A6 C6 -jak dostać się do prawego spryskiwacza reflektorów |
Autor |
Wiadomość |
WOJTAS
Model: A6 C6 QUATTRO
Silnik: BMK
Zasilanie: 3.0 TDI V6
Nadwozie: sedan
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 16 Maj 2009 Wszystkie posty: 468
Piwa: 17/31 Skąd: okolice Mińska Mazowieckiego
|
Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012 22:37 A6 C6 -jak dostać się do prawego spryskiwacza reflektorów
|
|
|
Witajcie.
Podpowiedzcie mi jak mogę dostać się do prawego spryskiwacza reflektora w mojej A6. Od jakiegoś czasu właśnie przy tym spryskiwaczu wycieka mi płyn.
Próbowałem poszukać najlepszej drogi i zastanawiam się czy nie dostanę się przez kratkę w zderzaku tam gdzie jest halogen ( tylko jak wyciągnąć tą kratkę - jak ułożone są tam zatrzaski bo z jednej strony tej kratki wyskakuje z zatrzasków, a z drugiej bliżej halogena już trzyma mocno i nie chciałbym jej uszkodzić).
Zastanawiałem się jeszcze nad jedną drogą, a mianowicie poprzez wyciągnięcie obudowy filtra powietrza.
Doradźcie cosik |
_________________ Gość pozdrawiam Cię
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 15:00
|
|
|
Sądzę, że będziesz zmuszony odkręcić nakładkę zderzaka. Zdemontuj osłonę pod silnikiem i nadkole może w ten sposób dojdziesz do tego miejsca. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
WOJTAS
Model: A6 C6 QUATTRO
Silnik: BMK
Zasilanie: 3.0 TDI V6
Nadwozie: sedan
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 16 Maj 2009 Wszystkie posty: 468
Piwa: 17/31 Skąd: okolice Mińska Mazowieckiego
|
Wysłany: Pon 23 Kwi, 2012 19:14
|
|
|
Adi202 napisał/a: | Sądzę, że będziesz zmuszony odkręcić nakładkę zderzaka |
tu będzie problem bo nie mam nakładki zderzaka, o czym sam zapomniałem i jak wlazłem pod autko to dopiero sobie to uświadomiłem.
Odkręciłem osłonę i zdjąłem tą od góry ale to też nic mi nie dało. Tak jest tam upchane, że nawet jakbym rok nie jadł to łapy bym nie wcisnął. Dodatkowo za zderzakiem jest dodatkowa osłona i pozostaje mi odkręcenie zderzaka. Słyszałem, że dużo rozkręcania nie ma ale ... zawsze. Muszę chyba wybrać się do znajomego lakiernika bo już trochę rozkręcił autek więc pomoże mi to zrobić. |
_________________ Gość pozdrawiam Cię
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 28 Kwi, 2012 17:03
|
|
|
Nakładka zderzaka to inaczej zderzak - część plastikowa pomalowana w kolorze nadwozia. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
WOJTAS
Model: A6 C6 QUATTRO
Silnik: BMK
Zasilanie: 3.0 TDI V6
Nadwozie: sedan
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 16 Maj 2009 Wszystkie posty: 468
Piwa: 17/31 Skąd: okolice Mińska Mazowieckiego
|
Wysłany: Sro 16 Maj, 2012 23:32
|
|
|
Adi jakbyś mógł spojrzeć jeszcze w ETKĘ i powiedzieć mi jaki przewód idzie do spryskiwaczy reflektorów, jaki przekrój? Kupię od razu cały przewód i wymienię po całości żeby znowu niespodzianek nie było. Jeszcze nie mogę znaleźć czasu i zgrać się z kolegą żeby ten zderzak ściągnąć. |
_________________ Gość pozdrawiam Cię
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17 Maj, 2012 09:31
|
|
|
Przekrój 10x3 mm tylko sądzę, że wąż powinien być OK. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
WOJTAS
Model: A6 C6 QUATTRO
Silnik: BMK
Zasilanie: 3.0 TDI V6
Nadwozie: sedan
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 16 Maj 2009 Wszystkie posty: 468
Piwa: 17/31 Skąd: okolice Mińska Mazowieckiego
|
Wysłany: Czw 17 Maj, 2012 20:29
|
|
|
Adi202 napisał/a: | tylko sądzę, że wąż powinien być OK | To co obstawiasz? |
_________________ Gość pozdrawiam Cię
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012 00:12
|
|
|
WOJTAS napisał/a: | Adi202 napisał/a: | tylko sądzę, że wąż powinien być OK | To co obstawiasz? |
Za niskie ciśnienie w przewodach. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
WOJTAS
Model: A6 C6 QUATTRO
Silnik: BMK
Zasilanie: 3.0 TDI V6
Nadwozie: sedan
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 16 Maj 2009 Wszystkie posty: 468
Piwa: 17/31 Skąd: okolice Mińska Mazowieckiego
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012 09:20
|
|
|
Adi202 napisał/a: | Za niskie ciśnienie w przewodach. |
Nie rozumiem, dlaczego? Spryskiwacze działają tak jak powinny a dodatkowo wymieniłem pompkę spryskiwacza na nową. Nie rozumiem |
_________________ Gość pozdrawiam Cię
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012 11:15
|
|
|
WOJTAS napisał/a: | Adi202 napisał/a: | Za niskie ciśnienie w przewodach. |
Nie rozumiem, dlaczego? Spryskiwacze działają tak jak powinny a dodatkowo wymieniłem pompkę spryskiwacza na nową. Nie rozumiem | Ja też nie. Pospieszyłem się z odpowiedzią nie analizując problemu. Tak to jest jak po ciężkiej tyrze bierze się za odpowiedzi. Problemem jest przeciek a nie brak funkcji więc - Uszkodzenie węża jest mało prawdopodobne ponieważ jest on zbrojony chyba, że padł ofiarą jakiejś kuny. Nieszczelność może być na łączeniu spryskiwacza lub sam spryskiwacz. Tak czy siak zderzak trzeba zdemontować. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
WOJTAS
Model: A6 C6 QUATTRO
Silnik: BMK
Zasilanie: 3.0 TDI V6
Nadwozie: sedan
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 16 Maj 2009 Wszystkie posty: 468
Piwa: 17/31 Skąd: okolice Mińska Mazowieckiego
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012 11:31
|
|
|
Adi202 napisał/a: | Tak to jest jak po ciężkiej tyrze bierze się za odpowiedzi. |
Ty chłopie oszczędzaj się trochę Co będziesz robił z pieniędzmi jak tylko tyrasz i tyrasz? Właśnie martwię mnie że trzeba będzie spryskiwacz wymienić a dokładnie to że jak zdejmę ten nieszczęsny zderzak to dopiero poznam przyczynę . Czyli nie ogarnę raczej tego za pierwszym podejściem gdyby okazało się że to wina spryskiwacza. |
_________________ Gość pozdrawiam Cię
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18 Maj, 2012 11:49
|
|
|
WOJTAS napisał/a: | Adi202 napisał/a: | Tak to jest jak po ciężkiej tyrze bierze się za odpowiedzi. |
Ty chłopie oszczędzaj się trochę Co będziesz robił z pieniędzmi jak tylko tyrasz i tyrasz? Właśnie martwię mnie że trzeba będzie spryskiwacz wymienić a dokładnie to że jak zdejmę ten nieszczęsny zderzak to dopiero poznam przyczynę . Czyli nie ogarnę raczej tego za pierwszym podejściem gdyby okazało się że to wina spryskiwacza. | Gdybym mieszkał poza granicami kraju, to bym się z tobą zgodził. Tak to cieszą się tylko wszelkiej maści instytucje.
Innej możliwości nie widzę jak demontaż zderzaka. Będziesz mieć każda część jak na dłoni i przy załączeniu spryskiwaczy zobaczysz na 123% gdzie ucieka płyn. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
jarecki01
Model: A6C6
Silnik: CAHA
Zasilanie: olej napędowy
Nadwozie: avant
Wiek: 62 Dołączył: 03 Gru 2013 Wszystkie posty: 50
Postawił 1 piw(a) Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 21 Cze, 2014 12:14
|
|
|
Mam do wymiany tylny zderzak i klapę bagaznika w S-line. Jakiego oznaczenia szukać:4f0 czy 4f9? |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21 Cze, 2014 12:53
|
|
|
S-Line w tym przypadku nie stanowi. Jest jeden typ zderzaka i klapy. Obie części mają nr 4F9. |
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika |
|
|
|
|
|
jarecki01
Model: A6C6
Silnik: CAHA
Zasilanie: olej napędowy
Nadwozie: avant
Wiek: 62 Dołączył: 03 Gru 2013 Wszystkie posty: 50
Postawił 1 piw(a) Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 21 Cze, 2014 13:09
|
|
|
Chyba stanowi,bo klapa w s-line ma lotkę na górze i zderzak ponoć się u dołu trochę różni.Pytam,bo sprzedawcy na alledrogo podają różne oznaczenia.Myślałem,że te 4f9 to jest od 2009 roku.Czyli 4f0 to nie jest do s-line?Już się pogubiłem |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|