Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: jimv8
Sro 28 Sty, 2015 17:41
szlak trafif silnik 2,8 w setce C4
Autor Wiadomość
Juzio 1986 
Ciągle mało mocy


Model: C4 S4
Silnik: 4.2
Zasilanie: benzyna+gaz
Nadwozie: Sedan
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sty 2012
Wszystkie posty: 89



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Powiat Tomaszów Lub.
  Wysłany: Sro 25 Kwi, 2012 19:41   szlak trafif silnik 2,8 w setce C4
     



jechałem sobie normalnie przyśpieszając i nagle biały dym za mną tak że samochody musiały się zatrzymać bo drogi nie było widać zegary zaczeły wariować kontrolki świecić i piszczeć o co chodzi? czy mógł pęknąć tłok? bo wcześniej coś mi stukało tak delikatnie ale myślałem że to skrzynia bo na luzie i jak puszczałem gaz tego stukania nie było olej miałem porządny 10W40 z dodatkiem uszlechetniającym i zmniejszającym współczynnik tarcia głowice miałem nowe kilka tysięcy na nich zrobiłem i nie rozumien dlaczego tak sie stało? ? ? :'(
_________________
było:
Opel Omega 2.0 92r
Omega 2.6 93r
Opel SENATOR 3.0 93r
Citroën XM 3.0 V6 94r
C4;2.6 V6 93r
C4;2.8 V6 94r
citroen xsantia 3.0 V6 98r


trzeba ciagle sie uczyc by byc naprawde dobrym
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6849



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Sro 25 Kwi, 2012 22:40   Re: szlak trafif silnik 2,8 w setce C4
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



Juzio 1986 napisał/a:
jechałem sobie normalnie przyśpieszając i nagle biały dym za mną tak że samochody musiały się zatrzymać bo drogi nie było widać zegary zaczeły wariować kontrolki świecić i piszczeć o co chodzi? czy mógł pęknąć tłok? bo wcześniej coś mi stukało tak delikatnie ale myślałem że to skrzynia bo na luzie i jak puszczałem gaz tego stukania nie było olej miałem porządny 10W40 z dodatkiem uszlechetniającym i zmniejszającym współczynnik tarcia głowice miałem nowe kilka tysięcy na nich zrobiłem i nie rozumien dlaczego tak sie stało? ? ? :'(
niestety to prawdopodobne , każda igerencja w fabryczny motor może skończyc się czyms takim, najrozsądniejszym rozwiazanie, byłby teraz rozebrać motor i zrobić dokładne ogledziny. Patrzyłeś na stan oleju i płynu chłodzącego?
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
Juzio 1986 
Ciągle mało mocy


Model: C4 S4
Silnik: 4.2
Zasilanie: benzyna+gaz
Nadwozie: Sedan
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sty 2012
Wszystkie posty: 89



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Powiat Tomaszów Lub.
Wysłany: Czw 26 Kwi, 2012 07:06   
     



patrzyłem przynajmniej raz w tygodniu sprawdzam takie rzeczy i nic niepokojącego nie zauwarzyłem :-| no nic jutro sie zabiore za moją niunie i śrubka po śrube dokładnie ją przejże ;audi;
_________________
było:
Opel Omega 2.0 92r
Omega 2.6 93r
Opel SENATOR 3.0 93r
Citroën XM 3.0 V6 94r
C4;2.6 V6 93r
C4;2.8 V6 94r
citroen xsantia 3.0 V6 98r


trzeba ciagle sie uczyc by byc naprawde dobrym
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
adamwit1986 


Model: V8
Silnik: 3.6
Zasilanie: benzyna+LPG
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lis 2011
Wszystkie posty: 141



Piwa: 4/4
Skąd: Śląsk
Wysłany: Czw 26 Kwi, 2012 12:47   
     



Znajomemu volvo ciekło olejem kilka lat. Dał uszlachetniacz i zatarł silnik po 3 miesiącach. Albo zbieg okoliczności, albo wcale to takie dobre nie jest. Ja jak wlewałem do RAKa (wózek widłowy z silnikiem ursusa C330) to ten uszlachetniacz taki trochę gęstawy był. Ciekawe czy to nie zmniejsza np przepustowości oleju i tym samym smarowania na zimnym silniku
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Juzio 1986 
Ciągle mało mocy


Model: C4 S4
Silnik: 4.2
Zasilanie: benzyna+gaz
Nadwozie: Sedan
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sty 2012
Wszystkie posty: 89



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Powiat Tomaszów Lub.
Wysłany: Pią 27 Kwi, 2012 05:02   
     



ja żadnego uszlachetniającego wynalazku nie dolewałem do oleju miałem zalany LIQY MOILI z dodatkiem dwusiarczanu chyba nie pamiętam wkażdym bądź razie olej świetnej jakości i zdawał egzamin w mich autach a takich wynalazków jak MOTODOKTOR i tym podobych do UAZ-a bym nie wlał :-x ;audi;

[ Dodano: Pią 27 Kwi, 2012 08:32 ]
mam jeszcze pytanko dotyczące silnika wie ktosś może czy silnic z C5 2,8 jest podobny do C4 2,8 chodzi mi głównie o blok wał i tłoki
_________________
było:
Opel Omega 2.0 92r
Omega 2.6 93r
Opel SENATOR 3.0 93r
Citroën XM 3.0 V6 94r
C4;2.6 V6 93r
C4;2.8 V6 94r
citroen xsantia 3.0 V6 98r


trzeba ciagle sie uczyc by byc naprawde dobrym
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6849



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Pią 27 Kwi, 2012 09:58   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



Juzio 1986 napisał/a:
ja żadnego uszlachetniającego wynalazku nie dolewałem do oleju miałem zalany LIQY MOILI z dodatkiem dwusiarczanu chyba nie pamiętam wkażdym bądź razie olej świetnej jakości i zdawał egzamin w mich autach a takich wynalazków jak MOTODOKTOR i tym podobych do UAZ-a bym nie wlał :-x ;audi;

[ Dodano: Pią 27 Kwi, 2012 08:32 ]
mam jeszcze pytanko dotyczące silnika wie ktosś może czy silnic z C5 2,8 jest podobny do C4 2,8 chodzi mi głównie o blok wał i tłoki
róznia się na pewno ,nie jestem pewien co do bloku ale głowice sa inne
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Pią 27 Kwi, 2012 13:57   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



się porobiło :/
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Juzio 1986 
Ciągle mało mocy


Model: C4 S4
Silnik: 4.2
Zasilanie: benzyna+gaz
Nadwozie: Sedan
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sty 2012
Wszystkie posty: 89



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Powiat Tomaszów Lub.
Wysłany: Pią 27 Kwi, 2012 15:02   
     



o głowice mi nie chodzi tylko właśnie o blok bo to od głowic zależy właśnie cały osprzęt i sterowanoe silnikiem u mnie najprawdopodobniej pękł cylinder dlatego pytam się o blok bo mam dostęp do takiego

[ Dodano: Nie 06 Maj, 2012 18:45 ]
już wiem co sie stało w silniku dziś zdiołem głowice patrzę w w śodkowy cylinder a tam nie ma tłoka i dziura na kilka centymetrów w cylindrze tłok się rozleciaL :-[ dzięki bogu głowice całe
_________________
było:
Opel Omega 2.0 92r
Omega 2.6 93r
Opel SENATOR 3.0 93r
Citroën XM 3.0 V6 94r
C4;2.6 V6 93r
C4;2.8 V6 94r
citroen xsantia 3.0 V6 98r


trzeba ciagle sie uczyc by byc naprawde dobrym
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Pozostałe tematy

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Gdzie znajduje się termostat w mojej ...
...
GORYL Elementy silnika 41 Sro 23 Gru, 2009 22:15
Adi202
Brak nowych postów silnik V10 5.2 FSI 40V BSM
S8 D3 2006
Dworek Elementy silnika 0 Nie 06 Lip, 2014 13:10
Dworek
Brak nowych postów silnik alz vs bgu
Zbyszek Elementy silnika 0 Nie 11 Mar, 2018 13:17
Zbyszek
Brak nowych postów silnik
Rokutek30 Pytajnik, czyli zielono mi ;) 0 Wto 16 Paź, 2018 08:16
Rokutek30
Brak nowych postów Czysty silnik
Sergio Eksploatacja, felgi, opony, oleje, paski 8 Czw 02 Lip, 2009 06:42
Sergio



[ Twoje IP to: 54.221.110.87, używasz: claudebot ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności