Wysłany: Sro 25 Kwi, 2012 19:41 szlak trafif silnik 2,8 w setce C4
jechałem sobie normalnie przyśpieszając i nagle biały dym za mną tak że samochody musiały się zatrzymać bo drogi nie było widać zegary zaczeły wariować kontrolki świecić i piszczeć o co chodzi? czy mógł pęknąć tłok? bo wcześniej coś mi stukało tak delikatnie ale myślałem że to skrzynia bo na luzie i jak puszczałem gaz tego stukania nie było olej miałem porządny 10W40 z dodatkiem uszlechetniającym i zmniejszającym współczynnik tarcia głowice miałem nowe kilka tysięcy na nich zrobiłem i nie rozumien dlaczego tak sie stało? ? ?
_________________ było:
Opel Omega 2.0 92r
Omega 2.6 93r
Opel SENATOR 3.0 93r
Citroën XM 3.0 V6 94r
C4;2.6 V6 93r
C4;2.8 V6 94r
citroen xsantia 3.0 V6 98r
jechałem sobie normalnie przyśpieszając i nagle biały dym za mną tak że samochody musiały się zatrzymać bo drogi nie było widać zegary zaczeły wariować kontrolki świecić i piszczeć o co chodzi? czy mógł pęknąć tłok? bo wcześniej coś mi stukało tak delikatnie ale myślałem że to skrzynia bo na luzie i jak puszczałem gaz tego stukania nie było olej miałem porządny 10W40 z dodatkiem uszlechetniającym i zmniejszającym współczynnik tarcia głowice miałem nowe kilka tysięcy na nich zrobiłem i nie rozumien dlaczego tak sie stało? ? ?
niestety to prawdopodobne , każda igerencja w fabryczny motor może skończyc się czyms takim, najrozsądniejszym rozwiazanie, byłby teraz rozebrać motor i zrobić dokładne ogledziny. Patrzyłeś na stan oleju i płynu chłodzącego?
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
patrzyłem przynajmniej raz w tygodniu sprawdzam takie rzeczy i nic niepokojącego nie zauwarzyłem no nic jutro sie zabiore za moją niunie i śrubka po śrube dokładnie ją przejże
_________________ było:
Opel Omega 2.0 92r
Omega 2.6 93r
Opel SENATOR 3.0 93r
Citroën XM 3.0 V6 94r
C4;2.6 V6 93r
C4;2.8 V6 94r
citroen xsantia 3.0 V6 98r
Znajomemu volvo ciekło olejem kilka lat. Dał uszlachetniacz i zatarł silnik po 3 miesiącach. Albo zbieg okoliczności, albo wcale to takie dobre nie jest. Ja jak wlewałem do RAKa (wózek widłowy z silnikiem ursusa C330) to ten uszlachetniacz taki trochę gęstawy był. Ciekawe czy to nie zmniejsza np przepustowości oleju i tym samym smarowania na zimnym silniku
ja żadnego uszlachetniającego wynalazku nie dolewałem do oleju miałem zalany LIQY MOILI z dodatkiem dwusiarczanu chyba nie pamiętam wkażdym bądź razie olej świetnej jakości i zdawał egzamin w mich autach a takich wynalazków jak MOTODOKTOR i tym podobych do UAZ-a bym nie wlał
[ Dodano: Pią 27 Kwi, 2012 08:32 ]
mam jeszcze pytanko dotyczące silnika wie ktosś może czy silnic z C5 2,8 jest podobny do C4 2,8 chodzi mi głównie o blok wał i tłoki
_________________ było:
Opel Omega 2.0 92r
Omega 2.6 93r
Opel SENATOR 3.0 93r
Citroën XM 3.0 V6 94r
C4;2.6 V6 93r
C4;2.8 V6 94r
citroen xsantia 3.0 V6 98r
ja żadnego uszlachetniającego wynalazku nie dolewałem do oleju miałem zalany LIQY MOILI z dodatkiem dwusiarczanu chyba nie pamiętam wkażdym bądź razie olej świetnej jakości i zdawał egzamin w mich autach a takich wynalazków jak MOTODOKTOR i tym podobych do UAZ-a bym nie wlał
[ Dodano: Pią 27 Kwi, 2012 08:32 ]
mam jeszcze pytanko dotyczące silnika wie ktosś może czy silnic z C5 2,8 jest podobny do C4 2,8 chodzi mi głównie o blok wał i tłoki
róznia się na pewno ,nie jestem pewien co do bloku ale głowice sa inne
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
o głowice mi nie chodzi tylko właśnie o blok bo to od głowic zależy właśnie cały osprzęt i sterowanoe silnikiem u mnie najprawdopodobniej pękł cylinder dlatego pytam się o blok bo mam dostęp do takiego
[ Dodano: Nie 06 Maj, 2012 18:45 ]
już wiem co sie stało w silniku dziś zdiołem głowice patrzę w w śodkowy cylinder a tam nie ma tłoka i dziura na kilka centymetrów w cylindrze tłok się rozleciaL :-[ dzięki bogu głowice całe
_________________ było:
Opel Omega 2.0 92r
Omega 2.6 93r
Opel SENATOR 3.0 93r
Citroën XM 3.0 V6 94r
C4;2.6 V6 93r
C4;2.8 V6 94r
citroen xsantia 3.0 V6 98r
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum