe jakie zaobserwowałem dzisiaj w czasie eksploatacji oprócz falowania obrotów:

- Przy wyjeżdżaniu z garażu podziemnego (bardzo stromy) samochód prawie zgasł i krztusił się (a nie deptałem mu do podłogi).

- Jadąc na 1 lub 2 bez gazu robi to z wielkim trudem, zaczyna turkotać, widać że nie ma siły.

- Na tempomacie jadąc stałą prędkością czuć Minimalne żabkowanie.

- Jechał nim znajomy który miał 1.6 fsi a2 i mówi że ten zamula, jego na dwójce podobno o wiele lepiej jechał.

Dam znać jak po wymianie w/w elementów. Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
mateo9821 


Model: C2
Silnik: 2.0 WA
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2011
Wszystkie posty: 48



Piwa: 1/1
Skąd: Szewnica
Wysłany: Pią 10 Sie, 2012 21:20   
     



sprawdz kolo pasowe lub czujnik polozenia bo bywalo tak ze byl syf na cujniku lub wylamane zeby sterujace na kole pasowym. Kolejna przyczyna moze byc tak ze wtrysk sie zawiesza od cylindra ktory nie pracuje, poprostu podlazl tam jakis brud i blokuje iglice ktora otwiera paliwo. Dwa pierwsze przypadki mialem w 1.6 ale w A3, lecz tan trzeci przypadek wystapil mi w golfie 4 1.4 tez bylo to ciezko zlokalizowac bo jak sie gowyjelo to normalnie tykal tylko jak pojawilo sie w nim paliwo pod cisnieniem z listwy to chyba dopychalo ten jakis paproch do iglicy w wtedy nie chodzil. Dziwne ale bez kjitu takie cos bylo. Wyjety wtrysk trzeba podpiac na krotko pod +12 o dmuchnac w niego powietrzem ale nie od strony listwy tylko od dyszy rozpylajacej. Sprobuj moze to to. Pozrawiam i zycze rozwiazania problemu, bo wiem jak denerwuje jazda z dlawiacym sie silnikiem. ;audi;
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6850



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Sob 11 Sie, 2012 01:35   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



czytam Twój temat jestem niemalze przekonany,że masz ten sam problem, który ja miałem u siebie.... moje cewki tez "niby" były dobre a po ich wymianie (i kabli) problem znikł
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
grom546 


Model: A2
Silnik: 1.6
Zasilanie: PB
Nadwozie: Hatchback
Dołączył: 10 Lip 2012
Wszystkie posty: 81



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Wawa
Wysłany: Sob 11 Sie, 2012 19:54   
     



Ok dzięki wszystkim. Co do kabli to w A2 nie ma, cewka jest zakładana bezpośrednio na świecę.
Powiedzcie mi proszę czy takie usterki:
Sonda lambda, Czujnik położenia wału, Problem z wtryskiem nie powinny pojawić się na kompie czy istnieje możliwość że się nie pokażą?

PS> Samochód jak był kupowany to podobno nie miał takich objawów, pojawiło się to po przyjeździe do Polski (1400km) / wymiana filtra paliwa nic nie dała.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 12 Sie, 2012 01:00   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Jest taka możliwość. Dlatego nie powinieneś opierać się na błędach w sterowniku.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
mateo9821 


Model: C2
Silnik: 2.0 WA
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Wiek: 31
Dołączył: 07 Kwi 2011
Wszystkie posty: 48



Piwa: 1/1
Skąd: Szewnica
Wysłany: Nie 12 Sie, 2012 12:30   
     



Przeczytaj kolego to co napiusalem powyzej.....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
grom546 


Model: A2
Silnik: 1.6
Zasilanie: PB
Nadwozie: Hatchback
Dołączył: 10 Lip 2012
Wszystkie posty: 81



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Wawa
Wysłany: Pon 13 Sie, 2012 17:48   
     



Update, przekazałem wszystkie uwagi na kartce mechanikowi, wymiana świec nic nie dała. Wyczyścił przepustnice nie pomogło. Wystraszył mnie bo powiedział że jutro na zimnym silniku sprawdzi kompresje. Ale czy taki pomiar jest miarodajny w przypadku w/w problemów ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Pon 13 Sie, 2012 20:33   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



a jak z odpalaniem rano i przy rozgrzanym silniku?
autko miało może kiedyś LPG ??
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
grom546 


Model: A2
Silnik: 1.6
Zasilanie: PB
Nadwozie: Hatchback
Dołączył: 10 Lip 2012
Wszystkie posty: 81



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Wawa
Wysłany: Pon 13 Sie, 2012 21:24   
     



Odpala tak samo dobrze na zimnym jak i na gorącym. Tylko na gorącym czasami nie słychać hydro regulacji zaworów ale to normalne. Gazu nigdy nie miało dodam że podobno silniki FSI sa praktycznie nie do zagazowania. Jutro napisze co wyszło po kompresji.

[ Dodano: Wto 14 Sie, 2012 10:10 ]
Po zmierzeniu kompresji zaczynając od strony rozrządu:
1- 10
2- 12
3- 16
4- 16

Mechanik powiedział że pewnie jest nagar na zaworach, trzeba zdjąć głowicę, splanować, zeszlifować zawory,..

"" CERAMIZER "" tu raczej nie pomoże "D?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Elementy silnika

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Falujące obroty
bonczek87 Elementy silnika 39 Pią 29 Lip, 2016 09:51
Stratoss
Brak nowych postów [Audi 100 C4 2.3 91.r] Falujące obroty ?
Stratoss Elementy silnika 62 Pią 19 Cze, 2015 18:36
1zaba20
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Audi A4 B5 LPG BRC falujące obroty
Problem
Adrianooo1994 Pozostałe tematy 14 Czw 13 Lis, 2014 21:39
eleszet
Brak nowych postów falujące obroty na jałowym biegu Audi a3
kołek Elementy silnika 12 Pon 27 Maj, 2013 14:16
pawcio
Brak nowych postów Falujące obroty, brak mocy, gaśnie[A6...
Stratoss Pytajnik, czyli zielono mi ;) 11 Sob 27 Cze, 2015 14:57
Stratoss



[ Twoje IP to: 3.145.60.166, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności