Wysłany: Nie 08 Lip, 2012 21:03 [C4 100]Dmuchawa slabo dmucha
Na wstepie dodam ze przeczytalem sporo postow na ten temat ale moje objawy nie do konca pokrywaja sie z tymi z postow.
Audi C4 100 z klimatronikiem bez filtra przeciwpylkowego.
Na klimatroniku wszystkie kreski od sily nadmuchu - ze wszystkich otworow leci powietrze ale slabo. Wieje sobie zefirkiem. Na vagu zero bledow. Po przelaczeniu na max - leci gorace powietrze. Na LO - zimne. Przelaczanie szybkosci nawiewu dziala, tzn. malo kresek ledwo wieje, wiecej kresek wiecej wieje ale na max jest to i tak zefirek. Czy mam sie brac za wentylator na podszybiu? Czy gdzie indziej szukac. Podmienilem jeszcze na probe jeza i nie widac roznicy.
Na wstepie dodam ze przeczytalem sporo postow na ten temat ale moje objawy nie do konca pokrywaja sie z tymi z postow.
Audi C4 100 z klimatronikiem bez filtra przeciwpylkowego.
Na klimatroniku wszystkie kreski od sily nadmuchu - ze wszystkich otworow leci powietrze ale slabo. Wieje sobie zefirkiem. Na vagu zero bledow. Po przelaczeniu na max - leci gorace powietrze. Na LO - zimne. Przelaczanie szybkosci nawiewu dziala, tzn. malo kresek ledwo wieje, wiecej kresek wiecej wieje ale na max jest to i tak zefirek. Czy mam sie brac za wentylator na podszybiu? Czy gdzie indziej szukac. Podmienilem jeszcze na probe jeza i nie widac roznicy.
a czy wywoływałes błedy bezposrednio na klimatroniku?
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
w takim razie dla pewności podmień jeszcze sterownik klimy i wtedy będziemy mieli jasność
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
w takim razie dla pewności podmień jeszcze sterownik klimy i wtedy będziemy mieli jasność
nie mam sterownika klimy
masz, panel sterujący jest sterownikiem...
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
nic z tego kolego daj spokój elektronice bo mozesz tylko na psuć wiecej najpewniej jeżeli nie masz filtra kabinowego masz zabite kanały w chłodnicy klimy jest to pierwszy element przez który przepływa powietrze z zewnątrz możesz to bardzo łatwo sprawdzić nie wymontując w/w chłodnicy od wewnątrz pojazdu wymontuj schowek obieg powietrza ustaw na zamkniety za schowkiem znajdziesz przesłone/klapke tej chłodnicy na środku tej że przesłony znajdziesz takie zabezpieczenie zawleczke coś w rodzaju motylka czarny wystarczy to obrócić o pół obrotu i się odbezpieczy to zabezpieczenie jest na spreżynie wiec sie nie martw jeżeli coś ci tam odskoczy wtedy odchylisz sobie tą klapke i wzrokowo przy pomocy latarki bedziesz mógł go zdiagnozować
_________________ było:
Opel Omega 2.0 92r
Omega 2.6 93r
Opel SENATOR 3.0 93r
Citroën XM 3.0 V6 94r
C4;2.6 V6 93r
C4;2.8 V6 94r
citroen xsantia 3.0 V6 98r
a jeszcze jak chcesz uniknąć na przyszłość takich problemów to zamontuj sobie filtr kabinowy niestety noe znajdziesz łatwo gotowego zestawu możesz próbować szukać a może akórat trafisz ale ja sobie zrobiłem taki zestaw sam a filtr dobrałem indywidualnie nie pamietam z jakiego auta go zaadoptowałem ale spełnia swoje zadanie i nie muszę sprzątać w kokpicie co drugi dzień z kurzu
_________________ było:
Opel Omega 2.0 92r
Omega 2.6 93r
Opel SENATOR 3.0 93r
Citroën XM 3.0 V6 94r
C4;2.6 V6 93r
C4;2.8 V6 94r
citroen xsantia 3.0 V6 98r
nic z tego kolego daj spokój elektronice bo mozesz tylko na psuć wiecej najpewniej jeżeli nie masz filtra kabinowego masz zabite kanały w chłodnicy klimy jest to pierwszy element przez który przepływa powietrze z zewnątrz możesz to bardzo łatwo sprawdzić nie wymontując w/w chłodnicy od wewnątrz pojazdu wymontuj schowek obieg powietrza ustaw na zamkniety za schowkiem znajdziesz przesłone/klapke tej chłodnicy na środku tej że przesłony znajdziesz takie zabezpieczenie zawleczke coś w rodzaju motylka czarny wystarczy to obrócić o pół obrotu i się odbezpieczy to zabezpieczenie jest na spreżynie wiec sie nie martw jeżeli coś ci tam odskoczy wtedy odchylisz sobie tą klapke i wzrokowo przy pomocy latarki bedziesz mógł go zdiagnozować
da sie te kanaly jakims srodkiem wyczyscic bez zdejomowani tego parownika?
najlepiej by było wyjąć dobrze przedmuchać sprężarką ale wtedy bedziesz miał klime do całkowitego napełnienia nie wiem czy Ci się to uda ale możesz spróbować właśnie od strony schowka jak optycznie stwierdzisz że jest zabita ta chłodniczka klimy (wymiennik ciepła) to możesz spróbować coś podziałać porządnym odkurzaczem napewno coś tam wyciągnoe możesz spróbować
_________________ było:
Opel Omega 2.0 92r
Omega 2.6 93r
Opel SENATOR 3.0 93r
Citroën XM 3.0 V6 94r
C4;2.6 V6 93r
C4;2.8 V6 94r
citroen xsantia 3.0 V6 98r
nic z tego kolego daj spokój elektronice bo mozesz tylko na psuć
tam nie masz co popsuć, a zanim porozbierasz pół samochodu sprawdź sterownik
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
nic z tego kolego daj spokój elektronice bo mozesz tylko na psuć
tam nie masz co popsuć, a zanim porozbierasz pół samochodu sprawdź sterownik
ale jak. co w nim sprawdzic?
załatw sobie drugi i podmień go aby wykluczyć jego usterke, jakis czas temu robiłem 6-tke , która miała podobny problem i to własnie sterownik okazał sie uszkodzony
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum